Samsung galaxy s5

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 23:51

Toen ik mijn foon kwijt was was ik niet blij dat ze me code hadden geprobeerd wantja die zit er niet voor niets op. Ik zou hem afgeven bij politici maar van te voren even foto van maken en op fb enz zetten en zeggen bij welke politie post je hem afgeeft. Ik had mijn telefoon gebeld en toen namen ze op wat dus ook de bedoeling was.

Roosch

Re: Samsung galaxy s5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 23:54

Wat moeten politici met haar telefoon ? :+

De eigenaar kan blij zijn,dat ts haar code raadde anders was haar telefoon nog steeds vermist geweest.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 23:54

Ik zou ook eerst mijn telefoon bellen, maar als je er een vind en je krijgt het voor elkaar om de code te raden zou ik ook proberen de eigenaren te bellen als ze zelf niet bellen. ik zou wel een beter wachtwoord bedenken die ze niet kunnen kraken ;p

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 23:56

laraxXxemma schreef:
Pandameisje schreef:
ik heb een samsung galaxy gio 3 jaar.

En ik kan in oktober kan ik nieuwe kopen ;)

Wauw maar een gio. Zijn mensen die kunnen geen telefoon betalen, dat je het maar weet. Vind je nogal ondankbaar overkomen door dat soort opmerkingen.

edit; Ik ruzie niet ik geef mn mening. Hou hier al op, wou dit nog even kwijt

meid ik weet ook hoe het is om met weinig geld te leven ik ben nu al 2 jaar aan sparen voor een nieuwe telefooon maar elke keer komen er dingen tussen door. mijn gio is nu al zo verrekt kapot dat die bijna niet meer werkt maar ja jij vind mij ondankbaar dus bye

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 23:56

Goed van je TS :)

Ikzelf zou ook niet zo blij zijn dat ze je code kraken, maar als het zon persoon is zoals TS lijkt het me niet zo erg. Maar het is indd niet fijn dat een vreemde toegang heeft op al je privé dingen. En je moet ook maar geluk hebben, want sommige telefoons verwijderen al je gegevens na 5 x proberen.

En die mobiel willen houden is niet zo erg, maar de eigenaar zou hem vast wel terug willen hebben ivm alle gegevens en daarbij is die telefoon ook niet zo goedkoop. En dat hoesje kan je waarschijnlijk ook op miniinthebox.com vinden!

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 23:59

HorseLove28 schreef:
Goed van je TS :)

Ikzelf zou ook niet zo blij zijn dat ze je code kraken, maar als het zon persoon is zoals TS lijkt het me niet zo erg. Maar het is indd niet fijn dat een vreemde toegang heeft op al je privé dingen. En je moet ook maar geluk hebben, want sommige telefoons verwijderen al je gegevens na 5 x proberen.

En die mobiel willen houden is niet zo erg, maar de eigenaar zou hem vast wel terug willen hebben ivm alle gegevens en daarbij is die telefoon ook niet zo goedkoop. En dat hoesje kan je waarschijnlijk ook op miniinthebox.com vinden!

Dat zijn vooral iphones of niet? mijn samsung kan je wel minstens 10 x proberen en dan moet je denk ik pas lang (5 minuten?) wachten voor je weer opnieuw kan proberen

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 00:00

Pandameisje schreef:
meid ik weet ook hoe het is om met weinig geld te leven ik ben nu al 2 jaar aan sparen voor een nieuwe telefooon maar elke keer komen er dingen tussen door. mijn gio is nu al zo verrekt kapot dat die bijna niet meer werkt maar ja jij vind mij ondankbaar dus bye

:')

Ik zou het waarschijnlijk niet zo erg vinden als ze mijn code kraken. Als er echt privé dingen op stonden zou ik wel een moeilijkere code kiezen dan '1234' :=

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-14 09:35

simodi schreef:
Haha toch een beetje spijt achteraf ... ? :D

Nee

@pandameisje, ik heb echt niet weinig geld hoor, ik heb een iPhone 4 dus ik heb niks te zeuren :D
@horselove, ze hebben daardoor wel hun telefoon terug
@werecat, chocola!! :') ik hoop het ook haha ze komen om kwart voor 10 dus er is een kans haha

Vero

Re: Samsung galaxy s5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-14 09:55

Ze zijn al weer vertrokken met hun tel. En het hoesje hadden ze gekocht in zo'n Samsung winkeltje ofzo maar ze hebben die ook voor iPhone bij miniinthebox.
En ik heb 10 euro gekregen! :D *D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 10:51

Xfjord schreef:
Ze zijn al weer vertrokken met hun tel. En het hoesje hadden ze gekocht in zo'n Samsung winkeltje ofzo maar ze hebben die ook voor iPhone bij miniinthebox.
En ik heb 10 euro gekregen! :D *D

Leuk, wat voor hoesje is het dan?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-14 14:23

EUR € 1.59 - Glanzend Hoesje Voor iPhone 4/4S, Gratis Verzending voor alle Gadgets!
ehm het was een link :')