spekenham schreef:wat blijven de meeste toch zeiken over iets wat helemaal uit het verband is getrokken als men goed leest is er allang met het park gecommuniceerd dus ik begrijp helemaaaal niet dat veel nog zo idioot blijven reageren over niet bellen, er is allang over gecommuniceerd als je alles goed gelezen hebt.....
verder is alles opgelost....
Soms zijn mensen wel erg kortzichtig en reageren zonder goed zich in te lezen in de rest vd antwoorden.
Da's niet waar, of misschien ben je zelf niet volledig geweest, want je schrijft:
spekenham schreef:probleem opgelost, ik heb iemand anders laten bellen, dat we zgn in september huisje willen boeken maar 1 persoon niet zeker meekan, dus dat we 6 pers vast boeken en 1 twijfel.
park gaf aan dat in ons huisje standaard 7e bed staan en alleen maar bijbetaald hoeft te worden voor binnenbad
dus lekker meenemen zonder gedoe,
En dat kan jij dan wel interpreteren alsof dat voor jou dús ook geldt, maar dat is gewoon niet zo. Je hebt het niet geregeld en als het mijn zoon betrof, dat ging hij niet met je mee, hoe goed je het misschien ook bedoeld. Dat kind heeft al genoeg meegemaakt...zulke voorbeeldfiguren kan een mens goed missen. Wát een mentaliteit...
Er wordt gereageerd op wat je schrijft. Je kan wel iets recht willen kletsen, maar wat krom is blijft krom.
Lees de algemene voorwaarden van het park er maar op na...je bent in overtreding en ze kunnen je zo á la minute uit het huisje zetten. Leuk voor dat jongetje...