Ik heb iemands leven gered (donor)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xdniesje

Re: Ik heb iemands leven gered (donor)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:19

Heel veel respect van mijn kant! Vind het echt super dat je dit hebt gedaan. Hopelijk gaat je herstel spoedig. Ook respect voor de bokkers die zich er nu in gaan verdiepen dankzij jouw topic!

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:20

Wauw! Wat super dat je dit gedaan hebt zeg! I kreeg tranen in mijn ogen van deze brief.

En nu zit ik er ook zelf aan te denken om donor te worden.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:21

Hulde, wat een super beslissing om je op te geven als beenmergdonor. Ik hoop voor de patient dat de transplantatie aanslaat! Beterschap!

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:22

Wauw, diep respect voor jou!
Ik wil zelf ook donor worden maar dan waarschijnlijk voor na m'n dood.

Bloeddonor zou ik ook willen worden, dat word alleen wat lastiger omdat ik rol aders heb..

Maar wauw, wat een respect, je hebt gewoon even iemand leven gered! Die persoon en al zijn/haar familie en vrienden en de rest zijn jou allemaal dankbaar!!

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:22

Wauw, wat goed van je! Ik vind de brief ook heel bijzonder en mooi, ik was er even stil van. Veel sterkte met je herstel!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:32

Diep respect voor jou.

Wat een mooie brief, raar dat jullie elkaar niet mogen kennen...............Dat vind ik jammer.

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:56

Super van je!

Mijn moeder heeft jaren geleden ook een oproep gehad, maar die mocht niet aangezien ze zelf net geopereerd was. We hopen voor die persoon dat er toen nog een match werd gevonden.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:57

Wauw!!! wat mooi dat je dit hebt kunnen doen!

Ik heb me hier eigenlijk nooit zo mee bezig gehouden maar na het lezen van je OP heb ik me meteen en zonder twijfel aangemeld!

nu wachten op de info die ze me toe sturen, net wel een bevestiging van mn aanmelding gehad.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:14

Splash_ schreef:
Een vriendinnetje en tevens ook bokker is genezen door een beenmergdonor, super dat er hier ook mensen zijn die zich inzetten als donor.

Zij had hier ook een topic op bokt toch? Naar aanleiding van haar topic heb ik mij toen laten registreren als beenmerg donor.

Ts: heel knap en dapper. Ik vind het ook erg mooi verwoord hoe je de privacy wet uitlegt. Je hebt dit belangeloos gedaan. Echt super!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:19

Heel bijzonder die brief en heel bijzonder dat je dit gedaan hebt!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:34

Heel bijzonder dat je dit hebt gedaan! Goed hoor!

Ik heb niet het hele topic gelezen. Maar ik snap niet, dat wanneer beide partijen elkaar graag wil ontmoeten, waarom dat dan niet gewoon mag? Ik bedoel, je bent toch beide volwassen, wilt het allebei, wiens privacy moet er dan beschermd worden?

AniekMac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:43

Wauw, respect!
Super dat je dat gedaan hebt!!!
Als ik oud genoeg ben wil ik ook donor worden, als mijn ouders het daarmee eens zijn.
Mooi om te zien dat door jou topic meer mensen zich er in verdiepen en zicht aanmelden!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:44

Wauw, ik heb echt diep respect voor jou! Wat top! Als ik zelf niet zo angstig was voor alle medische onderzoeken zou ik het graag doen. Er zijn meer mensen zoals jou nodig!!

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:50

complimenten dat je donor wilde zijn en super van de ontvanger om je deze lieve brief te sturen.
Voor beiden heel veel gezonde jaren.

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:55

Wauw wat heb ik ontzettend veel respect voor jou :j Wat een mooie brief heb je gekregen!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:57

Shiloh schreef:
Heel bijzonder dat je dit hebt gedaan! Goed hoor!

Ik heb niet het hele topic gelezen. Maar ik snap niet, dat wanneer beide partijen elkaar graag wil ontmoeten, waarom dat dan niet gewoon mag? Ik bedoel, je bent toch beide volwassen, wilt het allebei, wiens privacy moet er dan beschermd worden?

Ik denk dat niet iedere donor zo onzelfzuchtig is, en beenmerg afstaat voor het goede doel. Je zou zomaar een donor kunnen treffen die achteraf nog geld wil zien.....

Heel jammer dat het anoniem gaat en ook moet gaan. Aan de andere kant ga je er van uit dat het aanslaat, en dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Een familielid van mij heeft het gedaan en kreeg achteraf wel te horen dat het niet is aangeslagen en de patient is overleden. Ook heel sneu om dat dan van dichtbij bij te moeten maken.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:59

Wauw wat prachtig geschreven zeg. Dit koester je echt je leven lang!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:59

Hartstikke goed van je TS, hulde! En wat een prachtige brief. Dan krijgt je donor ineens een gezicht, een stem en door jou een léven.

Ik ben zelf al geruime tijd bloed- en stamceldonor, en als ik dit lees weet ik waarom. Niets dan respect voor jou!

Lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:36

Wat mooi dat je dit gedaan hebt!
Ik heb me net ook aangemeld op de site voor donor. Ik ben al bloeddonor.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:42

Cassidy schreef:
Ik denk dat niet iedere donor zo onzelfzuchtig is, en beenmerg afstaat voor het goede doel. Je zou zomaar een donor kunnen treffen die achteraf nog geld wil zien.....

Heel jammer dat het anoniem gaat en ook moet gaan. Aan de andere kant ga je er van uit dat het aanslaat, en dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Een familielid van mij heeft het gedaan en kreeg achteraf wel te horen dat het niet is aangeslagen en de patient is overleden. Ook heel sneu om dat dan van dichtbij bij te moeten maken.

Had daar niet zo over nagedacht. Maar inderdaad dan wel begrijpelijk. Jammer dat het zo moet. Ik denk dat het een hele bijzondere band kan scheppen.

Nogmaals chapeau TS, het doet me heel goed om de onbaatzuchtigheid van sommige mensen mee te krijgen hier op bokt!

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:53

Ik kreeg de tranen in mijn ogen van die brief... Wat een geweldig iets heb je gedaan TS!

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:59

Ik heb getemd voor uitgelicht. Misschien is de foto niet zo geschikt maar je verhaal 1000%.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 23:06

Jeetje zit hier met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel, wat mooi en ontroerend die brief!

Dit heeft mij echt aan het denken gezet om ook wel donor te worden....

Keeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 23:09

Tjee, wat heb ik een respect voor jou zeg.
Dat is toch een van de mooiste dingen, door iets van jezelf af te geven een ander zijn leven te redden.

Die brief die je heb gekregen is ook echt onwijs mooi en kreeg toch echt een brok in m'n keel.
Aan de ene kant wel erg jammer dat jullie elkaar niet mogen ontmoeten, maar aan de andere kant misschien maar beter.

Nogmaals, ik heb echt heel veel respect voor jou!!

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 23:12

erg mooi ontroerend ook echt mooi!

En wie weet ontmoeten jullie eklkaar ooit alsnog :)
En wat owijs lief die brief

Respect hoor