Melody2010 schreef:Hallo allemaal.
Graag zou ik jullie adviezen willen met betrekking op een zwoele wraakactie...
Wie oh wie heeft de gouden tip...
Ik zal mijn verhaal kort houden.. In oktober vorig jaar leerde ik een jongen kennen via Tinder. Na een poos afgesproken en uiteindelijk belanden we in bed.. Tja.. Daarnaast konden we het heel goed vinden, deden we werk in dezelfde sector en kwamen we er eigenlijk achter dat we elkaar leuk vonden, maar niet verliefd waren. We werden friends with benefits.. Hij woont hier een half uur rijden vandaan en kwam minimaal eenmaal per week langs. Naast de 'benifits' deden we ook gewoon leuke dingen.
We spraken af dat dit gewoon goed was. Het werkte super en het moest niet meer als dit worden.
Na een maand of vijf kwam hij steeds vaker en op een gegeven moment een keer of vier per week.
Ik vond dit lastig, omdat ik er steeds meer gevoelens bij kreeg en hebben toen een stapje terug gedaan. 1 maal per twee weken was toen de afspraak.
Goed om te weten is dat ik het geen strak plan vond om elkaar op Facebook, instagram, Twitter oid te hebben. Ik zal het daar uiteindelijk toch lastig mee krijgen en dat wilde ik niet want het ging zo leuk!
Aankomende maandag ga ik naar Turkije en hij zou vanochtend nog even langs komen. Aankomend weekend moest hij werken en anders zouden we elkaar niet meer zijn. Onderweg hierheen Appte hij of hij me wat mocht vragen.. Of ik hem misschien wat geld kon lenen want hij zit in een benarde situatie thuis.
Tja.. Heel lang over nagedacht en uiteindelijk gegeven. (Waarom ik dit gedaan heb, durf ik hier eigenlijk niet goed heem te zetten... Zie later in het verhaal....)
Vanmiddag ging ik toch twijfelen of ik hier goed aan gedaan... Ondanks dat ik hem altijd vertrouwde, heb ik vanaf het begin gedacht dat er iets niet klopte.. Echter kon ik niks achterhalen wat dat dan moest zijn. Afijn ik zou eind deze maand mijn centen(100 euro) terug krijgen.
Vanavond zat ik wat op Facebook te loeren en uiteraard had ik hem al eens eerder opgezocht, maar omdat we hadden afgesproken nergens vrienden te worden, niks mee gedaan.
Deze jongen in kwestie heeft meerdere broers en zussen en ik was benieuwd of ze op hem leken. Ik wist hoe een van de zusjes heette en heb haar opgezocht, zo kwam ik via via bij de rest van het gezin..
Tja... Je voelt het al aankomen.. Meneer blijkt al vanaf mei 2013 een relatie te hebben.. Toen ik het zag sloeg mijn hart op hol en ik kon... En kan... Het nog steeds niet geloven. Twee vriendinnen op gebeld, waarvan eentje hem vanochtend ook nog heeft gezien. Die uit hen bed zijn gestapt om naar dit onwerkelijke verhaal te luisteren. Ik ben en was WOEDEND.. Stond te trillen....
Hij vertelde me van alles, over zijn uitjes, wat hij ging doen... Maar dan was het altijd met een vriend.. Op haar Facebookpagina zie ik dus dat het altijd met haar was... Ik durf niet te gedetailleerd in te gaan op dit verhaal want ik zag ook dat zijn vriendin paarden heeft. Het zou dus kunnen dat ze ook op bokt aanwezig is.
Goed.. Ik kan nog steeds miet geloven dat deze jongen al tien maanden zowel mij als zijn vriendin de boel aan het belazeren is! Ik heb vaker aangegeven dat ik het gevoel had dat er iets niet klopte. Heb hem zelf rechtstreeks gevraagd of hij misschien een vriendin had. Nee was dan het antwoord.
Hij weet (nog) niet dat ik het weet. Stuurde me net nog wel een Appje.dat hij het fijn vond dat hij zijn verhaal bij me kwijt kon en hij mij nooit op 1 op andere manier misbruik van me zal maken.. (Ik had aangegeven dat ik het lastig vond om hem geld te lenen, aangezien ik twijfels had)
Goed, zijn vriendin moet het natuurlijk ook komen te weten. Ik laat hem hier moet ongeschonden mee weg komen. En uiteindelijk wil ik wachten met het vertellen tot eind van de maand in de hoop dat ik min centen nog weer terug krijg.
In de tussentijd kan ik bedenken hoe ik deze huichelaar ga terugpakken. Wie oh wie denkt er met me mee?
De goude wraakactie? Vertel het zijn vriendin