Gisteren was echt de mooiste dag van mijn chaseleven, terwijl we niet eens bewust aan het chasen waren haha. We hebben een heuze windhoos mogen zien van dichtbij, en wat voor eentje, hij was echt huge! Was maar goed dat ie de grond niet raakte. Het was echt fantastisch, maar dat hoor je op het filmpje wel __O-
Ik moet zeggen dat ik er ook niet zoveel bijzonders aan zie
Anoniem
Geplaatst: 27-07-14 18:47
Cayenne schreef:
Ik moet zeggen dat ik er ook niet zoveel bijzonders aan zie
Gevalletje 'je had er bij moeten zijn' denk ik Maar t was zo'n groot ding, helaas zie je dat niet zo goed op t filmpje
palousa_boy
Geplaatst: 27-07-14 18:48
Als ik dat filmpje zie moet ik meteen aan Discovery denken
Ik vind het meest wel mooi om de luchten/wolken te volgen. Ik woon op een heuvel, en kan mooi de hele omgeving kilometers zien (de wolken dan )
Het is ook wel nuttig om er van te leren, wanneer het bijvoorbeeld gaat regenen of onweren. (Onweer vooral ivm inslag in het elektra netwerk dat hier nog boven de grond hangt, en natuurlijk onze wei) maar om een beetje een idee te hebben hoe lang je nog hebt voor het gaat regenen is bijvoorbeeld wel fijn als ik op het dak bezig ben.
Maar echt filmen of foto's er van maken, zo ver ben ik nog niet gekomen. Wie weet ooit, als ik al m'n camera spullen hier in Frankrijk heb ipv in nl. En weer tijd heb om dat soort dingen te doen.
En wat je in je reactie hier voor ook zegt, soms moet je er gewoon zijn, en zeggen foto's of filmpjes nog niet eens de helft.