SuperAssie schreef:vuurneon schreef:Maar als het vooral voor jezelf is, waarom dan niet in een mapje op de laptop, pc opslaan?
Omdat mij 9 vd 10 keer overkomt dat een laptop(of usb/harde schijf) crasht waar ALLES op staat(is me dus al 3 keer gebeurd met usb sticks die nu onbruikbaar zijn en waar dik 1500 foto's opstaan die ik niet wou kwijtraken..
Op facebook gebeurt dit niet, die kan je namelijk op elke laptop/tablet/telefoon openen
Idd, heb nog maar een paar foto's van Amerika dankzij Hyves! De rest stond op m'n laptop en die is gecrasht, niks meer te redden...
Bovendien zet ik het openbaar voor bepaalde mensen die er dus wel in geïnteresseerd zijn en dat zijn er genoeg om het gewoon wel openbaar te laten

hij heeft netjes toestemming gevraagd of hij het mocht plaatsen. Staat er nog niet op trouwens maar ben benieuwd. Ligt er aan wat voor foto's het zijn anders deel ik het nog even.
Ook de mindere dingen, zoals bijv. een ziek dier, want dan kan je laten weten dat je aan ze denkt. Overigens heb ik geen mensen die vieze poepluiers van hun pasgeboren kind plaatsen, dus dat zal wel het verschil maken
dat zijn altijd foto''s van hun vakantie in canada.. van 2012...
.. noemde ze een mini voorraad..