Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

'Godverd*mme k*tkind bladiebla nog iets'. Ja ok moest niet op mn mobiel kijken maar dat sloeg werkelijk nergens op.
chanicha schreef:Het gaat er ook om dat je je kinderen de normen en waarden bij moet brengen en zij hebben als voorbeeld de ouders. Mijn kinderen moesten in de bus opstaan voor oude mensen of voor een hoogzwangere vrouw, mijn kleinzoon, nu 12, doet dit uit zichzelf. Het gaat erom wat je ze meegeeft van huis uit en wat ze op school of buiten horen maakt niet uit als ze een goede ondergrond hebben van thuis.
)voor hem had gekocht en dit en dat en wat is allemaal deed onder de lakens...
.Britta31 schreef:In groep 1 leren ze een hele nieuwe woordenschat.
Rowan_ schreef:Die kinderen van tegenwoordig zijn echt niet normaal!
Ik werk in een winkel en heb regelmatig moeders met kinderen in de winkel, die de hele tent afbreken en ouders die er niks van zeggen...
En een taal tegen die ouders, nou dat had ik niet hoeven doen vroeger.
Kreeg ik een pets op m'n billen en kon ik zonder eten naar bed.
Tegenwoordig is dat 'zielig', nou ik heb er behalve respect voor m'n ouders en anderen niks aan overgehouden.
Denk dat het meer aan de ouders ligt, dan aan de kinderen zelf...
phormicola schreef:Tja, dat krijg je met al die ophef over 'buitenlanders', de termen zullen niet van de lucht zijn in sommige huishoudens.
Het was wel degelijk mijn zaak of de boel daar in de brand schoot.Mijn vriendin rolde zowat van het lachen van haar paard ,omdat ik dus een rasechte nederlandse ben
(terverduidelijking,wij wonen dus in belgie)
Nojoukus schreef:Wat mij hier opvalt is dat de meeste die klagen over de kinderen van tegenwoordig en het allemaal goed weten wat opvoeding betreft, zelf net tiener of begin twintiger zijn!
. Ik wil sommige mensen nog wel eens horen als ze zelf kinderen hebben.hier een zoontje van 5 nou hij hoort vanalles op school.gelukkig weet hij dat het stoute woorden zijn maar als ie boos is gebruikt hij ze toch om later te beseffen dat ik dat woord niet wil horen. Het is allemaal makkelijk roepen als je geen kinderen heb maar het is een fulltime baan hoor! Moonlight17 schreef:Ach jah de oude dametjes kunnen er tegenwoordig net zo goed wat van, terwijl ze vrolijk in gesprek zijn over hoe slecht de jeugd van tegenwoordig is, ze staan niet voor je op, al die spullen die ze op de banken breed zetten, pakken hun spullen niet op als er iemand aan komt lopen. Terwijl ze heel mooi terwijl ze in gesprek zijn exact hetzelfde doen, behalve het opstaan voor andere oude mensen natuurlijk.![]()
Maar ik ben het wel met meerdere eens dat het inderdaad wat verder gaat, zo ben ik ook wel is door een paar jochies van 9 t/m 12 jaar die tegen mij riepen, he lekker ding. Negeer het gewoon en ga verder. Zouden ze me verkondigen dat ik ergens zou moeten wegwezen, krijgen ze van mij de wind ook van voren. Dan gaat er door mijn hoofd, wat denken die snotjochies wel niet.
Nojoukus schreef:Wat mij hier opvalt is dat de meeste die klagen over de kinderen van tegenwoordig en het allemaal goed weten wat opvoeding betreft, zelf net tiener of begin twintiger zijn!
Ik had (en heb nu nog steeds) nog nooit het lef gehad om zoiets te zeggen
Moonlight17 schreef:Ach jah de oude dametjes kunnen er tegenwoordig net zo goed wat van, terwijl ze vrolijk in gesprek zijn over hoe slecht de jeugd van tegenwoordig is, ze staan niet voor je op, al die spullen die ze op de banken breed zetten, pakken hun spullen niet op als er iemand aan komt lopen. Terwijl ze heel mooi terwijl ze in gesprek zijn exact hetzelfde doen, behalve het opstaan voor andere oude mensen natuurlijk.
En vaak kijken ze dan nog boos ook