Wraakactie... Tips....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:24

Sammie schreef:
Weten wij uberhaubt wel of het vriendje met zijn vriendin een open relatie heeft?

Een FWB siert imo niemand en zeker niet als je dan achteraf ziet dat iemand een vriendin heeft dat je je op dát vlak bedonderd voelt.. Je kan hoogstens zeggen dat hij niet eerlijk is geweest, maar hij heeft haar in relatievorm niet belazerd. Verder kun je je nog afvragen of je van een FWB mag verwachten iets anders te delen dan het bed..? Feitelijk is het een wop zonder ontbijt. In hoeverre mag je dan iets van zo iemand 'eisen'?

En dan over wraakacties beginnen..?

Het is Friends, with benefit, letterlijk is het dan vrienden met iets extra's toch?
Ts geeft aan dat ze naast de benefits, ook nog andere leuke dingen met hem deed.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-07-14 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Melody2010

Re: Wraakactie... Tips....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 11:26

Klopt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:26

[***] schreef:
Sammie schreef:
Weten wij uberhaubt wel of het vriendje met zijn vriendin een open relatie heeft?

Een FWB siert imo niemand en zeker niet als je dan achteraf ziet dat iemand een vriendin heeft dat je je op dát vlak bedonderd voelt.. Je kan hoogstens zeggen dat hij niet eerlijk is geweest, maar hij heeft haar in relatievorm niet belazerd. Verder kun je je nog afvragen of je van een FWB mag verwachten iets anders te delen dan het bed..? Feitelijk is het een wop zonder ontbijt. In hoeverre mag je dan iets van zo iemand 'eisen'?

En dan over wraakacties beginnen..?

Het is Friends, with benefit, letterlijk is het dan vrienden met iets extra's toch?

maar in hoeverre kan je spreken van vrienden als je dat soort informatie dan niet weet van elkaar? Dan ben je in mijn ogen alleen maar 'with benefits' of gewoon een bedmaatje. Niks mis mee als je daarvan houdt, maar 'friends' kan je ook niet echt van spreken als je zo iemand opduikt op Tinder..

tjaakje

Melody2010 schreef:
Hallo allemaal,

Toch nog redelijk geslapen, dat is fijn! De reden waarom ik boos ben is omdat deze jongen zowel mij als HAAR tien maanden lang heeft voorgelogen. Ze hadden dus al een relatie voordat ik hem leerde kennen. Dit vind ik echt niet oké! Met name voor haar niet. Natuurlijk wist ik dat hij ook met andere vrouwen van alles Kon uitspoken, maar dat was voor mij ook oké. Ik heb echt geen recht van spreken en daar heb ik vrede mee.
Echter zijn er dingen waar hij gewoon bewust over heeft gelogen terwijl ik dacht dat hij altijd eerlijk naar mij is geweest. En dat is nog hetgeen wat het meest zeer doet. Dat ik degene waarvan ik dacht dat ik een vriend aan hem had, over van alles en nog wat heeft gelogen. En dat ik het gevoel heb dat hij onze band gewoon heeft misbruikt.
Ik ben nog steeds van mening dat ze het moet weten. Ongeacht of ze het wil weten ja of nee. Verder heb ik nu eerst een hele poos vakantie. Hij weet het nog steeds niet dat ik het weet en dat wil ik eerst even zo houden tot op het moment dat ik zeker weet wat ik hier mee wil.

Als jij niks wist over zijn relatie met haar, hoe weet je dan nu wel zo zeker dat zij geen open relatie hebben en hij haar dus helemaal niet bedriegt? Niet banketstaaf bedoeld naar jou hoor, maar dat zou toch zo kunnen zijn? En in dat geval is de helft van waar jij je nu druk om maakt, niet terecht en vooral zonde van je energie.

En ja dus, ik heb er maar gevraagd of hij een relatie had. Daar antwoorde hij 'nee' op. De omschrijving van het meisje komt perfect over met de omschrijving die hij mij eerder gaf als zijnde spreken van zijn ex.

Je zegt dat je helemaal niets wist van zijn relatie met haar. Hoe kun je dan nu zeker weten dat hij haar bedriegt? Niet banketstaaf bedoeld naar jou toe hoor, maar het kan toch zijn dat zij een open relatie hebben? In dat geval is de helft van waar jij je druk om maakt niet nodig en verspilde energie. Ik zou me richten op wat jij met hem hebt en in hoeverre hij jou de waarheid verteld heeft. Maar haar verder erbuiten laten.

edit: post ineens verdwenen
Laatst bijgewerkt door tjaakje op 11-07-14 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt

ValerieM

Ik heb geen ervaring met Tinder.
Maar ik heb me laten vertellen dat dat gekoppeld is aan Facebook...
Heb je toen niet eerst gecheckt of hij een vriendin had of niet?
Je kent die jongen al 10 maanden, en je hebt nooit op zijn fb gekeken?
En was het zijn idee om nergens vrienden te worden? Want als dat zo is zou ik dat al meteen erg vaag vinden.

Ik zou zorgen dat ik m'n geld terug krijg. Hem confronteren met het feit dat hij een vriendin heeft, en dat zo'n meisje beter verdiend dan op deze manier door hem belazerd te worden. Daarna contact verbreken en verder gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:28

chelle_dora schreef:
maar in hoeverre kan je spreken van vrienden als je dat soort informatie dan niet weet van elkaar? Dan ben je in mijn ogen alleen maar 'with benefits' of gewoon een bedmaatje. Niks mis mee als je daarvan houdt, maar 'friends' kan je ook niet echt van spreken als je zo iemand opduikt op Tinder..

Ik weet niet of TS daar naar gevraagd heeft?
Zolang hij geen informatie verstrekt, kun je deze informatie ook niet weten.

Als je elkaar al wat langer kent en ook andere dingen doet dan het bed delen, komt de vriendschap vanzelf lijkt mij?

Het is anders als je een 'booty-call' bent, dus alleen een berichtje krijgt wanneer hij/zij zin heeft..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:30

Ook bij FWB kan je afspraken maken, zoals ok het is leuk zoals het nu gaat maar als 1 van ons een relatie krijgt dan is het over, en we zijn daar wel eerlijk over naar elkaar.
Als je dat niet bent dan vind ik dat de andere partij daar wel boos om mag worden, je hebt dan geen relatie maar eerlijkheid mag je wel verwachten lijkt mij.
Hij is bewust op zoek gegaan om vreemd te kunnen gaan (anders zit je niet op tinder als je een relatie hebt) en gaat dat al 10 maanden.. Ik vraag me dan ook echt af of TS de enige is. En of zijn vriendin geen twijfels heeft.
Ook al word ze boos op TS, als er na een tijdje nog iemand is die haar aanspreekt zullen de alarmbellen wel gaan rinkelen.

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:31

Melody2010 schreef:
Hallo allemaal.

Graag zou ik jullie adviezen willen met betrekking op een zwoele wraakactie...
Wie oh wie heeft de gouden tip...

Ik zal mijn verhaal kort houden.. In oktober vorig jaar leerde ik een jongen kennen via Tinder. Na een poos afgesproken en uiteindelijk belanden we in bed.. Tja.. Daarnaast konden we het heel goed vinden, deden we werk in dezelfde sector en kwamen we er eigenlijk achter dat we elkaar leuk vonden, maar niet verliefd waren. We werden friends with benefits.. Hij woont hier een half uur rijden vandaan en kwam minimaal eenmaal per week langs. Naast de 'benifits' deden we ook gewoon leuke dingen.
We spraken af dat dit gewoon goed was. Het werkte super en het moest niet meer als dit worden.
Na een maand of vijf kwam hij steeds vaker en op een gegeven moment een keer of vier per week.
Ik vond dit lastig, omdat ik er steeds meer gevoelens bij kreeg en hebben toen een stapje terug gedaan. 1 maal per twee weken was toen de afspraak.
Goed om te weten is dat ik het geen strak plan vond om elkaar op Facebook, instagram, Twitter oid te hebben. Ik zal het daar uiteindelijk toch lastig mee krijgen en dat wilde ik niet want het ging zo leuk!

Aankomende maandag ga ik naar Turkije en hij zou vanochtend nog even langs komen. Aankomend weekend moest hij werken en anders zouden we elkaar niet meer zijn. Onderweg hierheen Appte hij of hij me wat mocht vragen.. Of ik hem misschien wat geld kon lenen want hij zit in een benarde situatie thuis.
Tja.. Heel lang over nagedacht en uiteindelijk gegeven. (Waarom ik dit gedaan heb, durf ik hier eigenlijk niet goed heem te zetten... Zie later in het verhaal....)

Vanmiddag ging ik toch twijfelen of ik hier goed aan gedaan... Ondanks dat ik hem altijd vertrouwde, heb ik vanaf het begin gedacht dat er iets niet klopte.. Echter kon ik niks achterhalen wat dat dan moest zijn. Afijn ik zou eind deze maand mijn centen(100 euro) terug krijgen.

Vanavond zat ik wat op Facebook te loeren en uiteraard had ik hem al eens eerder opgezocht, maar omdat we hadden afgesproken nergens vrienden te worden, niks mee gedaan.
Deze jongen in kwestie heeft meerdere broers en zussen en ik was benieuwd of ze op hem leken. Ik wist hoe een van de zusjes heette en heb haar opgezocht, zo kwam ik via via bij de rest van het gezin..

Tja... Je voelt het al aankomen.. Meneer blijkt al vanaf mei 2013 een relatie te hebben.. Toen ik het zag sloeg mijn hart op hol en ik kon... En kan... Het nog steeds niet geloven. Twee vriendinnen op gebeld, waarvan eentje hem vanochtend ook nog heeft gezien. Die uit hen bed zijn gestapt om naar dit onwerkelijke verhaal te luisteren. Ik ben en was WOEDEND.. Stond te trillen....

Hij vertelde me van alles, over zijn uitjes, wat hij ging doen... Maar dan was het altijd met een vriend.. Op haar Facebookpagina zie ik dus dat het altijd met haar was... Ik durf niet te gedetailleerd in te gaan op dit verhaal want ik zag ook dat zijn vriendin paarden heeft. Het zou dus kunnen dat ze ook op bokt aanwezig is.

Goed.. Ik kan nog steeds miet geloven dat deze jongen al tien maanden zowel mij als zijn vriendin de boel aan het belazeren is! Ik heb vaker aangegeven dat ik het gevoel had dat er iets niet klopte. Heb hem zelf rechtstreeks gevraagd of hij misschien een vriendin had. Nee was dan het antwoord.

Hij weet (nog) niet dat ik het weet. Stuurde me net nog wel een Appje.dat hij het fijn vond dat hij zijn verhaal bij me kwijt kon en hij mij nooit op 1 op andere manier misbruik van me zal maken.. (Ik had aangegeven dat ik het lastig vond om hem geld te lenen, aangezien ik twijfels had)

Goed, zijn vriendin moet het natuurlijk ook komen te weten. Ik laat hem hier moet ongeschonden mee weg komen. En uiteindelijk wil ik wachten met het vertellen tot eind van de maand in de hoop dat ik min centen nog weer terug krijg.

In de tussentijd kan ik bedenken hoe ik deze huichelaar ga terugpakken. Wie oh wie denkt er met me mee?

De goude wraakactie? Vertel het zijn vriendin _/-\o_ :j

chrisje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:33

Hem uitnodigen. Plus zijn vriend bij jou thuis. Kijken hoe die schrikt. En waar hij bij is ff haar fijn aan zijn vriendin de situatie uitleggen.

Melody2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 11:36

ValerieM schreef:
Ik heb geen ervaring met Tinder.
Maar ik heb me laten vertellen dat dat gekoppeld is aan Facebook...
Heb je toen niet eerst gecheckt of hij een vriendin had of niet?
Je kent die jongen al 10 maanden, en je hebt nooit op zijn fb gekeken?
En was het zijn idee om nergens vrienden te worden? Want als dat zo is zou ik dat al meteen erg vaag vinden.

Ik zou zorgen dat ik m'n geld terug krijg. Hem confronteren met het feit dat hij een vriendin heeft, en dat zo'n meisje beter verdiend dan op deze manier door hem belazerd te worden. Daarna contact verbreken en verder gaan.

Natuurlijk heb ik hem opgezocht. Verder heeft hij alles afgeschermd dus dat kon ik niet zien. Ik hèb er voor gekozen om alles gescheiden te houden. Geen Facebook, whatsapp etc.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:37

lieveli schreef:
Zorgen dat je je geld terugkrijgt en het laten inderdaad. Het is niet aan jou om zijn vriendin te vertellen dat hij vreemdgaat.

Dit. Wat is dat toch met al die dramawijven die meteen wraak willen. Natuurlijk ben je boos, vertel hem dat het over is en waarom en laat 'm lekker in de stront zakken verder.

Wraak willen is zo'n nutteloze emotie.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:42

Ik zou denk ik stiekem een gesprek filmen waarin je hem vraagt of hij een vriendin heeft. Dan met dat filmpje naar zijn vriendin. Vraag jezelf wel even goed af of je het aankunt. Vrouwen zouden elkaar moeten beschermen tegen dit soort klootzakken.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:44

Gypsy schreef:
Ik zou denk ik stiekem een gesprek filmen waarin je hem vraagt of hij een vriendin heeft. Dan met dat filmpje naar zijn vriendin. Vraag jezelf wel even goed af of je het aankunt. Vrouwen zouden elkaar moeten beschermen tegen dit soort klootzakken.

Ja, echt cool. Stap je met dat bandje naar zijn vrienden en krijg je als antwoord, we hebben een open relatie. Echt fantastisch. Sta je dan met je mooie wraakactie.

Blijf met je neus uit de relatiezaken van een ander. Zeg de vent in kwestie dat ie op kan hoepelen en laat het daarbij.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:47

Dus aan het eind van het verhaal. Alles gescheiden houden.. geen relatie verder willen. Alleen een WOP zonder ontbijt.. gevraagd of ie een vriendin heeft. Heeft nee gezegd (misschien was dat op dat moment ook zo). Dus conclusie het enige dat er aan ‘de hand is’ …hij heeft gelogen..

Lijkt mij verder gewoon een duidelijke zaak.. Centen terug.. En verder laten doen.. Verder heb je geen poot om op te staan. Hij is geen uitleg verder verschuldigd..

Moraal van het verhaal FWB blijkt maar weer eens niet te werken en zeker niet als iemand meer verwacht of eist binnen de situatie.

Take your lose and get over it.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:49

FWB kan heel goed werken. Mits er geen gevoelens of verwachtingen bij komen kijken. Maar goed, dat ging hier dus mis :+.

Verder ben ik het met je eens, Sammie :).

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:50

Je hoeft toch niet meteen dat bandje te laten zien. Je kan ook via via eerst uitzoeken hoe het met die relatie zit.

Ik zou echt woest zijn als mijn vriend vreemd ging met iemand die van mijn bestaan afweet. Wat een zeer doet dat zeg. En als ik ts goed begrijp is dat waar ze mee zit. Die vriendin. Niks eigenbelang.

Lieke_wuiles

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:50

In deze situatie heb ik een paar jaar geleden ook gezeten. Ik wens je veel sterkte en vooral WIJSHEID toe. Doe geen dingen waar je achteraf misschien niet achter staat. Houd de eer aan jezelf.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:52

Gypsy schreef:
Je hoeft toch niet meteen dat bandje te laten zien. Je kan ook via via eerst uitzoeken hoe het met die relatie zit.

Ik zou echt woest zijn als mijn vriend vreemd ging met iemand die van mijn bestaan afweet. Wat een zeer doet dat zeg. En als ik ts goed begrijp is dat waar ze mee zit. Die vriendin. Niks eigenbelang.

TS wist niet van de relatie, tot nu. En nu wil ze wraak.

Ik zou hoe dan ook woest zijn als mijn hypothetische vriend vreemd zou gaan. Niet op haar. Maar op hém. En natuurlijk is wraak eigenbelang.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:03

Het doet pijn om bedrogen te worden. Maar geloof me, het doet nog meer pijn als anderen weten dat je al die tijd bedrogen werd en niks zeiden.
Ik vind voor 100% dat die vriendin het moet weten. Wat Gypsy al zei, vrouwen moeten elkaar beschermen. Jullie zijn beiden 'slachtoffer', zij wel meer dan jij maar alsnog. Laat haar niet in de onwetendheid, ze moet weten dat ze een hansworst als vriend heeft.

Bah, wat heb ik een hekel aan mensen die vreemdgaan.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:04

Ik zou het dus wel vertellen aan zijn vriendin. Stuur haar een berichtje met: hey jij bent toch de ex van die? Als ze dan nee zegt, kun je zeggen dat hij jou vertelde dat ie vrijgezel was en dat jullie al 10 maanden sex hebben gehad.

Ik zou het als vriendin ook graag willen weten als mijn vriend vreemdging. Zeker als het wekelijks voor zou komen. Maar dat verschilt misschien per persoon.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:06

Ik wil het ook graag weten. Maar dan van hemzelf. Niet van de andere vrouw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:08

Maar _San87_, als hij het altijd voor je zou verzwijgen, kom je er nooit achter.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:08

[***] schreef:
Maar _San87_, als hij het altijd voor je zou verzwijgen, kom je er nooit achter.

Wat niet weet wat niet deert, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:10

Nou, weet ik niet eigenlijk. Heb er geen ervaring mee, dus kan ik ook geen concreet antwoord op geven eigenlijk.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:10

_San87_ schreef:
Wat niet weet wat niet deert, toch?

Dat weet ik zo nog niet! Als ik zoiets zou horen, en dat heb ik eens, dan heb ik wel zoiets van: nou, op naar de SOA-poli