Truitje met 69 als print.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:10

Okee. Ik kan nog snappen dat je je kind geen te kort broekje o.i.d. aan doet. Maar een shirt met een bepaald cijfer... kom op zeg, als zij dat een mooi shirtje vind dan kan ze dat toch gewoon aantrekken, of staat er een seksistisch plaatje bij ofzo? :') :')

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:11

NikkiEnJij schreef:
Salsa schreef:
Haha lig trouwens wel in een deuk van die link. Die namen! Volgens mij verzonnen in een goede dronken bui. Humor! :')

De appel van Newton :')

Of het helse paard of de Indische perenboom.......hoe verzin je het _/-\o_

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:11

And a dirty wife is a toy forever... :D

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:12

liedje89 schreef:
Oortjes uit laten spuiten denk ik, hij zingt "me and my baby in 69" dat kan je dus ook gewoon opvatten als het jaartal. Verder is het eigenlijk een heel schattig nummer eigenlijk hij zingt voornamelijk over handjes vast houden en samen naar de film gaan :'). Was dat al een spannend nummer in die tijd??

Jaja dream on _O- _O- _O-

magdabouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:13

Ik heb ook zo'n shirt. heb er nog nooit aangedacht dat het ook een standje is.... Bij mij lokt het ook geen jongens of wat dan ook. Meiden uit mijn klas hebben ze ook wel, is mode en geen rare bedoelingen erachter. Gewoon aan houden :o

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:15

Door dit topic kom ik er pas achter dat er ook 69 op mijn shirt staat :')
Iets met Brooklyn 69 ofzo. Maar in principe zou ik zelf niet veel om de tekst geven maar meer om de lengte van het shirt..

Bij Coolcat hing toen ook een trui met 'Ik vinger me een hoedje' en een vingerhoedje eronder.
Dat vond ik persoonlijk veel te ver gaan.

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:16

Matheno schreef:
Bij Coolcat hing toen ook een trui met 'Ik vinger me een hoedje' en een vingerhoedje eronder.

Serieus? :oo
Dat is wel heel wat anders en daar zou ik mij eerder zorgen om maken.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:17

In de zomer van 1969 was Bryan Adams nog geen 10 jaar oud. Logisch voor hem was dan 1975 oid geweest. Liedje komt uit 1985 dus ......volgens Wikipedia is het nr toch echt wel een verwijzing

magdabouma

_xDyan schreef:
Matheno schreef:

Serieus? :oo
Dat is wel heel wat anders en daar zou ik mij eerder zorgen om maken.

Dat is idd wel heel heftig :')

unihorses

Sidera schreef:
xZiva_ schreef:
Ik heb ook een shirtje met 69, nog niet eens over na gedacht als jij := nou ben ik ook 17,dus dat is ook een verschil :+ ik moest meteen denken aan dat liedje waar ze zingen: in the Summer of 69. bij mij staat er ook iets met brooklyn 69 sports of zoiets :')

maar volgensmij niks om je druk over te maken :D ik heb nog nooit opmerkingen er over gehad van jongens oid.

En waar denk je dat die verwijzing in dat liedje over gaat :P

de zomer van 1969? vond ze al oud :+

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:18

Matheno schreef:
Iets met Brooklyn 69 ofzo. Maar in principe zou ik zelf niet veel om de tekst geven maar meer om de lengte van het shirt..

Coolcat verkoopt toch voornamelijk kinderkleding? :oo

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 23:19

Bij ons in huis is nu een Coolcat verbod.Maar ik hoop niet dat half bokt nu truitjes in de vuilbak gaat gooien.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:19

Whaha vinger me een hoedje.
Ik voel me nu heel puberaal maar vind hem grappig. Overigens niet voor mijn dochter maar als slaapshirt......wil het gezicht van hubs weleens zien als ik daarmee binnen kom zetten hihi

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:20

Britta31 schreef:
Bij ons in huis is nu een Coolcat verbod.Maar ik hoop niet dat half bokt nu truitjes in de vuilbak gaat gooien.

Meen je dat? :') Alleen om dat shirtje van je dochter?
Coolcat heeft best leuke kleding hoor

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:21

Citaat:
In the Summer of '69, Bryan was 9 years old. He told us: "It's a very simple song about looking back on the summertime and making love. For me, the '69 was a metaphor for making love not about the year.

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:21

Salsa schreef:
Whaha vinger me een hoedje.
Ik voel me nu heel puberaal maar vind hem grappig. Overigens niet voor mijn dochter maar als slaapshirt......wil het gezicht van hubs weleens zien als ik daarmee binnen kom zetten hihi

Hahaha, ja hij is ook wel grappig :P

magdabouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:22

Britta31 schreef:

Het heeft verder helemaal geen rare betekenissen of wat dan ook, gewoon goed oppassen met wat je koopt. hoef je niet meteen een verbod voor aan te maken ;)

magdabouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:22

_xDyan schreef:
Britta31 schreef:

Meen je dat? :') Alleen om dat shirtje van je dochter?
Coolcat heeft best leuke kleding hoor

Ik ben het met je eens haha

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:23

Salsa schreef:
In de zomer van 1969 was Bryan Adams nog geen 10 jaar oud. Logisch voor hem was dan 1975 oid geweest. Liedje komt uit 1985 dus ......volgens Wikipedia is het nr toch echt wel een verwijzing

Bryan adams heeft het nummer niet alleen geschreven de andere schrijver beweert dat het wel degelijk over zomers in de jaren 60 gaat (en is daar ook oud genoeg voor). Daarbuiten als je een nummer wilt schrijven wat een beetje vunzige verwijzingen heeft kan je toch wel een beetje beter je best doen als "mijn band viel uit elkaar, ik ging naar de drive-in, ik ontmoette je, ik hield je hand vast. oh waar is het mis gegaan" maar misschien ga ik niet genoeg met tiener jochies om om daarvan de logica te begrijpen :Y) . Ik denk bij liedjes met verwijzingen dan toch bijv eerder aan 3 of If you seek amy van britney spears oid <<)
Laatst bijgewerkt door liedje89 op 08-07-14 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 23:24

Nou ja,een verbod om er zelf naar toe te gaan.De volgende keer ga ik wel mee.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:24

Kan het me wel voorstellen, ik vind coolcat echt zo verschrikkelijk ordinair. Die zooi komt er hier niet in.

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:26

Gypsy schreef:
Kan het me wel voorstellen, ik vind coolcat echt zo verschrikkelijk ordinair. Die zooi komt er hier niet in.

Nou zeg, Coolcat heeft best leuke kleding? T heeft alleen toevallig een keer een foute trui gehad?

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:27

NikkiEnJij schreef:
Matheno schreef:

Coolcat verkoopt toch voornamelijk kinderkleding? :oo

Niet alleen kinderkleding hoor, voornamelijk gericht op pubers en jongvolwassenen denk ik.
Ze hebben wel vaker zulke 'dubieuze' kleding te koop, mede daarom ontloop ik die winkel liever.

magdabouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:28

Coolcat heeft vaak leuke kleding voor onze leeftijd. Nadat er een keer een "aparte" trui tussen zit hoeft het niet meteen ordinair te zijn. maar ieder zijn eigen mening

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:30

Ik denk dat ze het op school vanzelf wel te horen krijgt van klasgenootjes als ze dat shirtje wel aan zou trekken.
Maar een pesterijtje uitlokken wil je liever ook niet, dus ik zou d'r wel even uitleggen wat 69 voor veel mensen betekent.