ongeluk: selfie maken in ambulance en op internet zetten..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 12:50

Elke post op facebook is bedoelt voor aandacht.
Ik zelf zou geen foto maken van mezelf in de ambulance, maar ja, als iemand dat graag wilt; lekker doen hoor. Ik lig er niet wakker van waar mensen selfies maken.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 12:53

@Betadine: Dat hoeft ook helemaal niet, zoals ik al aangeeft in de tekst die je hebt gequote "Wanneer je toch al dagelijks je hebben en houwen op FB zet". Als je dat niet doet, is dat toch ook prima? Vind je het leuk om dingen te delen, dan kan je dat doen, vind je het niet leuk, dan doe je het niet.

Ik vind FB erg leuk, vrienden die verhuisd zijn en die ik bijna niet spreek doordat we zo ver uit elkaar wonen en zo verschillend leven, kan ik zo nog wel "spreken". Ik blijf in grote lijnen op de hoogte van wat ze doen en andersom. En als we elkaar dan weer écht spreken, voelen we ons ook niet zo vervreemd van elkaar, omdat we weten wat we in de tussentijd hebben uitgespookt :D

Zelf zit ik er dus een beetje tussenin, ik deel bij lange na niet alles op FB, maar er zijn wel onderwerpen waar ik veel over deel. Zo ben ik dol op toetjes maken en als ik weer wat tofs heb gemaakt, dan deel ik dat. En we zijn een oude camper aan het opknappen en elke keer als we weer wat hebben aangepakt, maken we daar foto's van en delen we dat op FB. En ik ben ontzettend van de lompe acties, mijn vrienden vinden het echt hilarisch om te lezen als mijn sleutelbos in een boom terecht is gekomen, ik de tijd moet doden tot er iemand thuis komt omdat ik mezelf buiten heb gesloten, ik in de sloot ben gedonderd om dat ik voor de zoveelste keer een nieuwe bal van de hond heel lomp weg had gegooid en ik toch echt wel dacht dat ik daar precies bij kon, maar eigenlijk dus precies niet ;)

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 13:23

Joyce het was ook bedoeld op diegenen dus dat echt alles moeten delen. Ik lig er natuurlijk niet wakker van en ieder is vrij om ermee te doen wat die wilt, maar kan me er sosm wel aan ergeren.

Ik heb ook fb gemaakt om ver wonende vrienden nog te kunnen spreken en fb dient ook om het een en ander te delen dus daar niet van, maar je snapt het wel iedereen heeft zo wel iemand in contacten die dagelijks update met foto's of met status updates en "beste vrienden" en waar die toen weer is geweest en hoe chique het vakantiehotel was... vraag me dan af of die personen het dan niet allemaal enkel en alleen doen om een ander zijn ogen uit te steken, want kan me nu niet pressé inbeelden wat daar de meerwaarde van is + dat niet iedereen op fb dezelfde financiele welvaart geniet en ik het dus vaak gewoon ongepast vind om al die details te laten zien. Het komt heel opschepperig over vind ik vaak.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 13:43

Ben ik met je eens hoor, ik kan me daar ook flink aan storen :o