Te snel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Re: Te snel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 22:20

Ik krijg hoop door jullie ervaringen haha
Ben blij dat ik niet naïef genoemd word!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 23:43

Helemaal vergeten mijn ervaring toe te voegen! Ik was 2 maanden samen met mijn vriend toen we (met een ander koppel) op vakantie zijn gegaan in Spanje. Het was gewoon heerlijk, na die twee weken was het duidelijk dat het wel snor was en na een half jaar hebben we dan ook samen een appartement genomen, dat is nu 3 jaar geleden en het gaat nog steeds heel goed. Kortom, gewoon doen er van genieten!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 10:08

Zo, ik heb beloofd om jullie op de hoogte te houden!
Het was fantastisch en we zouden zo wel weer met z'n tweeën weg willen! :D
Volgens mij zit m'n relatie wel goed!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 10:35

Voor de mensen die zeggen dat vakantie de ultieme relatietest is: ga eens bouwen / flink verbouwen :))

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 12:08

Haha misschien een project voor over een aantal jaar!!

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:13

Kiwipitje schreef:
Voor de mensen die zeggen dat vakantie de ultieme relatietest is: ga eens bouwen / flink verbouwen :))

Dat wou ik ook zeggen haha :D
Vakantie is leuk om te weten of je wel 24/7 bij elkaar wil zijn, maar toch nog nét iets anders dan het gewone leven. Op vakantie doe je alleen maar leuke dingen, als je samenwoont, heb je ook heel wat andere verantwoordelijkheden. En ja, als je begint te (ver)bouwen, hou je dan maar vast haha :) Als je daar ongeschonden uit komt, zit je relatie écht goed :D

Super dat het zo goed is meegevallen meid, op naar de volgende stap ;)

Enneuh, ik ben na een half jaar gaan samenwonen met mijn vriend, nog eens twee jaar later kochten we samen een huis (ik was toen 23 jaar) en nu, bijna 10 jaar later, hebben we ons huis verkocht en een huis in Duitsland gekocht. We verhuizen half september!
Als het goed zit, zit het goed, dat merk je echt wel heel snel hoor.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 15:37

Mooi dat het fijn was! :D
En ach, mensen hebben altijd wat te zeuren. Ik trek me er echt niets meer van aan. Wij gingen na één jaar samenwonen, op mijn negentiende.. Nou wat ik toen allemaal niet gehoord heb. Ondertussen wonen we nog steeds lekker samen, en zijn al bijna vier jaar gelukkig met elkaar. Laat ze maar kletsen.

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 15:43

Wat stom dat die mensen zeuren, je bent 19.
Ik ga volgend jaar ( ben nu 14) met vriendje 3 weken naar Turkije oid. Dat ze nu over mij zeuren.
Lekker laten gaan!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 15:48

Lekker van genieten joh!

Ik kreeg op gegeven moment een vriend die 2 maanden later een half jaar naar Nieuw-Zeeland ging. Na Nieuw-Zeeland zou hij nog richting VS/Canada en toen hebben we dus in de eerste 2 maanden al besloten om een half jaar later in de VS/Canada samen een reis te gaan maken... Ach dat is toen ook goedgekomen! Is uiteindelijk 4,5 jaar later wel uitgegaan, maar dat kwam zeker niet door die vakantie!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 18:41

Mijn vriend en ik hebben toen we twee maanden een relatie hadden ook al geboekt voor 10 dagen Kos. Alleen toen duurde het nog 4 maanden voor de vakantie. Maar alles is goed gegaan en nu nog steeds. Ken hem al wel een jaar of 8 :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-15 11:25

And still going strong!

Wie weet dit jaar de volgende stap zetten :)

Bmamavan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 15:41

Kiwipitje schreef:

Hahaha been there, done that ;) . Maar is inderdaad nog heftiger dan vakantie :D Ondanks dat al 18 jaar samen <3