en zwanger van de 2e, zet het maar in Spoiler in de hoop dat een bekende het niet leest haha vanwege dat ik met 3 weken pas mijn eerste echo krijg. Nu 7+4 als goed is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. En stroom al die rottige vragen maar lekker linker oor in - rechter oor weer uit
.
.

guenivere schreef:Ik ben op mijn 18de zwanger geraakt van mijn eerste en op mijn 19de bevallen. Inmiddels 25 en verwacht 4 sept mijn tweede kindje. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
(als het gepland was tenminste) Liezel1 schreef:Potverdorie... wat voel ik me oud!
Ik ben nu 29, maar wij willen pas over een jaar of 2 een poging gaan wagen....

En zelfs of ik wist van wie het was, erg grappig, aangezien ik zo trouw als een hondje ben
. Is het trouwens slim om de laatste 1 a 2 maanden van de laatste schooljaar zwanger te zijn? 
lovechamp schreef:Ik weet zeker dat ik ook jong zwanger wil zijn. Maar de aankomende 5 jaar nog even niet xP. Maar ik ben super blij voor alle zwangere hier. Is het trouwens slim om de laatste 1 a 2 maanden van de laatste schooljaar zwanger te zijn?
Majabeestje schreef:lovechamp schreef:Ik weet zeker dat ik ook jong zwanger wil zijn. Maar de aankomende 5 jaar nog even niet xP. Maar ik ben super blij voor alle zwangere hier. Is het trouwens slim om de laatste 1 a 2 maanden van de laatste schooljaar zwanger te zijn?
Nouja, wat is slim.. Ik heb best wel wat studievertraging opgelopen door de zwangerschap en bevalling. Uiteindelijk afgestudeerd toen de baby 8 maanden was. Het is wel te doen hoor.
Wat ik vooral lastig vond was een baan volhouden met een baby terwijl ik altijd gewend was te studeren. Ineens een 'volwassen' baan (toch zwaarder en meer verantwoordelijkheden dan de bijbaantjes die ik had gehad) en dan de zorg voor een baby, slapeloze nachten.. Pittig! Wat dat betreft kan je beter nog studeren
Ik wil dan ook echt alleen de laatste 1 a 2 maanden van me studie zwanger zijn. Dan ben ik 21 maar heb eerst nog 5 jaar te gaan xP
Bij ons is dat gelukt, maar het schijnt dat dat behoorlijk uniek is!