Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
!
.

Had wat gezien in het weggeeftopic dat ik graag wilde. Het was nogal een stuk bij mij uit de buurt dus ophalen ging hem niet worden. Het was nogal zwaar, dus verzenden was niet echt handig. Toen bood ze aan om het met de trein naar het dichtsbijzijde station bij mijn woonplaats te komen brengen!!! 2 uur heeft ze er voor (enkele reis!) in de trein gezeten!
Als dat niet top is! Geweldig te weten dat er zulke mensen bestaan

Marja schreef:Wat een leuk topic, ik krijg er spontaan zin van om vaker iets kleins voor iemand te doen!
Zelf heb ik 2 buurmannen die financieel erg krap zitten. Ze hebben dan ook geen geld om hun auto te repareren. Als ik naar de stad moet om boodschappen oid te doen, neem ik ze dus mee en gaan we gezellig met z'n drieeen. Hun honden zijn alles voor ze, en ik weet dat ze aan het eind van de maand liever zelf niet eten dan dat de dieren iets tekort komen.
Als ik hondenvoer haal neem ik nu dus voor hun ook af en toe zo'n 20 kilo zak mee en geef die cadeau.
Voor mij een kleinigheid, maar ik weet hoeveel het voor hen betekent.
Verder weet ik dat ze van diverse winkeliers in het dorp af en toe melk en brood ed krijgen, en ook hun haardhout krijgen ze van iemand die toch heel veel heeft en het makkelijk kan missen.
Diep respect en wat fántastisch dat jij dit doet!!!
Waar mensen soms zo hard kunnen zijn voor elkaar, is dit zo .. lief!