Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
liedje89 schreef:Oortjes uit laten spuiten denk ik, hij zingt "me and my baby in 69" dat kan je dus ook gewoon opvatten als het jaartal. Verder is het eigenlijk een heel schattig nummer eigenlijk hij zingt voornamelijk over handjes vast houden en samen naar de film gaan. Was dat al een spannend nummer in die tijd??

Sidera schreef:xZiva_ schreef:Ik heb ook een shirtje met 69, nog niet eens over na gedacht als jijnou ben ik ook 17,dus dat is ook een verschil
ik moest meteen denken aan dat liedje waar ze zingen: in the Summer of 69. bij mij staat er ook iets met brooklyn 69 sports of zoiets
![]()
maar volgensmij niks om je druk over te makenik heb nog nooit opmerkingen er over gehad van jongens oid.
En waar denk je dat die verwijzing in dat liedje over gaat
Matheno schreef:Door dit topic kom ik er pas achter dat er ook 69 op mijn shirt staat
Iets met Brooklyn 69 ofzo. Maar in principe zou ik zelf niet veel om de tekst geven maar meer om de lengte van het shirt..
Bij Coolcat hing toen ook een trui met 'Ik vinger me een hoedje' en een vingerhoedje eronder.
Dat vond ik persoonlijk veel te ver gaan.
Salsa schreef:In de zomer van 1969 was Bryan Adams nog geen 10 jaar oud. Logisch voor hem was dan 1975 oid geweest. Liedje komt uit 1985 dus ......volgens Wikipedia is het nr toch echt wel een verwijzing
. Ik denk bij liedjes met verwijzingen dan toch bijv eerder aan 3 of If you seek amy van britney spears oid
NikkiEnJij schreef:Matheno schreef:Door dit topic kom ik er pas achter dat er ook 69 op mijn shirt staat
Iets met Brooklyn 69 ofzo. Maar in principe zou ik zelf niet veel om de tekst geven maar meer om de lengte van het shirt..
Bij Coolcat hing toen ook een trui met 'Ik vinger me een hoedje' en een vingerhoedje eronder.
Dat vond ik persoonlijk veel te ver gaan.
Coolcat verkoopt toch voornamelijk kinderkleding?