Hoop dat het goed komt met haar! Sterkte!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Apple schreef:Leger des Heils heeft ook begeleid kamer projecten. Dan heb je meer privacy. Maar goed, het blijft opvang van het Leger des Heils.
Als ze verder helemaal geen financiele middelen heeft dan is dit de mogelijkheid. Anders misschien anti-kraak, maar verder houdt het op.
Shiloh schreef:Fijn dat er langzaam meer oplossingen zich aan lijken te doen. Ik zou graag helpen, maar woon aan de andere kant van het land. Heel veel sterkte.
Ik vind de actie van bokt echt schandalig om dat topic zomaar op slot te gooien en dat heb ik ze laten weten ook!
PenP2014 schreef:Shiloh schreef:Fijn dat er langzaam meer oplossingen zich aan lijken te doen. Ik zou graag helpen, maar woon aan de andere kant van het land. Heel veel sterkte.
Ik vind de actie van bokt echt schandalig om dat topic zomaar op slot te gooien en dat heb ik ze laten weten ook!
Hihi. Ik ga er verder niet op reageren maar ik heb het gelezen en jij bent een leuk mens
Apple schreef:Geweldige oplossingen allemaal maar ik ben toch wat kritisch. Als vrouw van 41 weet je toch eigenlijk wel dat je jezelf moet inschrijven bij de Gemeente? Je weet toch dat als je weer terug gaat naar je alcoholistische moeder dat dit gaat klappen dus dat je een back-up plan moet hebben? Vooral als je al jarenlang zelfstandig bent geweest?
Het is allemaal heel goed wat er nu gebeurd, begrijp mij niet verkeerd, maar de hoofdpersoon zelf had ook wel iets eerder al iets kunnen regelen. Inschrijven bij de locale woningbouw bijvoorbeeld, inschrijven bij de gemeente, een back-up plan, iets sparen alvast. Ik noem maar wat op.
Apple schreef:Geweldige oplossingen allemaal maar ik ben toch wat kritisch. Als vrouw van 41 weet je toch eigenlijk wel dat je jezelf moet inschrijven bij de Gemeente? Je weet toch dat als je weer terug gaat naar je alcoholistische moeder dat dit gaat klappen dus dat je een back-up plan moet hebben? Vooral als je al jarenlang zelfstandig bent geweest?
Het is allemaal heel goed wat er nu gebeurd, begrijp mij niet verkeerd, maar de hoofdpersoon zelf had ook wel iets eerder al iets kunnen regelen. Inschrijven bij de locale woningbouw bijvoorbeeld, inschrijven bij de gemeente, een back-up plan, iets sparen alvast. Ik noem maar wat op.