Vroeger hadden we er eentje van Will Tura: De rode duivels gaan naar Mexico. voor het WK in Amerika hadden we Go West (voor al hilarisch om dat de voetballers het zelf in zongen.
)Het zal hier op z'n engels klinken als GO RED DEVILS
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Ga de wedstrijd zeker kijken! zou leuk zijn als Nederland en België elkaar tegenkomen
Mi_Esperanza schreef:Dat liedje van Stromae is echt super leuk!
http://www.youtube.com/watch?v=Yvclq8h5YeE
Ik ben erg benieuwd naar de Rode DuivelsGa de wedstrijd zeker kijken! zou leuk zijn als Nederland en België elkaar tegenkomen
Linkte het totaal niet aan onze ploeg.
petraaken schreef:Ja Stromae heeft een wk lied gemaakt. Alleen zou ik bij god niet weten hoe klinkt. Het is dan nog enkel franstalig naar het schijnt maar op de radio wordt het niet gedraait voor zover ik weet.
Een erg goede, moet ik zeggen.
de een nog idioter als de ander
Szan schreef:petraaken schreef:Ja Stromae heeft een wk lied gemaakt. Alleen zou ik bij god niet weten hoe klinkt. Het is dan nog enkel franstalig naar het schijnt maar op de radio wordt het niet gedraait voor zover ik weet.
Is geen speciaal WK lied hoor. Staat al vanaf dag 1 op zijn laatste album.
Is nu alleen omgedoopt tot WK anthemEen erg goede, moet ik zeggen.
die hoor je ook altijd wel weer
) en dat vind ik ook wel prima eigenlijk. Ik ben veel te nuchter om zo opgewonden te raken over zoiets onbenulligs als een WK, want België ligt er toch altijd snel uit. Maar ik supporter wel voor nederland! Heeft jullie nationale ploeg eigenlijk geen naam, of heten die gewoon 'oranje'?