Zwanger van mijn eerste <3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 19:42

Ik was 21 zwanger van mijn eerste en net 2 dagen 22 toen ik beviel van mijn zoontje.

Spoiler:
en zwanger van de 2e, zet het maar in Spoiler in de hoop dat een bekende het niet leest haha vanwege dat ik met 3 weken pas mijn eerste echo krijg. Nu 7+4 als goed is

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 19:56

TS. Gefeliciteerd met je zwangerschap *\o/* . En stroom al die rottige vragen maar lekker linker oor in - rechter oor weer uit :D.

Helemaal leuk, en zwanger zijn is zo bijzonder evenals het bevallen ook echt zo mooi en bijzonder is.

Ik was 25 dat ik van mijn oudste zoon beviel, en net 4 weken 28 dat ik van onze tweede zoon ben bevallen.

Ik had altijd al heel graag jong moeder willen zijn en worden, wij waren dan ook al vrij vlot met onze kinderwens. Ik was toen 21 en mijn vriend 23 maar helaas zat er een spontane zwangerschap erbij mij niet in :o.

Wellicht hebben meiden die jou van die ''vragen'' stellen van joh was het gepland of een ongelukje, wie weet dat zij ook een kinderwens hebben maar het zwanger worden bij hen nog niet is gelukt of wellicht in de MMM zitten. Ik zeg, niet dat dat juist het geval is maar dat zou maar zo kunnen heb dat wel relatief vaak gehoord.

Horseland93

Re: Zwanger van mijn eerste <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:05

Heel veel geluk en liefde toegewenst, fijn dat alles naar wens is!
Ik zou ook veel liever jonger moeder worden, moet er niet aandenken dat ik pas op mijn 30e kinderen zou willen brrr.

hou je ons op de hoogte :D

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:11

gefeliciteerd!!!

ik was ook 20.
heerlijk zo jong zwanger.
nu 24 en 2 kids <3

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:24

Aah grote droom om jong moeder te worden helaas zal het bij ons nog even moeten wachten ben nu 21 dus gelukkig nog tijd zat haha.

van harte gefeliciteerd met jullie wondertje!! Hoop voor jullie een hele fijne en goede zwangerschap en een heel gezond kindje!!!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:00

Van harte gefeliciteerd!
Hier was ik 23 en is mijn zoon nu 5 jaar :+:

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:04

gefeliciteerd en wat leukk :D Zelf wacht ik nog maar aan aantal jaartjes :o :+ :P :j

guenivere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:05

Ik ben op mijn 18de zwanger geraakt van mijn eerste en op mijn 19de bevallen. Inmiddels 25 en verwacht 4 sept mijn tweede kindje. Gefeliciteerd met je zwangerschap.

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:07

guenivere schreef:
Ik ben op mijn 18de zwanger geraakt van mijn eerste en op mijn 19de bevallen. Inmiddels 25 en verwacht 4 sept mijn tweede kindje. Gefeliciteerd met je zwangerschap.

dat vind ik wel een beetje vroeg maar als jij je daar goed bij voelde en je vond dat je er klaar voor was is het goed :) (als het gepland was tenminste)

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:08

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:14

Potverdorie... wat voel ik me oud!
Ik ben nu 29, maar wij willen pas over een jaar of 2 een poging gaan wagen....

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:15

Liezel1 schreef:

Je moet doen waar je je goed bij voelt en als je vind dat je er klaar vor bent :j
Ik wacht zelf nog tot ik van school af ben en dan kijk ik wel verder. Ik ben dan 21 xP

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:19

Liezel1 schreef:

Ik was er nog niet echt emotioneel klaar voor, maar ik wilde voor mijn 30ste een kind, áls we kinderen wilden. Dit had ik voor mezelf besloten met het oog op de gezondheid van zowel het kindje als mijzelf. Op het moment dat ik een positieve test in mijn handen had (be nu 28 jaar) was ik er spontaan emotioneel klaar voor :')
Waarom willen jullie nog 2 jaar wachten? :)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:29

Gefeliciteerd!
Ik zie overigens geen rotvragen hier, alleen nieuwsgierigheid en interesse. Het is misschien maar net hoe je het bekijkt ;)

Ik ben zwanger van de 1e en 30jr, was er eerder niet klaar voor. Overigens heb ik ook de gepland vraag gehad dus het kan op iedere leeftijd :)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:29

Gefeliciteerd TS!

Hier 24 en zwanger van nummer 3 :+:
De vraag of het gepland was kregen wij deze keer ontzettend vaak. En dat bij een 3e zwangerschap. Omdat onze jongste pas 9 maanden is. Maar ook deze was gewoon gepland :D

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:31

Gefeliciteerd ts!

Ik was ook jong zwanger... 21 en met 22 bevallen.
Het heeft voor en nadelen om vroeg een kindje te hebben.

Wij kregen ook vaak de vraag of het gepland was, en eigenlijk vond ik dat ook wel logisch... 21 is voor nu erg jong.
Legde dan altijd maar uit dat we een stabiele relatie hadden, een huis en beide een goed inkomen... Waarom dan wachten?

Ik geniet er ook wel van.
Ben gelukkig gezegend met super lieve opa's en oma's waardoor wij toch eens per maand/ 2 maanden nog eens kunnen gaan stappen en wij allebei nog gewoon kunnen werken in onze zaak en ik ook nog mijn paard kan doen.
Zonder hun had ik het niet gered, maar daar was gelukkig goed over nagedacht en overlegt.

Dus als het kan en alles is goed geregeld, waarom niet? Ik zou het in ieder geval zo overdoen! Nou ja, op jonge leeftijd dan :)

Geniet ervan ts, voor je het weet zijn ze al weer een jaar en lopen ze.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:34

Ik kreeg trouwens ook die vraag hoor :) En zelfs of ik wist van wie het was, erg grappig, aangezien ik zo trouw als een hondje ben :')

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:43

Wat leuk gefeliciteerd!!

Ik was 23 toen ik zwanger was van onze dochter, dochter is inmiddels bijna 8.5 maand! Het is het mooiste wat er is <3

guenivere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:46

Ik denk dat de ene persoon er inderdaad sneller klaar voor is dan de ander. Ik vind dat je ieder gewoon in zijn waarde moet laten en die keuzes moet accepteren. Iemand van 19 hoeft niet onder te doen voor iemand van 30.

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 23:16

Ik weet zeker dat ik ook jong zwanger wil zijn. Maar de aankomende 5 jaar nog even niet xP. Maar ik ben super blij voor alle zwangere hier :). Is het trouwens slim om de laatste 1 a 2 maanden van de laatste schooljaar zwanger te zijn?

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 08:07

Hier nog een jonge moeder.
Ik was 18 bij de eerste, en 22 bij de tweede. En echt ik vind het heerlijk!
Gefeliciteerd en geniet er van! :D

En als je vragen hebt, ik ben bij de eerste ook onverwachts zwanger geraakt. Woondde nog geen eens samen met mn vriend (inmiddels man, sinds 1jaar)

Edit: hebben jij en je vriend allemaal goed op papier dat hij de vader is? En dat hij alle ouderlijke rechten krijgt?

ClaudiaDer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 08:11

Dess schreef:
We weten al wat het word, maar dat zet ik niet in dit topic omdat ik het voor mijn omgeving nog even geheim wil houden, dus voor wie het wil weten stuur maar een pbtje hihi.

We hebben nog geen naam

Dit vind ik heel, heel erg gemeen ;(

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 08:22

lovechamp schreef:
Ik weet zeker dat ik ook jong zwanger wil zijn. Maar de aankomende 5 jaar nog even niet xP. Maar ik ben super blij voor alle zwangere hier :). Is het trouwens slim om de laatste 1 a 2 maanden van de laatste schooljaar zwanger te zijn?

Nouja, wat is slim.. Ik heb best wel wat studievertraging opgelopen door de zwangerschap en bevalling. Uiteindelijk afgestudeerd toen de baby 8 maanden was. Het is wel te doen hoor.
Wat ik vooral lastig vond was een baan volhouden met een baby terwijl ik altijd gewend was te studeren. Ineens een 'volwassen' baan (toch zwaarder en meer verantwoordelijkheden dan de bijbaantjes die ik had gehad) en dan de zorg voor een baby, slapeloze nachten.. Pittig! Wat dat betreft kan je beter nog studeren :D

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 11:10

Majabeestje schreef:
lovechamp schreef:

Nouja, wat is slim.. Ik heb best wel wat studievertraging opgelopen door de zwangerschap en bevalling. Uiteindelijk afgestudeerd toen de baby 8 maanden was. Het is wel te doen hoor.
Wat ik vooral lastig vond was een baan volhouden met een baby terwijl ik altijd gewend was te studeren. Ineens een 'volwassen' baan (toch zwaarder en meer verantwoordelijkheden dan de bijbaantjes die ik had gehad) en dan de zorg voor een baby, slapeloze nachten.. Pittig! Wat dat betreft kan je beter nog studeren :D

Okee dankje wel :) Ik wil dan ook echt alleen de laatste 1 a 2 maanden van me studie zwanger zijn. Dan ben ik 21 maar heb eerst nog 5 jaar te gaan xP

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 11:20

Je moet maar afwachten of je zo precies zwanger kan worden :+ Bij ons is dat gelukt, maar het schijnt dat dat behoorlijk uniek is!