Harde les om te leren zo.
Inmiddels heb je bijna een business class op een KLM vlucht geboekt.
Tip: Let op het formaat van je handbagage
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Molfre schreef:En Ryanair is vreselijk pietluttig met handbagage hoor!! Ik heb zo'n super klein plat 'onder-je-kleding' tasje voor paspoort en reisdocumenten (meer past er ook ECHT niet in!) en dat werd gezien als handbagage. Ik mocht dus niet mijn handbagage koffer + tasje meenemen, tasje moest in de koffer.
Ik heb hem na de controle gewoon weer te voorschein gehaald en dat was geen probleem
xDonja schreef:Kun je niet met spoed een andere ID kaart aanvragen? Met de naam die op de ticket staat? Lijkt me goedkoper...
Heb alleen de berichten van TS gelezen
Net als James, jim of jamie kan worden enz enz 
wittepit schreef:Giolli, goeie reis, het probleem is opgelost!
En alle klagers over Ryanair: what you pay is what you get. Ik vind het erg overzichtelijk, bagage in ruim? Betalen. Geen ruimbagage? Niet betalen. Zoveel mogelijk in een standaard formaat handbagagetas, til jezelf lekker een breuk. Extra beenruimte? 15 euries enkele reis. Maar dan zit je ook prima.
Heb wel eens een vlucht om moeten boeken vanwege een bruiloft, ging vlot en efficient, en kostte 25 euro. Heb wel eens geprobeerd om een stuk vlucht te cancellen van een van de "grote" maatschappijen... bijna een auto moeten huren om toch dat stuk vlucht te kunnen maken...
Heb ook wel eens op Weeze bagage van de ene tas in de andere lopen verhuizen hoor, omdat ie net een kilo te zwaar was. De regels zijn duidelijk lijkt me, beetje nederlandse gewoonte misschien om overal net over de randjes te willen gaan?
En dat zijn vooral Nederlanders.