Maar meestal vloeibare zeep omdat het zo handig is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Corelli schreef:Ik gebruik een blok zeep om mijn benen mee te scherenWerkt als een tierelier
Ik was me met rituals douchegels, heerlijk
Hvelreki schreef:_Nelleke_ schreef:Hvelreki, er zijn van Lush speciale blokken voor droge huid. Op hun website (UK website heeft vaak duidelijkere uitleg) zijn ze vast wel te vinden.
Oké, bedankt, dan ga ik even kijken in de winkel!
Froukje1993 schreef:Hier het hele gezin aan de vloeibare zeep. Zowel in de douche als in de keuken. Het werkt hier gewoon makkelijker, als de mannen met zwarte handen van het vet/olie binnen komen is binnen de kortste keren zo'n blok heel goor.
Ook tijdens de lammer periode is een pompje zeep fijner dan zo'n blok. Ik zie het al voor me, binnen komen met handen vol bloed/vruchtwater en dan ook nog moeten klooien met zo'n glibberig blok.Dan kan ik sneller met m'n elleboog een druk op het pompje geven, wordt de boel ook niet zo vies.
Maarja, milieu vriendelijk is het dan weer niet. Gelukkig zijn de meeste flessen tegenwoordig navulbaar.
ilaan schreef:Ehm weet niet hoe iedereen hier zijn vette handen wast (lees vet van trekkers etc) maar ik en niemand die ik ken doet dat met een washand?![]()
Pompje is gewoon handiger. Blok moet je toch aanraken, ook onder de douche wanneer je het aan een washand smeert. En dan leg je het weg en kunnen de bacteriën lekker broeien...... nee nog steeds pas ik haha