Ik heb ook een klok in mijn huis van mijn overleden opa, en ik kijk nooit naar dat ding want ik heb zwaar het gevoel dat mijn opa vanuit die klok naar me kijkt en dat idee vind ik heeel eng.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xSCWx schreef:Ben altijd bang om in het donker de trap op te lopen; mijn broer vond het vroeger altijd geinig om me de trap op te jagenbedankt voor het trauma hahaha
En wij hebben in de slaapkamer haakjes aan de muur om wat kleding op te hangen. Dat ziet er in het donker uit alsof er iemand staat brrr
wij hebben een klein stukje open eronder.
en als ik alleen onder ben s avonds dan gaat de achterdeur op slot, het rolluik af en het scherm voor het raam omlaag. Want stel je voor er staat iemand.
man man man wat voel je je dan dom zeg. 
Suusie22 schreef:In het donker de trap op rennen, bang dat iemand je enkels grijpt.
dat word zo weer de trap op rennen in t donker.
)

Welliej schreef:In onze kamer badkamer zit zo'n afzuigding. Mijn vriend laat altijd het licht aan en dus ook het afzuigding (dat zit gekoppeld). Ik moet toegeven dat ik altijd panisch naar boven ren en het licht uitdoe.. en ja dat gebeurt altijd rennend...
verschrikkelijk vond ik dat. vooral toen de kat erin was opgesloten en ik niet wist dat ie open was geweest
ben nachtblind en hoef nog niet dood
Doe de kelderdeur ook altijd dicht met het schuifje als ik alleen ben
En verder alle deuren op slot (poort,voordeur,achterdeur) als ik alleen ben 's nachts, ben echt een bangerik als ik alleen ben 's nachts xD Oh en ik slaap altijd met oordoppen, dan hoor ik ook geen rare geluiden, want dan lig ik echt de hele nacht wakker als ik ook maar 1 raar geluidje hoor. Thuisthuis (Dus in het weekend en in de vakanties) heb ik nergens last van, alleen 's nachts naar de wc is niet heel prettig haha. Vind in het donker naar beneden niet heel fijn xD
Maar sinds ik op kamers zit is dat wel al stukken minder geworden ^_^ Blijf alleen thuis zijn 's nachts niet prettig vinden, maar ik ben niet meer zo bang als vroeger
Chantalx249 schreef:_Dominique schreef:Ik heb een keer uitpure angst toen ik alleen thuis was en de trap opliep en veel gekraak en geluiden hoorde bijna mn beide pinken gebroken
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen als ik vragen mag?