Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar goed dat even ter zijde
maar de 3 paarden heb ik stuk voor stuk alleen betaald
thanks to papa 
Maestroox3 schreef:Danku allemaal !
Heb wat plannen gemaakt. Ik maak mijn studie af ,terwijl spaar ik.
Eind volgend jaar kan ik dan pas weggaan. Binnekort heb ik mijn rijbewijs dan ben ik ook niet meer afhankelijk van hun. Eerst sparen , dan verdere stappen ondernemen
Maestroox3 schreef:Moet ik even zeggen dat ik de pony's 2 jaar geleden heb gekregen van papa voor 'n ''prijsje'' aangezien ze verwaarloost waren en hij zelf het zo zielig vondmaar de 3 paarden heb ik stuk voor stuk alleen betaald
thanks to papa
Nu vertrek ik sebiet naar mijn vriend, papa zei 'komt hij u niet halen?' waarop mama zegt 'ge hebt er zelf voor gezorgd dat die jongen niet meer wil komen,dus zal ik ervoor opdraaien' waartoe papa zweeg.
Maestroox3 schreef:Mama werkt in ZIJN zaak én krijg GEEN loon.(daarom zoekt mama nu ander werk, ze is het zo beu)
.
Ik blijf rustig en doe gewoon wat ik moet doen. Reageren doe ik er ook niet op want dat maakt het enkel erger
Maestroox3 schreef:Ik zat op de bovenverdieping en had het niet gehoordSorry hoor
Papa heeft geantwoord als mama zei dat hij niet kwam 'maar goed ook' dus belangstellend ? geen idee
Bedankt voor de tips én meningen allemaal. Ik weet wat ik zal doen, hoe ik moet reageren & hoe het voorlopig verder kan
chelle_dora schreef:Maestroox3 schreef:Ik zat op de bovenverdieping en had het niet gehoordSorry hoor
Papa heeft geantwoord als mama zei dat hij niet kwam 'maar goed ook' dus belangstellend ? geen idee
Bedankt voor de tips én meningen allemaal. Ik weet wat ik zal doen, hoe ik moet reageren & hoe het voorlopig verder kan
En je hebt je pa dat zelf horen zeggen of je zat toen ineens wel beneden?
Niet om je moeder omlaag te praten, maar stoken is snel gebeurd hoor binnen een gezin.
HighVoltage schreef:Eerst en vooral: ik heb niet alle reacties gelezen, alleen de openingspost
Ben je enig kind TS? Deed/doet hij ook zo tegen je broer(s)/zus(sen)?
Ik denk dat hij je wil beschermen, je bent en blijft zijn kleine meid...
Weet hij dat je vriend 5 jaar ouder is? Zo ja, kan dit ook een 'reden' zijn van zijn gedrag.
Ik wens je erg veel succes met hoe het verder loopt.

Maestroox3 schreef:En met anoniem bedoel je foto's -info verwijderen? of echt instellingen aanpassen?
Maestroox3 schreef:chelle_dora schreef:
En je hebt je pa dat zelf horen zeggen of je zat toen ineens wel beneden?
Niet om je moeder omlaag te praten, maar stoken is snel gebeurd hoor binnen een gezin.
Nee mama zei me het net, ik hoorde ze het zeggen en vroeg wat er gaande was..