dikke benen, toch een korte broek aan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 09:11

Winged schreef:
denice schreef:
Jurken is allemaal wel leuk bedacht dames, maar ik heb dan wel heel erg last van schurende bovenbenen..

Tip: Glijmiddel op siliconenbasis op de bovenbenen smeren, schijnt te werken :)

Dit werkt echt hoor! Je moet er natuurlijk geen "liters" opsmeren maar een super dun laagje gaat prima. Ik smeer het ook altijd op mn scheenbenen want die zijn heel droog en dan niet meer en zelfs kun je het op pluizig haar doen wat ook prima werkt mits met mate

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 09:23

xSlvna schreef:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt vreselijk uit zien. Ook vandaag, witte benen (sommige vol kuiltjes of striemen), of benen die écht breder waren dan de broekpijpjes. Sorry, laat dan ajb je bovenbenen bedekt, doe het voor anderen hun ogen.

Goedemorgen, niet iedereen heeft de godgansedag om in de zon te liggen om te voorkomen dat die benen wit zijn :=

Verder: Meid, je bent 17. Heel benieuwd hoe jouw benen eruit zien als je 25 bent :)) Zelfs met maatje 34 kun je kuiltjes en striemen hebben ;)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 09:47

Winged schreef:
xSlvna schreef:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt vreselijk uit zien. Ook vandaag, witte benen (sommige vol kuiltjes of striemen), of benen die écht breder waren dan de broekpijpjes. Sorry, laat dan ajb je bovenbenen bedekt, doe het voor anderen hun ogen.

Goedemorgen, niet iedereen heeft de godgansedag om in de zon te liggen om te voorkomen dat die benen wit zijn :=

Verder: Meid, je bent 17. Heel benieuwd hoe jouw benen eruit zien als je 25 bent :)) Zelfs met maatje 34 kun je kuiltjes en striemen hebben ;)

Inderdaad.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 09:50

Of zo'n soort broek. Bijna elk patroontje bestaat! Op mijn praktijk dag moet ik ook verplicht lange broek aan. Draag er nu zelf ook 1. Eerst van je lichaam houden voordat je je korte broekkie aan doet. Anders loop je met een rot gevoel rond. Althans, mijn ervaring.
http://www.bonprix.nl/product/zomerbroe ... rd-956912/

Berdien

Re: dikke benen, toch een korte broek aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 11:27

Vaak is het ook niet de lengte die het wat minder... fraai maakt maar ook de maat. Een korte broek bij een maatje meer kan prima, maar zorg er wel voor dat het goed past. Dus geen omhoog kruipende broekjes, of hele strakke waarbij je juist nog meer nadruk legt op butjes en putjes en hobbeltjes en bobbeltjes. Maar, dat gelt eigenlijk bij elk kledingstuk, niet alleen bij korte(re) broeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 11:38

Ik ben er wat overheen gekomen en draag gewoon wat ik wil , fiets de rest van de mensen als jij het wil ^^

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 11:41

Belangrijkste is dat het een losvallende korte broek is, een die niet je benen afsnoert (vooral wanneer je gaat zitten) dat staat echt oncharmant vind ik

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 11:43

Oh en onder rokjes/jurkjes draag ik een fietsbroekje tegen schuren en plakken, werkt ook prima

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 11:45

Qimm schreef:
Belangrijkste is dat het een losvallende korte broek is, een die niet je benen afsnoert (vooral wanneer je gaat zitten) dat staat echt oncharmant vind ik

Klopt. Hangt ook af van de manier hoe je gaat zitten en wat voor stoel het is trouwens. Gekruist ziet er vaak al stukken beter uit dan met de benen naast elkaar bijvoorbeeld. (vind ik dan)

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 11:51

vraag me toch af jullie geen probleem hebben om een broek [ korte ] te kopen?

ik kan geen broek vinden die lekker zit
mijn taille is 2 maten smaller dan wat ik nodig heb voor mijn bovenbenen
zit bij de benen redelijk maar dan past er om mijn middel 1 persoon bij :+
ik heb geen buik, ben een echte peer vorm

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 12:07

takkie_muis schreef:
Ik ben er wat overheen gekomen en draag gewoon wat ik wil , fiets de rest van de mensen als jij het wil ^^

Dat idee had ik al bij je avatar :Y)
mirgino schreef:

Dit dus, ik heb wel eens korte broeken gepast en dan krijg je dit...

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 12:31

goed zoeken helaas... ik kan vrij goed slagen bij de Scapino voor korte broeken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 12:46

Ik heb nu een hele fijne driekwarts van Promiss, via Wehkamp. C&A heeft ook veel fijne korte broeken :j

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 12:56

Wat zou het voor jullie een opluchting zijn om in amerika rond te lopen. Daar is er helaas iets meer overgewicht, maar je vind er alle maten in een korte broek. Daar kijkt er dus niemand van op.

Florenc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 13:07

mirgino schreef:

Idem, boven en onder schelen 'm twee maten. Goed zoeken, veel proberen, en vooral niet denken dat een lage-taille-broek oke zal zijn. Broeken moeten bij mij (helaas) echt vrij hoog komen, wil het een beetje goed passen.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 13:10

Ik heb het probleem ook een beetje dat mijn benen in verhouding dikker zijn als mijn taille. Ik ben pas bij de bristol geslaagd, het is wel bijna een hotpants wat ik heb gekocht, maar wel breed genoeg voor mijn benen, redelijk hoog op mijn buik, en niet veel te groot.

http://www.bristol.nl/nld/dames/kleding ... -76-1.html
deze heb ik, je hebt ook hetzelfde model in jeans etc.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 13:11

Ik heb ze tot net over de knie. Niet korter of ook gewoon een lange broek.

Ik heb spierwitte benen dus meestal he ik toch een lange aan. Vooral op stal ivm vliegen.

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 13:16

Ik vind mijn bovenbenen ook verschrikkelijk. Maar heb besloten er dit jaar niet meer naar te kijken en. Gewoon lekker een korte broek aan te trekken. Heb nu een spijker die tot halverwege mijn bovenbeen gaan, maar ook tot net boven mijn been.

Ik raad je aan iets aan te trekken waar jij je prettig in voelt. En heb lak aan een ander.

Mocht je je benen nog te wit vinden ( tja die worden pas in de zo'n bruin ) kun je ook nog een paar keer naar de zonnebank. Heb er zelf een hekel aan en voordat mijn ondernemen wat kleur hebben zijn we ook alweer heel wat zonuren verder.

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 13:29

Ik heb ook stevige benen, maar heb absoluut geen moeite om korte broeken te dragen (geen hotpants, maar halverwege mijn bovenbeen ofzo). Schijt aan de wereld. Ik loop liever lekker luchtig in een korte broek, dan te zweten in een lange.
Heb er nog nooit opmerkingen over gekregen. Mijn korte broeken zijn dus wel langer dan hotpants, omdat ik het zelf niet mooi vind als je kuiltjes e.d. ziet.
Het scheelt al een hoop dat ik in de winter naar de zonnebank ga, dan zijn mn benen dus al bruiner.

Het probleem van het verschil in maten tussen taille en benen heb ik ook, maar heb ook brede heupen, dus koop gewoon lage broekjes.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 13:42

Iedereen mag van mij zelf weten waar ze in lopen, hoor, laat dat even duidelijk zijn :) . Maar persoonlijk vind ik korte broeken zo ontzettend LELIJK. Nee hoor, geef mij maar een jurkje, als je iets korts aan wilt. En nee, ik heb geen dikke benen, geen last van. Maar ik vind het gewoon niet mooi, zo'n korte broek. Staat zo onvrouwelijk, bleh.... Ik vind het wel leuk staan bij mijn dochter van 9. Omdat ze nog kind is en omdat ze enorm lange, slanke benen heeft. Maar mij zul je er niet in zien. En ik kijk er ook niet graag naar bij een andere vrouw. Sorry. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 13:58

Ik vind shortjes wel heel leuk staan, zo heeft iedereen zijn eigen mening :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:03

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Leuk hoor, ik ben echt gek op shorts! (En óók bij mensen die niet perfecte modellen benen hebben.)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:11

Winged schreef:
xSlvna schreef:

Oh ze zien nu al niet mooi uit, maar daar pas ik wel mijn kleding op aan. Ik heb het over wat ik zie en dat ik dan passendere kleding zou dragen.

Een korte broek kan best, maar niet zo een hotpants (waar ik het ook in mijn post over had).

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:18

Ben het ergens ook wel eens met xSlvna. Ik bedoel....je moet geen stuk bil ofzo kunnen zien. En je kleding aanpassen op je figuur vind ik heel normaal.

Witte benen daarentegen vind ik geen reden om geen korte broek aan te doen. Hoe worden ze anders bruin? :+

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:23

Ik ga voor geen goud in korter dan 3/4 broek. Zelfs op het strand draag ik het liefst een kniebedekkende short van vriendlief (we hebben altijd ruzie wie welke short mag dragen :') )

Maar 3/4 broeken staan hartstikke leuk, kleden vaak ook netjes af, zeker als je dan wel mooie gespierde kuiten hebt door het paardrijden!