Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
JuliaMaria schreef:Als ik haar was zou ik mijn egocentrisme een keertje thuis laten en mijn vriendin HAAR perfecte bruiloft gunnen. Het draait niet om deze dame maar om de bruid en de bruidegom. Vind het het toppunt van egocentrisme en ik ben blij dat ik geen vrienden heb die zich zo zullen gedragen bij mijn bruiloft: die gunnen mij "mijn" dag, net zoals ik dat bij hen zal doen.
bontesok schreef:SuSem schreef:.
Niet altijd, van de week nog een bruidsmeisje die eigenlijk max $150 uit wilde geven maar uiteindelijk akkoord ging met een jurk van $400 ofzo. Omdat haar vriendin maar 1x trouwde.
Mijn man had me vermoord!!!En terecht trouwens!
.

) jurk hebben, betaal ik daar zelf voor. Zijn ze vrij om te kiezen welke jurk ze willen (wel in de juiste kleur natuurlijk) mogen ze van mij gerust een jurk aandoen van 20 euro, ik ga niet iemand zijn budget kiezen.Yontheke schreef:ik vraag me af of de mensen die hier reageren zelf getrouwd zijn?

Het is mijn dag inderdaad, maar ook een mooie dag voor mijn geliefden. Ik ben liever een goede gastvrouw met tevreden gasten die ook met plezier terug kijken op onze dag.
daarvoor is haar aanwezigheid voor mij veel belangrijker dan zij ook al zal doen. Als een vriendin zou zeggen; 'ik haat die kleur, maar doe het wel aan voor jou' zou ik dat zelfs best erg vinden. Ik zeg liever 'ik weet dat jij deze kleur haat en dus zoeken wij samen gewoon een andere kleur uit' imd schreef:TS, kun je niet een neutraal jurkje met een bolero in die kleur doen? Of een jurkje met een riempje, en dan ipv het riempje een link oid in de juiste kleur.
Ik vind het juist leuk als er een kleurthema is en zou dus ook mijn best doen om (goedkoop) een leuke jurk of accessoire in de juiste kleur(tint) te vinden.
Wat ik me dan nog afvraag trouwens: je koopt sowieso een nieuwe jurk voor een bruiloft waar je bruidsmeisje bent, denk ik? Gaat het er puur om dat je die kleur daarna nooit meer draagt, dan vind ik dat gewoon die jurk kopen en daarna weer verkopen de beste optie is, en dat hoeft echt niet duur te zijn. .
Ik ben overigens wel even benieuwd hoe het zit met dat beperkte budget. Als je 't eigenlijk best kunt betalen maar niet wil dan vind ik dat kul. Dan maar iets minder aan cadeau oid?
Zéker als de bruidsdames deze zélf moeten gaan betalen. Hel!