Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Wel is het zo dat iedereen, inclusief onze stalruiters, mee helpen met uitmesten aangezien we vinden dat dat werk er nu eenmaal bij hoort. Daarnaast vinden we dat in een team iedereen met elkaar de belangrijkste paardenklussen moet klaren zodat niet een stagiaire in zijn of haar eentje staat te mesten.
) en ik word opgeleid en getraint om door te groeien. Bovendien heb ik mijn roeping gevonden.Lay_D schreef:Krijgen jullie De Toren? ( de weekkrant) daar staan vaak ook allerlei vacatures in.
Ze zijn bij het vakantiepark T Hooge Holt in Gramsbergen volgens mij ook opzoek naar mensen.
Ik wil wel even voor je kijken of ik hem nog heb liggen van afgelopen woensdag?
branka16 schreef:Hey Amy,
Vind het helemaal niet raar hoe je reageert hoor.
En ja de mogelijkheid om rijinstructrisce te worden heb ik bekeken.
Je moet daar een paard voor hebben die behoorlijk kan lopen.
Bovendien rij ik al een tijdje niet meer en de angst daarvoor begint er redelijk in te kruipen?

branka16 schreef:Daar kan ik dus even helemaal niks mee.
Je leest half zo te zien de auto die verkocht was was niet de mijne maar van mn vriend!
Op een heleboel reacties heb ik duidelijk gereageerd over hoe en dat ga ik niet nog eens doen.
Iemand afkraken is makkelijk maar de berichtjes van dat ik er aan ga werken zie je voor het gemak even niet.
Dus je sorry is wel heel erg op z'n plaats!
Bovendien is dit topic niet om mij af te kraken.
Ik vraag tips om de dag door te komen zolang ik geen werk heb.
Zullen we ons hier weer op concentreren?
Dankje.
over je bolletje aaien want blijkbaar is een oprechte (ok harde maar wel eerlijke) post niet wat je wilt lezen.
. Wat je ook nog kunt doen is een advertentie maken op marktplaats met dat je gezinnen zoekt die hulp nodig hebben in de huishouding of met het verzorgen van dieren. Ook kun je reageren op bestaande klussen (die uiteenlopen van een uur per week huishouden tot iemand die een week fulltime komt klussen). 

), sporten (leuke manier om nieuwe mensen te ontmoeten), een nieuwe hobby zoeken, familie en vrienden bezoeken etc. En natuurlijk gewoon doorgaan met solliciteren!