liedje89 schreef:Volgens mij is losser gewoon de mode en zit het daarom allemaal zo. Met die modellen kan je natuurlijk niet iedereen blij maken. Ze zouden wat dat betreft misschien verschillende modellen moeten gebruiken maar dat kan waarschijnlijk niet uit.
Je hebt trouwens helemaal geen grote voorgevel nodig om niet in blousjes te passen ed, volgens mij snappen sommige fabrikanten niet helemaal dat een blousje niet gewoon een klein overhemd met de knopen aan de verkeerde kant is en dat die dus niet gewoon recht moeten lopen.
Nou, niet in alle gevallen is los de mode hoor...
Als jij een bandeaujurkje koopt (dus strapless) dan is deze wel gemaakt voor een redelijke voorgevel. Dan lijkt het voor geen meter als dit wordt gedragen door een model zonder voorgevel, waarbij het lijkt dat het jurkje bij een kleine beweging naar beneden zakt...
Plus dat het heel erg lelijk lijkt als er geen taille in het jurkje zit, waardoor het een recht jurkje is, terwijl dit helemaal niet zo bedoeld is.
Geen voorgevel nodig voor een bloesje heb ik geen ervaring mee. Maar ik weet wel dat ik ze graag mooi aansluitend aan mijn lichaam heb, dus een beetje taille er in. Maar dat het laatste knoopje toch echt beter dicht zou gaan als ik twee cupmaten minder had. Dus meestal doe ik een knoopje onder m'n borsten dicht en draag ik er een leuk hemdje onder zodat het nog steeds charmant staat, zonder sletterig te zijn.