Neeeehhh!!! Zit jou ook echt niet mee he!? Is al vervelend genoeg als gezond was en je helpt op zo'n manier je knie in de vernieiling, maar je bent net weer op gang. Jeetje.... Hoop dat je knie voorspoedig herstelt zodat je toch nog beetje leuke zomer kan hebben.
Zorg je dat je wel voldoende pijnstillers krijgt ? Je moet wel een beetje kunnen slapen, anders blijft je koppie ook maar malen ...
Spelt
Geplaatst: 16-05-14 00:22
Heel veel sterkte en beterschap
AmyxDomino
Geplaatst: 16-05-14 00:29
Oh nee! Wat een mega pech heb jij zeg.. Ik hoop dat het dan toch allemaal meevalt en je nog kunt genieten van lieve Kim, ik vind jullie zo geweldig samen! Probeer te blijven vechten, jij komt hier doorheen! Je kent mij natuurlijk helemaal niet maar als je ooit nog even je verhaal kwijt wil of gewoon even wilt kletsen staat mijn pb altijd open ! Heel veel succes!
Irtje_: Dat zou wel een mooi idee zijn, maar Kim is geen makkelijk paard bij anderen en ik woon 1 hoog, dus ik kan haar dan niet eens aaien.
Ragdollcat: Dankjewel.
Essteeg: Het is gewoon teveel.
Sjolvir, ik hoop ook dat ik toch nog iets van de zomer kan maken. Bedankt.
Roosch, dankje!
Seleenntjee: Jij ook bedankt.
XxLMMxX: Dankjewel.
Shirley: Ja, ik heb Diclofenac en Tramadol gekregen, maar de pijn neemt alleen maar toe. Eerst werd het een stuk minder als het been helemaal stil lag, nu is de pijn constant aanwezig...
Appelsappie: Dankje.
AmyxDomino: Bedankt, dat is heel lief aangeboden van je!
Ah meid wat poedersuiker voor je , zelf zit ik ook in de molen , o.a. met mijn knie waarvoor ik naar de poli ben geweest vandaag en het ook helemaal niet goed blijkt te zijn, ik heb nu een brace. en wacht op een MRI ik heb paracetamol en tramadol ( ik mag geen NSAID's zoals diclofenac helaas) ik voel met je mee en hoop dat je je snel beter voelt.
Shirley
Geplaatst: 16-05-14 22:00
Ik zou haar ook graag wat sturen, Maarten !
Percy
Geplaatst: 16-05-14 22:13
Tineke, denk dat ik een paar jaartjes ouder ben dan jij Ik zit helaas in hetzelfde schuitje en dat al zeven jaar.
Jij bent een stuk jonger dan ik en jij komt er wel al snap ik goed dat je daar nu niet zoveel geloof aan hecht. Sterkte en zelfs het kleinste stapje voorwaarts is voorwaarts!
Ach nee Tineke!! wat stom!! Hopelijk krijg je van de week goed nieuws van meneer de dokter!! Mag je niet met krukken lopen? Wellicht dat iemand je dan even na kimmie kan brengen?