Ik wacht nog met vieren. Eerst de operatie over ongeveer 3 weken. Ze doet haar best om aan te sterken voor de operatie. Allemaal folders mee gekregen.
Siers83
Geplaatst: 04-06-14 19:49
Ik kan je alleen sterkte wensen. Mijn schoonmoeder heeft vorig jaar kanker gehad, in har nier. Ze ging naar het ziekenhuis voor vermoedelijk galstenen, uit het onderzoek kwam gezwel in nier. Ze hebben de hele nier eruit gehaald, en verder was er geen behandeling nodig gelukkig. Het is heel zwaar geweest, voor de hele familie. Ze gaat nu heel goed, gelukkig.
Geen uitzaaiingen is echt toppie! En echt wel vieren hoor, lekker gebak eten ofzo.
Zo doen wij dat dus ook. We hebben niet zoveel zin in drukte. Mama gaat vaak middags even op de bank liggen. En avonds ook. Vanochtend heeft ze wat kleding gestreken.
Vandaag gynocoloog gehad en een zak ijzer gehad. We worden zo gebeld door het ziekenhuis wat ze nu gaan doen.
MarvanTom
Geplaatst: 06-06-14 16:11
Spannend hoor!
Tja, ik kan me zó goed voorstellen dat jullie een onbezorgde familievakantie in het vooruitzicht hadden en dan dit... Heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal en die mooie vakantie komt vast nog wel! Ik duim voor een goede behandelmethode, zonder al teveel last en pijn.
joke20
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-14 16:34
Zo de bel afspraak is geweest en de datum is bekend alleen de tijd nog niet. 19 juni gaat het gebeuren dan wordt mijn lieve mama geholpen. De 17e moet ze zich dan melden voor een soort van intake. Alles gaat eruit baarmoeder eierstokken en een stuk dikke darm. Ze noemen dit ook wel dikkedarm kanker, het hangt zegmaar samen met elkaar. Voorlopig nu even geen ziekenhuis bezoek.
MarvanTom
Geplaatst: 06-06-14 16:44
Tja, geen vakantie die je had voorgesteld, maar wel fijn dat je je mams nu kan steunen en jij je mams nog om je heen kan hebben. Klinkt als een hele zware operatie... Heel heel veel sterkte gewenst!
ts, heel veel sterkte van mij uit. Mijn oma is zo gestorven, aan darmkanker. Verschrikkelijk nare ziekte. Wat ben ik blij te lezen dat er geen uitzaaiing is! Hopelijk verloopt de operatie vlot en dat ze idd helemaal hersteld, dat wens ik jullie absoluut toe! en dan komt de vakantie naar Griekenland zeker terug en kunnen jullie weer genieten
Dankje wel We gaan voor een goed herstel, zal als het goed is een week verblijven ongeveer na de operatie. Blij dat het al een week eerder is schijnen toch wel haast mee te hebben.
Morgen is het zover. Dan wordt mama geholpen ipv donderdag a.s Een operatie ging niet door dus verschuift alles. Mama is net gebeld en moet vanavond om 19.00 uur in het ziekenhuis zijn. Mam schrok zich wild Duim voor ons
Heel veel sterkte lieve TS, ook voor je lieve mam. Heel veel succes straks en morgen in het ziekenhuis, ik zal voor jullie duimen.
Anoniem
Geplaatst: 16-06-14 17:43
Pff ik ga heel hard duimen voor je dappere mams. Het is niet niks, en zeker dat het nu al opgeschoven is! Probeer een beetje te rusten vanavond, morgen wordt zenuwslopend genoeg kan ik me zo voorstellen.