Mac Donalds klachten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 13:38

Pearlx schreef:
Jolien87 schreef:
Pearlx: begrijp ik goed dat je eruit werd gekickt omdat je de medewerker erop wees dat de verkeerde saus op de burger zat? Ik had na zijn woedeaanval tijdens het aannemen van je bestelling al laten weten dat ik mijn eten wel ergens anders zou halen. Is hij nou helemaal?

Ja, ik werd 'vriendelijk' verzocht het filiaal te verlaten :n Ik had ook geen zin om nog verder te lopen rellen daar. Net op het moment dat dat gebeurde liep er ook een zwerver binnen die bij ieder tafeltje ging bedelen, heb hem mijn burger in de handen gedrukt en ben vertrokken.

Pfoe, ik had zijn naam gevraagd en was daarmee even naar zijn baas gegaan.

xxrossiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 17:10

Ken het probleem met de mac.
onze mac is verbouwt en dus goede hoop op een lekkere burger.
nou mijn big mac was koud, maar dan ook echt koud. En mijn broer had in plaats van een qauter pounder een kipburger.
De zo veelste slechte ervaring met de mac, dus ik eet er niet meer.

ps. Voor de vraag of we terug zijn gegaan, nee.

PrinceAmos

Re: Mac Donalds klachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 17:29

Verschilt indd heel erg qua filliaal.. Hier in zwolle heb je er 3, maar het verschil is gewoon duidelijk te merken.

Ach als het echt om de burgers gaat doe mij dan maar een kfc!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 17:37

Achjoh die is gewoon in de vuilnisbak beland en er weer uitgevist vandaar dat er wat patatjes aan plakken. :D

Ik heb eens een Mac kroket gehad met een paar pezen er in!

GevlektBont

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:25

Ik heb nog nooit problemen met de Mac gehad - even afkloppen.
Maar het is inderdaad heel verschillend per filiaal! Hier zijn er ook 2, maar ga liever naar die in het dorp 4 km verderop. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 23:12

By het restaurant waar ik werk wordt iig heel streng op hygiëne gelet. :) snel, maar netjes de burger maken met schone handen.

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 00:30

Hygiëne vind ik wel inderdaad een belangrijk punt.. Al boeit het veel personen niet want het is toch niet hun burger maar goed. Zelfde geld voor haren , hoevaak ik wel niet haren in mijn eten heb gehad..

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 01:23

Om even te reageren op het feit 'wat als je allergisch bent' ...
Zo bestelde ik een groentenburger bij de Mac. We kregen een mooie rode kegel op tafel en mijn burger zou gebracht worden omdat de groentenburgers niet altijd standaard op de warmhoudplaat liggen.
Netjes na een aantal minuten kwam mijn burger,in een mooi geel doosje.
Ik,al 15 jaar vegetariër en zwaar Mac donalds-leek,was erg benieuwd hoe deze vegaburger zou smaken,aangezien het voor mij nieuw was dat ze die hadden.
Terwijl ik mijn broodje oppak en nog verbaasd zeg 'goh,mijne ziet er hetzelfde uit als die van jou' ...

Ik ben drie dagen ziek geweest van de kennelijk kipburger of weet ik wat het was dat ik kreeg... En de Mac bleef bij hoog en bij laag vol houden dat ze mij echt een groentenburger hadden gegeven!
(Let wel,ik ben al van kinds af aan allergisch voor gevogelte en varken,daarom ben ik uiteindelijk vegetarisch gaan eten)

Pas jaren later kwam ik er achter hoe een echte groentenburger er uit ziet en dat deze in een groen doosje hoort.
Maar ik heb hem nooit meer gegeten.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 01:52

Pearlx schreef:
Niet bij de Mac, maar bij de Burger King heb ik ooit eens iets raars gehad. Er staat daar overal op borden en schermen "wil je kaas op je burger? zeg cheese!" je kunt dus op elke burger kaas toe laten voegen voor 50 cent extra of iets dergelijks. Ik had een kipburger, zit standaard geen kaas op dus ik vroeg "om een kipburger met kaas" werd die werknemer me toch een partijtje woest op mij -O-

Dus ik wijs naar het scherm waar het hele kaasgebeuren wordt aangegeven. "Ja het is super druk vandaag! we kunnen niet zomaar overal extra kaas op doen! wat denk je wel niet??"

Vervolgens neem ik een hap uit de burger en zit er een hele andere saus op en mist de sla. Nou ik zag de bui al hangen als ik daar ook weer iets over ging zeggen, maar ik bestel een (redelijke dure) burger toch op basis van wat ik lekker vind? En barbequesaus lus ik nou eenmaal echt niet. Nou ik kon het filiaal verlaten toen ik dus aangaf dat het de verkeerde saus/burger was.

Gelukkig is dit niet de normale gang van zaken := wij vragen zelfs vaak of je er extra kaas op wilt haha. Maar wat ernstig dat die kassamedewerker zo deed... Klacht waard :j

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 06:05

Ziet er niet echt smakelijk uit die burger, maargoed zo mooi als op de billboards krijg je ze natuurljk nooit. Ik hou het liever bij een eigen gemaakte hamburger, die kleffe broodjes bij de Mac brrrrr niet mijn ding.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 10:23

Pearlx: wat slecht zeg. Het doosje alleen al lijkt in de verste verte niet op de rest wat er op dat station gemaakt wordt. En je hebt er nu niks meer aan maar de groenteburger is veel dikker en lijkt een beetje op de mckroket, al zie je enoooorm goed de groente door de korst heen bij de groenteburger. En hij is echt heeeeel lekker... Broodje, eggless saus, sla, tomaatje..