6 persoons huisje gehuurd maar 7 personen erin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 11:07

kelseyclover schreef:
Ja wij ook in 6 persoonshuisje 7 mensen.
gewoon als je terrein op rijd diegene laten bukken deden wij tenminste en verder dekens bij receptie halen enzo en nergens last van gehad :)

Dit vind ik zo achterbaks. Zelfs nog laten bukken.

Ik vind het ook achterbaks van de TS.
Het is toch logisch dat je ZELF meldt of er iemand extra meekomt.
Niet eens om brandveiligheid, maar gewoon zelfrespect.

Eerlijkheid duurt het langst.

idsie

Re: 6 persoons huisje gehuurd maar 7 personen erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 11:16

ik vind het zeer onvolwassen overkomen dat iemand stiekem meegenomen moet worden, je wilt graag iemand mee, dan bel je gewoon even over de mogelijkheden en desnoods betaal je iets extra voor die 7de persoon, problem solved

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 11:38

Jullie hebben het allemaal over calamiteiten, dat ze weten hoeveel mensen ze uit elk huisje moeten redden. Maar toen ik nog met mijn ouders op vakantie ging, of wanneer ik met vrienden op vakantie ging, zaten we altijd overal en nergens! De ene keer sliep ik spontaan bij een vakantievriendje, de andere keer sliepen we met een groep na het uitgaan met z'n allen in 1 huisje, soms sliepen we op het strand, soms sliepen we op een totaal ander park of in een totaal ander hotel, of we haalden een nachtje door, etc. Wij ging dat echt niet constant melden hoor, daar waren we niet mee bezig. Dan zou je constant bij het betreffende park en hotel moeten melden dat je weggaat, je moeten melden wanneer je weer terug bent en of je bij iemand blijft tukken en waar. Alleen dan weet je exact hoeveel mensen zich ergens bevinden en iedereen snapt wel dat zoiets niet te doen is.

En over dat het park financieel benadeeld zou worden: als mijn vriend en ik een huisje willen huren, is dat eigenlijk altijd 4 of 6 persoons en dan betaal je gewoon de volle mep, ongeacht of je alleen komt of met 4/6 personen. Dus als er eens een keer iemand onverwacht (of in dit geval verwacht) blijft slapen, dan kunnen ze die kosten (die bijna verwaarloosbaar zijn), daar mooi weer mee compenseren.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 11:45

Ik wilde niet reageren, maar ga het toch even doen.

Als je andermans kind meeneemt ben je verantwoordelijk voor dat kind. Slaap jij dan lekker als je weet dat hij illegaal mee is het park in? Als er wat gebeurt en ze moeten koppen tellen dat hij of een gezinslid wordt vergeten? Het zijn wel hele ernstige gevallen, maar ik vind niet dat je die gok moet wagen met andermans kind. Als je er zelf een lekker gevoel bij hebt en het zijn je eigen kinderen is dat toch anders.

Buiten dat zal zijn moeder er ook van uit gaan dat er op het park bekend is dat er een zevende persoon meegaat. :j

Ik zou dus even afwachten of hij mee wil//mag en dan gewoon netjes bellen dat jullie met een persoon meer komen en dan netjes bijbetalen.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 11:53

M_D_H schreef:
Wij zijn later gekomen en gewoon blijven overnachten...
We hebben niks aangegeven en iemand heeft iets gemerkt.
Wij zaten in het laagseizoen dus in het hoog seizoen zouden ze het helemaal niet moeten merken denk ik :+

Was jij dat niet die in een ander topic zo principieel anti-regels overtreden was? Waarom in de trein dan wel en in een vakantiehuisje niet?

Persoonlijk denk ik in dit geval dat je het net zo goed kunt melden, zulke bedrijven zijn heus de beroerdste niet, hooguit betaal je een klein beetje extra.

spekenham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-14 12:39

wat blijven de meeste toch zeiken over iets wat helemaal uit het verband is getrokken als men goed leest is er allang met het park gecommuniceerd dus ik begrijp helemaaaal niet dat veel nog zo idioot blijven reageren over niet bellen, er is allang over gecommuniceerd als je alles goed gelezen hebt.

verder is alles opgelost en over dat er ALTIJD een bed bijgeplaatst kan worden of geswitcht is helemaal niet waar.

Als het park vol zit kan er niet geswitcht worden van huisje en wij hebben tot nu dan nog nooit meegemaakt dat er wel zomaar een extra bed geplaatst wordt dus vandaar mijn vraag heeft niks te maken met niet willen betalen maar gewoon omdat er geen zekerheid was dat die jongen wel mee mocht in het reeds geboekt huisje.

Die paar euro toeristenbelasting gaat het echt niet om.

Soms zijn mensen wel erg kortzichtig en reageren zonder goed zich in te lezen in de rest vd antwoorden.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 13:54

spekenham schreef:
wat blijven de meeste toch zeiken over iets wat helemaal uit het verband is getrokken als men goed leest is er allang met het park gecommuniceerd dus ik begrijp helemaaaal niet dat veel nog zo idioot blijven reageren over niet bellen, er is allang over gecommuniceerd als je alles goed gelezen hebt.....
verder is alles opgelost....
Soms zijn mensen wel erg kortzichtig en reageren zonder goed zich in te lezen in de rest vd antwoorden.

Da's niet waar, of misschien ben je zelf niet volledig geweest, want je schrijft:
spekenham schreef:
probleem opgelost, ik heb iemand anders laten bellen, dat we zgn in september huisje willen boeken maar 1 persoon niet zeker meekan, dus dat we 6 pers vast boeken en 1 twijfel.
park gaf aan dat in ons huisje standaard 7e bed staan en alleen maar bijbetaald hoeft te worden voor binnenbad
dus lekker meenemen zonder gedoe,

En dat kan jij dan wel interpreteren alsof dat voor jou dús ook geldt, maar dat is gewoon niet zo. Je hebt het niet geregeld en als het mijn zoon betrof, dat ging hij niet met je mee, hoe goed je het misschien ook bedoeld. Dat kind heeft al genoeg meegemaakt...zulke voorbeeldfiguren kan een mens goed missen. Wát een mentaliteit... :(
Er wordt gereageerd op wat je schrijft. Je kan wel iets recht willen kletsen, maar wat krom is blijft krom.
Lees de algemene voorwaarden van het park er maar op na...je bent in overtreding en ze kunnen je zo á la minute uit het huisje zetten. Leuk voor dat jongetje...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 14:56

Sjonge jongen, alsof TS een doodzonde begaat! Dingen zoals "Dat kind heeft al genoeg meegemaakt" "Zulke voorbeeldfiguren kan een mens goed missen" vind ik echt veel te ver gaan. Mijn hemel zeg, wat een ramp, 1 persoon extra mee op vakantie willen nemen. Je beland echt in de hel als je dat doet hoor.

Oké, het is niet netjes om een extra gast niet te melden, maar als dit de grootste zonde is van TS, is ze een heilige! Daarbij, ze gaat het toch ook regelen?! Ik geloof echt nooit dat jullie altijd zo netjes zijn. Misschien zouden jullie dit niet doen, maar misschien rij je wel eens door rood, of zit je wel eens flink te schelden op iemand (terwijl het misschien toch niet zo nodig was, maar het lucht zo lekker op en helemaal vergeten dat er nog een kind achterin zat), of misschien heb je vroeger wel eens wat gejat, kijk eens naar al je "leugentjes om bestwil", misschien heb je wel eens in het zwembad geplast, etc. etc. Ben je nu ook een slecht mens? Nee, dan ben je een mens, die af en toe wel eens buiten de lijntjes gaat. So what!

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door joyce2 op 06-07-14 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 15:22

Ik vind het een mooi gebaar dat je dat jongetje meeneemt!

En ik begrijp zelfs dat je als het niet gemogen had een extra bed had meegenomen.

Maar dit gezeur slaat alles, jeetje het is al geregeld en dan nog zo zeuren en zeggen dat hun kind nooit met zulke mensen mee op vakantie zou mogen.........

TS ik hoop dat jullie het jongetje een mooie vakantie kunnen geven, heel veel plezier!

spekenham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-14 15:40

paars schreef:
spekenham schreef:
wat blijven de meeste toch zeiken over iets wat helemaal uit het verband is getrokken als men goed leest is er allang met het park gecommuniceerd dus ik begrijp helemaaaal niet dat veel nog zo idioot blijven reageren over niet bellen, er is allang over gecommuniceerd als je alles goed gelezen hebt.....
verder is alles opgelost....

Da's niet waar, of misschien ben je zelf niet volledig geweest, want je schrijft:
spekenham schreef:
probleem opgelost, ik heb iemand anders laten bellen, dat we zgn in september huisje willen boeken maar 1 persoon niet zeker meekan, dus dat we 6 pers vast boeken en 1 twijfel.
park gaf aan dat in ons huisje standaard 7e bed staan en alleen maar bijbetaald hoeft te worden voor binnenbad
dus lekker meenemen zonder gedoe,

En dat kan jij dan wel interpreteren alsof dat voor jou dús ook geldt, maar dat is gewoon niet zo. Je hebt het niet geregeld en als het mijn zoon betrof, dat ging hij niet met je mee, hoe goed je het misschien ook bedoeld. Dat kind heeft al genoeg meegemaakt...zulke voorbeeldfiguren kan een mens goed missen. Wát een mentaliteit... :(
Er wordt gereageerd op wat je schrijft. Je kan wel iets recht willen kletsen, maar wat krom is blijft krom.
Lees de algemene voorwaarden van het park er maar op na...je bent in overtreding en ze kunnen je zo á la minute uit het huisje zetten. Leuk voor dat jongetje...

Zeg mevrouw paars ik zou maar eens een toontje lager zingen , ook jij roept maar zonder goed te lezen.

Jij zegt dat ik interpreteer dat voor mij niet zou gelden dat ik een 7e bed in het huisje zou hebben waar haal jij die onzin vandaan, ook al bel ik niet rechtstreeks met mijn eigen naam als men mij verteld dat ons huisje een 7e slaapplaats heeft dan zou ik geen reden kunnen bedenken dat dat niet voor ons geld.
als ik bel en ze zeggen tegen mij dat ik max 7 personen mee mag nemen snap ik even niet waar JIJ je nu nog steeds druk over maakt. dat ik niet met eigen naam bel heb ik ook al uitgelegd en dat was voor dat moment een goede oplossing.
Ik hoefde vh park alleen bij aankomst te melden dat we met zijn zeven zijn. asjeblieft ga lekker iedere dag je eigen zonden opbiechten maar ga niet iemand belagen met jou EIGEN visie, daar ging ook het topic niet over.

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 10:24

.
Laatst bijgewerkt door Condor op 21-09-23 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 11:40

Ik wil niet veel zeggen hoor, maar Paars haar bericht wat behoorlijk onbeschoft... TS speelt niet op de man, Paars doet dat wel met opmerkingen als "Dat kind heeft al genoeg meegemaakt" "Zulke voorbeeldfiguren kan een mens goed missen". Dan vind ik TS haar bericht terug toch behoorlijk mild en alles behalve onbeschoft...

En al zou TS het niet vermelden, (al zie ik niet in waarom ze dit niet zou doen, aangezien ze al tig keer aan heeft gegeven dat ze dat wel gaat doen, nu ze weet dat het park dit gewoon toestaat), wat dan nog? Heb jij nooit iets gedaan wat eigenlijk niet mag?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 11:47

Met dergelijke opmerkingen vallen we een beetje in herhaling :+

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 11:52

EarthFocus schreef:
kelseyclover schreef:
Ja wij ook in 6 persoonshuisje 7 mensen.
gewoon als je terrein op rijd diegene laten bukken deden wij tenminste en verder dekens bij receptie halen enzo en nergens last van gehad :)

Dit vind ik zo achterbaks. Zelfs nog laten bukken.

Ik vind het ook achterbaks van de TS.
Het is toch logisch dat je ZELF meldt of er iemand extra meekomt.
Niet eens om brandveiligheid, maar gewoon zelfrespect.

Eerlijkheid duurt het langst.

WAT een boutreactie zeg... Kom op doe even normaal...

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 12:02

De extra persoon wordt gewoon aangegeven, ik snap ook de manier waarop het is gebeurd. Zelf had ik gewoon gebeld want in 99,99% van de gevallen vind zo'n park een extra persoon geen enkel probleem, maar als je hier niet zo van op de hoogte bent snap ik de manier waarop TS heeft gehandeld.

Hoe dan ook, in herhaling wordt sowieso gevallen (door zo ongeveer iedere poster in dit topic _O- ) terwijl alles al opgelost is, slotje voor het topic?

TS fijne vakantie!