Oogcontact ''winnen''

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 10:20

Ik hoop van harte voor jullie niks. Maar wat je tegenwoordig allemaal hoort, begrijp ik niet dat je het risico wil nemen voor zo iets onnozels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 10:31

Ayasha schreef:
Ik hoop van harte voor jullie niks. Maar wat je tegenwoordig allemaal hoort, begrijp ik niet dat je het risico wil nemen voor zo iets onnozels.

Je kan je natuurlijk ook afvragen waarom mensen zich druk zouden maken over zoiets onnozels. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 10:33

Ayasha schreef:
Sommige in dit topic gaan toch eens de verkeerde tegen komen vrees ik.. :=

Dat zal ik best eens kunnen zijn := Maar ik hoef niet aangestaard te worden. Dan ga ik wel voor de spiegel staan om mezelf aan te staren :j

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 10:33

Deetjeeuh schreef:
Ayasha schreef:

Je kan je natuurlijk ook afvragen waarom mensen zich druk zouden maken over zoiets onnozels. ;)

Wat jij onnozel noemt is dat voor een ander niet. Iemand zo aanstaren op straat is gewoon respectloos en onnodig.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 10:36

Nahja dan kun je het zo bekijken, een paar kunnen geluk hebben dat het niet in mijn aard zit om te schelden/slaan/steken als iemand mij aanstaren doet als een arrogante kitten die nog probeert te intimideren

Wat ik gister af en toe voor blikken kreeg van mensen naast me als ik ergens in de rij stond en per ongeluk langs hun vriendje/vriendinnetje of guccitasje keek, ja DIE zijn onbeleefd en kunnen de verkeerde tegenkomen.

Niet mensen die elkaar wat simpel aan gaan kijken. :+ Want als dat de ander niet bevalt kijkt die toch weg. Niet intimiderend staren, gewoon als ren botsauto, dan lijk je al zwakker en minder dreigend.
Laatst bijgewerkt door xSlvna op 14-07-14 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 10:37

Deetjeeuh schreef:
Ayasha schreef:

Tsja dat kan je, mag jij doen op het moment dat je klappen krijgt van iemand die zich er zo druk om maakt. (je kan het die persoon ook altijd eens vragen dan. )
Ik "win" er verder echter niks bij om iemand op die manier uit te dagen dus ik laat het gewoon.

ThreeFingers

Re: Oogcontact ''winnen''

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 11:37

Diegene waar ik het over had......heeft echt rake klappen gehad en kon zelfs zijn gebit weer laten repareren.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 19:45

ik werk (thuis op de pc) langs het raam en heel veel mensen kijken altijd na binnen.. fietsers wandelaars en zelfs automobilisten zie ik na binnen staren...

mensen moeten altijd kijken volgens mij..

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 19:48

Mensen zijn nieuwschierig van nature!

Maar daar zijn dan weer gordijnen voor :-))

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 20:14

Neem privacyfolie, kan je tenminste zelf ongezien staren.

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 20:18

Christiene schreef:
ik werk (thuis op de pc) langs het raam en heel veel mensen kijken altijd na binnen.. fietsers wandelaars en zelfs automobilisten zie ik na binnen staren...

mensen moeten altijd kijken volgens mij..

Kan je van buiten wel naar binnen kijken dan? Ik kijk ook altijd in ramen maar dan meer naar de weerspiegeling van mezelf :') . Dan zie ik soms mensen binnen ook zo kijken van euh...? :')

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 21:43

Ik kijk alleen wat langer naar mooie mannen :))

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 22:01

Marije112 schreef:

Is alleen jammer dat hun vriendin dan vaak nóg wat langer naar jou kijkt

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 22:08

xSlvna schreef:
Marije112 schreef:

Is alleen jammer dat hun vriendin dan vaak nóg wat langer naar jou kijkt

Mannen met vriendinnen kijk ik niet zo lang naar :') .