Ik verveel me kapot...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik verveel me kapot...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 23:12

Ik ga nu naar bed, ik reageer morgen weer!

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 23:19

Hier is Michael Grants website: http://www.themichaelgrant.com . Hij schrift voornamelijk thrillers/ jong volwassenen boeken. Je kan op de site het een en ander vinden over hem en de boeken die hij heeft geschreven :)

Hasjam_Poe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 23:21

Doanique schreef:
Ik ben pas 17 en volgens mij moet je voor dit soort dingen altijd 18 zijn. Mijn ouders vertrouwen dat soort online-geld-verdienen-dingetjes vaak niet zo...

Het is niet online, je gaat thuis iets inpakken (speelgoed in zakjes) of pennen in elkaar draaien of iets anders. (Lees anders eerst die site met algemene info door). Desnoods doe je het op naam van je moeder, je wordt betaald per productie en er wordt niet gecontroleerd of jij of je moeder het uiteindelijk gedaan heeft.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 23:26

Woon je erg afgelegen? Zo niet, dan kan een lieve bokker uit de buurt je misschien spulletjes te leen brengen om bijvoorbeeld te haken of breien.
Ligt er niet ergens een lading ouderwetse analoge foto's in huis die nodig moeten worden ingeplakt in albums? Of moeten worden ingescand?
De boekenkast en dvd-kast op alfabet zetten
Het bestek doen met zilverpoets :+
Je kamer op papier alvast herindelen, zodat je er meteen aan kunt beginnen als je dat weer mag
Je benen helemaal epileren met een pincet :')
Origami vouwen, bijvoorbeeld van eurobiljetjes. Leuk om te kunnen voor verjaardagen, geld in een envelopje cadeau geven is zo standaard :P

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 23:29

Ik zeg kijk of iemand je materiaal kan brengen om te loomen en ontdek youtube.
Vrij tijdrovende bezigheid zeg ik je.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 23:37

Je kunt ook maandag even naar de huisarts gaan en om slaappillen vragen zodat je de hele dag en nacht slaapt en niet even je moeder/vader/opa/oma/broertje/zusje/vriendin/vriend/klasgenoot/stalgenoot/poezievriend/collega/buurmeisje/wiedanook hoeft te vragen je iets te komen brengen. :j

Kom op meid, die breuk heb je en daar kom je voorlopig niet vanaf. Je gaat mij niet vertellen dat je niemand kent die je maandag middag even wat spulletjes kan komen brengen. Kost ze hooguit een half tot heel uurtje en wil iemand vast voor je doen! Doe je best even en je kan je echt vermaken!
Je oppert zelf strijkkralen, loombands etc. Die zijn tegenwoordig overal te koop dus zo veel moeite is het niet daar aan te komen. Bestel anders morgen gewoon iets op internet? Met een beetje geluk heb je het maandag, anders dinsdag binnen en vermaak je je weer even. Koken en bakken kun je ook terwijl je aan een tafel zit, beetje creatief zijn. Netflix is inderdaad eerst gratis en als je het met een reminder in je telefoon zet kun je het zo weer afmelden. Lijkt me easy? Mooie oplossing voor als je toch series wilt kijken.
Lees morgen dit topic nog eens door want er staan heel wat leuke dingen en schop jezelf eens onder je kont (met je goede voet natuurlijk :+ ), you'll be okay!

En vergeet niet, de mensen met de 'suffe reacties over boeken etc' proberen je ook alleen te helpen ;)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 00:05

Opzoeken of je netflix weer zo af kunt zeggen had weer 15 minuten gekost van je dag. Hup online knutselspul bestellen en freubelen heen.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 00:20

Oke wacht even. Mensen geven je veel tips wat je kan doen, maar je wil het niet, kan het niet, hebt het niet of je hebt wel wat anders.

Veel dingen kun je gewoon op internet bestellen hoor! Je kan het thuis laten bezorgen en je hoeft het niet vooor de deur uit. Zelf ook een beetje creatief zijn!

En als je het niet wilt allemaal , prima, dan ga je lekker 6 weken met je armen over elkaar zitten!

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 00:21

Als je van gruwelijk flauwe humor houd.... Heel YouTube staat vol met filmpjes :))
Neem bijv. Pewdiepie, vond het zelf eerst nergens op slaan, maar stiekem wel grappig :')

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 00:56

Rubberduck, denk je nou echt dat een dokter slaappillen voorschrijft voor een gebroken teen? Dat is echt niet gezond hoor, het zijn geen smarties. De dokter zal wel zeggen bedenk maar wat om te doen!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 08:09

Weet niet of het al genoemd is, maar kijk eens op coursera.org. Gratis cursussen over van alles en nogwat.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 09:22

De was strijken.Bouwpakket maken van bv vliegtuig.Of bij lieve bokkers in de buurt gaan zitten voor een dagdeel.En dan elke dag een andere bokker.Inderdaad een puzzel van 1000 stukjes leggen en daarna stukje voor stukje op een stuk hout/stevig karton plakken.Met lijm en een heel klein kwastje.Loomen.Een kussen knopen en dan 2 voor op de bank.Punniken en dan bv een plantenhanger of kleedje.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 09:23

moonfish13 schreef:
Rubberduck, denk je nou echt dat een dokter slaappillen voorschrijft voor een gebroken teen? Dat is echt niet gezond hoor, het zijn geen smarties. De dokter zal wel zeggen bedenk maar wat om te doen!

Als je de rest van de reactie ook even leest, dan zul je misschien zien dat het sarcastisch bedoelt is :D

Jammer dat alles de wind in word geslagen, hoop dat je toch nog je tijd door komt :)

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 09:29

Ga decopatchen. De vellen hebben ze bij action en hobbywinkels, eventueel kan het ook met cadeaupapier. Lijm bij de Xenos en daar hebben ze ook van die letters om te beplakken. Superleuk, makkelijk en heeeel tijdrovend!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 09:50

Of al de kerstkaarten zelf maken.

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 09:56

Ik zou je ook haken aanraden... misschien niet kleding/bedspreien enz wat veel mensen voor hun ogen hebben bij het woord haken, maar zoek eens 'amigurumi' op (of kijk in mijn onderschrift/profiel voor voorbeelden), online zijn veel filmpjes/photo tutorials te vinden, maar ook veel gratis patronen.
Benodigdheden kun je allemaal online bestellen en is binnen 2 dagen in huis, en hoeft in eerste instantie echt niet veel te kosten (afhankelijk van hoeveel kleuren je bijv. wilt gebruiken, maar wil altijd wel van advies zijn hoor)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 10:01

Ik woon niet echt ergens in de buurt nee, helaas :+

Zoals ik dus zei over dat online bestellen; dat wil IK wel, en dat ga ik ook zeker proberen, maar ik heb dus geen geld (omdat ik dus op de eerste dag van mijn baan een tafel op mijn teen heb laten vallen en deze heb gebroken) en mijn ouders hebben geen zin om mij daar in te sponsoren want als ik weer mag lopen dan gooi ik het achter in de kast omdat ik er dan geen tijd meer voor heb.

Ik ben vandaag uit de kruipkelder gehaald om even bij oma langs te gaan maar die woont ook 1,5/2 uur verderop dus dat zal ook niet ieder weekend gaan.

Aan iedereen die zegt dat ik niks 'wil', ik open dit topic toch? Ik heb niet zo veel zin in die discussie. Als ik ook maar 10 minuten sta (dus mijn voet omlaag houd) ga ik door de grond van de pijn.

Ik zoek dus eigenlijk iets wat ik zonder materiaal kan doen/leren want ik heb niks in huis. Mijn ouders zijn nou eenmaal niet van die creatieve doe-het-zelf mensen dus een stuk gekleurd papier wordt al lastig.

Ik waardeer ook alle reacties, ook die van de boeken lezen! En die van de filmpjes online! Maar als het niet gaat dan wordt het lastig en moet ik dus weer op zoek naar iets anders.

Ik ga jouw onderschrift even lezen Annemiek80!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 10:08

Een puzzel kopen is toch niet moeilijk.Bij de kringloop voor 1 euro.Punnikklosje bij een speelgoed winkel.Heeft je oma geen wol over (voor het punniken)of een puzzel of de buren enz.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 10:10

Dus je wil iets doen wat je zittend op de bank kan doen? Je wil geen laptop gebruiken, geen boeken lezen en geen films/series kijken? En je wil geen nieuw materiaal kopen/gebruiken? Dan is het enige wat ik nog kan bedenken slapen.. Sorry TS..

Tinkertje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 10:11

Een muziek instrument leren spelen is ook erg leuk, en je hebt er nu alle tijd voor :)

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 10:12

Kun je niet oefenen met dat japans vouwen (ben de naam vergeten...), daar heb je alleen papier voor nodig.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 10:15

myou schreef:
Kun je niet oefenen met dat japans vouwen (ben de naam vergeten...), daar heb je alleen papier voor nodig.

Dat is origami. Heb je alleen vierkante papiertjes voor nodig. Dat zal iig geen probleem zijn ;-)

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 10:16

Over dat sims 2; je kunt ook gewoon sims 2 van internet downloaden. De CD-roms kun je toch wel op mac spelen?

Moderatoropmerking:
(Mod) edit: Het gaat hier om een legale download (vrijgegeven door EA)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 10:16

Schrijf een handboek over wat te doen als je je teen hebt gebroken en je verveelt :) Dat houd je wel even bezig.

Verder kan je een thuisstudie gaan doen? Een taalcursus die je online kan bestellen, zoiets?

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 10:23