Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
. Maar gevoel maar uit gezet enne ... Toen we ze kwamen halen, rendde madam ons keihard voorbij
! Maar de oudste toch wel; die heeft vnl in het mandje gezeten
!
Had er misschien ook mee te maken dat ik 1 nacht, voordat ik weg ging, nog een ziek konijn naast me op de bank heb zitten te verzorgen (gelukkig heeft deze het allemaal overleefd
) Over de katten heb ik me dan weer geen zorgen gemaakt 
Maar tot nu toe gaat het elk jaar weer goed, maar we gaan nu ook niet langer dan een weekje hoor!
, die is helaas van de week overleden. Normaal gesproken moet ik verschillende partijen inschakelen om alle dieren te verzorgen en onder te brengen (buren, schoonouders, schoonzus), maar aangezien we nu schoonzus met fam. in ons huis te logeren krijgen als wij wegzijn, heb ik weer alles kunnen afzeggen, want nu wordt alles aan huis verzorgt (op de hond na, die gaat logeren bij mijn schoonouders; gaat nl. te goed samen met de honden van mijn schoonzus
, als die samen zijn breken ze de hut af
). Tessa_93 schreef:Noukie123 schreef:De hond die wij hebben is achtergelaten aan een paal en hij is binnengebracht in het politiekantoor bij mijn papa ze gingen hem laten inslapen omdat er geen plaats meer was in het asiel en mijn papa heeft hem meegenomen en nu is hij in oktober 2 jaar bij ons en beste maatjes met de hond voor foto's kijk in profiel hij is de grote
Inslapen omdat er geen plek meer was in het asiel?Waar woon jij??
. Ben er best wel beetje boos om, want dat was de afspraak niet. Zo ga je niet met je huisdier om en ook niet met mensen die je er dus mee opzadelt.
, al weet ik zeker dat schoonvader in de koffiepauzes zij droge biscuitjes met haar heeft gedeeld.
. xBerber schreef:Tja.. Morgen gaan we voor twee weken op vakantie naar limburg. Mijn parkietje Vogel heb ik achter gelaten bij een gezin met twee andere pietjes. Hij zit daar dus helemaal goed.. Maar toch knaagt het. Wat als hij ziek word? Wegvliegt? Vogel is echt mijn 'kindje' () dus het blijft door mijn hoofd spoken. Het liefst had ik hem zo weer meevnaar huis genomen..
Vroeger had ik dit ook met onze vorige hond kat en konijn.. Toen moest ik echt huilen. Nou ben ik wel wat ouder maar het gevoel blijft...
Wie kent het?