Stel dat.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Babbelbrittx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 15:58

ik wil dan wel lekker op het platteland wonen, en dan lekker zelf een huisje bouwen ( weet al precies hoe). met zo'n droomtuin met van die mooie roze bomen in de tuin en naast mijn huis een paarden paradijs, die luxe is maar wel normaal, zo'n mooie schuilstal met goede zandpaddock eromheen en heel veel land :p

jaa ik weet wel wat ik wil :j

maar woon nu ook wel in een droomhuisje maar helaas gewoon bij de stad :(

Knudd

Re: Stel dat.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 16:00

Een knus huis, wel op een groter stuk grond, liefst een zwembad erbij :) Mag buiten, dan verwarmd.
Het enige wat ik eigenlijk wil later is privacy, dus geen buren die naar binnen gluren bij het voorbijgaan.

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 16:31

Als geld echt geen rol speelt, dan wil ik twee huizen! Eentje in het centrum van Amsterdam, aan een wat rustigere straat. Lekker groot, mooie hoge plafonds, grote ramen, houten vloeren, dakterras.

En een buiten de stad! Wel in de buurt van Amsterdam, maar ook lekker in het groen. In het Groene Hart ofzo. Flink groot, vrijstaand, mooie tuin en een binnenzwembad waar je het dak af kan schuiven als het mooi weer is. En dan met een flinke paardensport accommodatie er aan vast. Luxe, ruime stallen met veel licht. Toch wel minstens 40. Een grote (20x80) binnenbaan met een top bodem en goede ventilatie. Een 20x60 buitenbaan, goed verlicht, met spiegels, hele jaar door te berijden. Een springtuin. Overdekte longeerkraal en stapmolen. Veel paddocks, een paar hele grote en een aantal kleintjes. En heel veel weiland.
En dan neem ik een hele zooi personeel aan om die huizen te onderhouden, voor al die paarden te zorgen en de administratie voor me te doen, en dan ga ik lekker sportpony's fokken. En lesgeven aan pensionklanten en ambitieuze ruitertjes zonder eigen paard, op mijn eigen pony's. En intussen blijf ik wel gewoon paardenarts, ook al heb ik het geld absoluut niet nodig, want dat is leuk om te doen.

Haha, tot zo ver mijn penny-droom. Ooit word ik miljonair, of ik trouw er een :j

Maar even realistisch, ik weet eigenlijk niet zo goed waar en in wat voor huis ik zou willen wonen. Paarden aan huis hoeft niet, er zelf 24/7 voor zorgen lijkt mij erg stressvol. En echt op het platteland of in een klein dorp wil ik niet. Maar of ik nou in een grote stad, een buitenwijk of een wat rustiger stadje wil gaan wonen, dat weet ik nog niet.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 16:38

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 17:19

Tja, in zo'n kasteel zijn mobieltjes onmisbaar. Lieffie waar zit je, ja in de keuken. Oke ik pak de electrische step en ben over vijf minuten bij je, tot zo. Haha, zie het la helemaal voor me.

Kun je wel leuk verstoppertje spelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:33

Een paradijs om verstoppertje te spelen, dat zou wel echt moeeeeeilijk tof zijn haha!

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:45

Mijn huidige huis is ons droomhuis en hier gaan we de komende 35 jaar hopelijk niet meer weg. Ik zou dus lekker in mijn eigen huisje blijven.
Maar met dat geld zou ik een leuk vakantiehuisje in Spanje aan de kust kopen :D

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:09

Gaaf Delphi! ......leuk een 2e huisje, :j liefst in Italië.

bigone schreef:
Tja, in zo'n kasteel zijn mobieltjes onmisbaar. Lieffie waar zit je, ja in de keuken. Oke ik pak de electrische step en ben over vijf minuten bij je, tot zo. Haha, zie het la helemaal voor me.

Kun je wel leuk verstoppertje spelen.

_O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:20

Heb me eigenlijk bedacht... weet je wat tof zou zijn? Dat ik wel het geld had voor dat optrekje van me, maar gewoon een nette kleine villa met mooie tuin erbij, en dat geld wat ik niet in de extra stallen etc. etc. steek kan gebruiken om mijn knollen bij mijn instructeur te stallen waar ik dan gewoon dagelijks ga lessen. Wat zou ik dan goed gaan rijden! En geen zorgen om stomme dingen als de wei opnieuw omheinen of inzaaien, mest afvoeren, alle rommel en werk die erbij komen kijken...

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 17:46

Ehm.. Een heeeel groot, luxe, modern appartement in Amsterdam voor mezelf en evt vriend later, en voor nu, een grote villa met een zwembad :D <3