Zalando modellen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:24

Janine1990 schreef:
Oooh daar zie ik ook absoluut een taboe op liggen! Lijkt me echt vreselijk om dun te zijn! Niet omdat ik het niet mooi vind, maar om het commentaar dat je vandaag de dag kan verwachten. Bah.

Ach, ik troef ze af op het moment dat ik laat zien dat ik én spieren heb en vaak een stuk sterker ben dan zij (op lichamelijk vlak). Vervolgens ben ik opeens een stoere meid _O-

Maar ik koop vaak bij de 'kleinere' webshops, hipvoordeheb, lovely-vintage, most-wanted etc.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 15:28

Carolienn_ schreef:
Fiffill schreef:
Lijkt me logisch dat ze bedoelt dat ze groter lijken.... ze worden heus niet ineens op magische wijze groter... :')

precies :')

en als het bij mij wel een cupmaat groter lijkt kan dat toch? (ik heb het hier over VS bh's) verschilt bij iedereen.
bij 'normale' push up bh's heb ik dat niet. en VS heeft extreme push ups vind ik.

@janine1990 dat het je niet intereseert is iets anders.. ik zeg alleen als voorbeeld welke site ik dan juist wel fijn vind. en ik heb mijn filosofie al uitgelegd. en daar ben je in geinteresseerd zeg je dus je hoeft niet zozeer fel te reageren. ;)
en daarbij ben ik het verder met je eens want zalando werkt voor mij ook niet, zoals ik al zei

Ik reageer niet fel? Misschien dat jij het zo oppikt/verwacht, maar dat is mijn intentie niet hoor.

Cupmaten die groter lijken, dat vind ik echt een manier van denken van jonge mannen.
Jaren geleden zat ik op de middelbare school en had ik een hele toffe mentor. Deed geen vlieg kwaad, hoewel volgend verhaal iets anders kan doen denken.

We hadden een weekje op Ameland, superleuk, en gingen dus ook uit, met vijf klassen en bijbehorende leraren. Mijn mentor was er ook bij en hij is een beetje gek, maar erg gezellig.
Toen we midden in de nacht terug kwamen op onze verblijfplaats begon hij (met wat drankjes op) van elk meisje te vertellen welke cupmaat ze had. Hij had ALLES goed! De meiden zelf konden het van elkaar niet eens schatten. Omdat ze ook af gingen op de illusie.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 15:30

Winged schreef:
Janine1990 schreef:
Oooh daar zie ik ook absoluut een taboe op liggen! Lijkt me echt vreselijk om dun te zijn! Niet omdat ik het niet mooi vind, maar om het commentaar dat je vandaag de dag kan verwachten. Bah.

Ach, ik troef ze af op het moment dat ik laat zien dat ik én spieren heb en vaak een stuk sterker ben dan zij (op lichamelijk vlak). Vervolgens ben ik opeens een stoere meid _O-

Maar ik koop vaak bij de 'kleinere' webshops, hipvoordeheb, lovely-vintage, most-wanted etc.

:')
Zou me nog misselijker en kwader maken als iemand me dan ineens een stoere meid noemt. In plaats van gewoon sorry zeggen en eerlijk toegeven dat ze ook zo'n lichaam willen en in hun ogen alles kunnen eten. :P

Die webshops ken ik niet echt. Zal er eens kijken. :) Hipvoordeheb heeft voor zover ik kon zien in ieder geval wel degelijke modellen waar de kleding prima op past.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:31

En dan klik je op de link die Fiffill geeft en dan zie je ineens open en bloot iemand die met haar muisje aan het spelen is. :oo

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:32

Ik denk dat iedereen zo wel z'n eigen problemen heeft met kleding kopen... mijn drama is mijn bovenlijf, combinatie brede schouders + aardige cupmaat houden ze geen rekening mee... mijn middel is een kleine maat 36/S, terwijl de bovenste helft eigenlijk maat 42/L zou zijn >;) Oftewel het zit als een vuilniszak (en ik ben ook nog eens klein, dus in alles groter dan M is de boel meestal te lang) of ik krijg het niet dicht :')

Dus als ze daar nou eens rekening mee zouden houden ben ik blij :7

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:33

Gini schreef:
En dan klik je op de link die Fiffill geeft en dan zie je ineens open en bloot iemand die met haar muisje aan het spelen is. :oo

Huh? Het is een fotoshoot van Doutzen?

Carolienn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:34

Fiffill schreef:
Gini schreef:

Huh? Het is een fotoshoot van Doutzen?

ik zag ook gewoon doutzen? :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 15:35

Fiffill schreef:
Ik denk dat iedereen zo wel z'n eigen problemen heeft met kleding kopen... mijn drama is mijn bovenlijf, combinatie brede schouders + aardige cupmaat houden ze geen rekening mee... mijn middel is een kleine maat 36/S, terwijl de bovenste helft eigenlijk maat 42/L zou zijn >;) Oftewel het zit als een vuilniszak (en ik ben ook nog eens klein, dus in alles groter dan M is de boel meestal te lang) of ik krijg het niet dicht :')

Dus als ze daar nou eens rekening mee zouden houden ben ik blij :7

Oooh dat lijkt me ook vreselijk irritant zeg!!

Mijn enige probleem is broeken, ben te lang voor reguliere broekenmaten en heb dus weinig keuze qua leuke en modieuze broeken.
Daar valt gelukkig mee te leven. En kost waarschijnlijk een stuk minder moeite dan jouw schouderprobleem!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 15:36

Carolienn_ schreef:
ik zag ook gewoon doutzen? :')

Ik ook...
Geen spam Gini?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:37

Vroeger toen ik nog maar een B cup had was er geen probleem... maar ik moet nu echt niet proberen bloesjes te kopen. Soms denk ik 'ah dat past wel' tot ik ga bewegen _O-

BH's is ook een ramp, want winkels denken nog steeds dat mensen met omtrek 70 alleen onder de C/D hebben. Broeken is voor mij eigenlijk nooit een probleem gelukkig :D
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 09-05-14 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:38

Het is blijkbaar een reclamebanner op de website zelf. Want nu zie ik weer iets over single moeders die willen, ja, je snapt het wel.
Daaronder zie ik ook gewoon Doutzen, had van schrik de eerste keer meteen weggeklikt. :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 15:40

Fiffill schreef:
Vroeger toen ik nog maar een B cup had was er geen probleem... maar ik moet nu echt niet proberen bloesjes te kopen. Soms denk ik 'ah dat past wel' tot ik ga bewegen _O-

_O-

PATS, weg knoop :')

Zo liep ik laatst in de EJ, zag een leuk wedstrijdjasje, in mijn maat. Dus ik doe het jasje aan, past hartstikke leuk. Zolang ik de laatste knoop maar niet dicht hoefde te doen :')
Volgende keer maar passen met sportbh aan :')

Fenrir

Re: Zalando modellen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:41

*niet ademen niet ademen* :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:42

Die problemen heb ik nou eens nooit. -O- :D

Carolienn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:44

hahaha ik heb het ooit ook een keer gezien bij een vriendinnetje, snelle beweging, pats knoopje open :')
maaar heb het zelf ook verreweg van haha

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:44

Ik ook niet :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:47

Wees blij! Nouja, ik klaag verder ook niet hoor :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 15:50

Gini schreef:
Die problemen heb ik nou eens nooit. -O- :D

Ik heb het er graag voor over :')

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:52

Ja!! Eensch!! Ook Bij Zara word ik altijd depri als ik naar die zielige meisjes kijk... Die kijken alsof ze hoognodig een stripje anti depressivia nodig hebben en een bordje lekker eten! En ze zijn zoooo dun! Ik heb bij de Zara maar 34/36 maar bij die meiden zit alles slobberig en kun je mog niet zien of iets nou wijd of atrak valt! Ik heb al een keer naar ze gemaild kreeg een achtelijk vertaald Google translate verhaal terug en dat hun modellen bij een internationaal bedrijf vandaan komen...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 15:54

Fred_Kroket schreef:
Ja!! Eensch!! Ook Bij Zara word ik altijd depri als ik naar die zielige meisjes kijk... Die kijken alsof ze hoognodig een stripje anti depressivia nodig hebben en een bordje lekker eten! En ze zijn zoooo dun! Ik heb bij de Zara maar 34/36 maar bij die meiden zit alles slobberig en kun je mog niet zien of iets nou wijd of atrak valt! Ik heb al een keer naar ze gemaild kreeg een achtelijk vertaald Google translate verhaal terug en dat hun modellen bij een internationaal bedrijf vandaan komen...

Misschien heb je me verkeerd begrepen hoor...
Ik vind ze namelijk niet zielig of extreem dun. Ik vind gewoon dat ze de kleding niets goeds doen.

Zoals je bijvoorbeeld ook tussen de berichten van Winged in dit topic kan lezen, is het ook niet altijd leuk om zo dun te zijn, terwijl je echt niet zielig of hongerig bent. :P

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 16:03

Volgens mij is losser gewoon de mode en zit het daarom allemaal zo. Met die modellen kan je natuurlijk niet iedereen blij maken. Ze zouden wat dat betreft misschien verschillende modellen moeten gebruiken maar dat kan waarschijnlijk niet uit.

Je hebt trouwens helemaal geen grote voorgevel nodig om niet in blousjes te passen ed, volgens mij snappen sommige fabrikanten niet helemaal dat een blousje niet gewoon een klein overhemd met de knopen aan de verkeerde kant is en dat die dus niet gewoon recht moeten lopen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 16:16

liedje89 schreef:
Volgens mij is losser gewoon de mode en zit het daarom allemaal zo. Met die modellen kan je natuurlijk niet iedereen blij maken. Ze zouden wat dat betreft misschien verschillende modellen moeten gebruiken maar dat kan waarschijnlijk niet uit.

Je hebt trouwens helemaal geen grote voorgevel nodig om niet in blousjes te passen ed, volgens mij snappen sommige fabrikanten niet helemaal dat een blousje niet gewoon een klein overhemd met de knopen aan de verkeerde kant is en dat die dus niet gewoon recht moeten lopen.

Nou, niet in alle gevallen is los de mode hoor... :n
Als jij een bandeaujurkje koopt (dus strapless) dan is deze wel gemaakt voor een redelijke voorgevel. Dan lijkt het voor geen meter als dit wordt gedragen door een model zonder voorgevel, waarbij het lijkt dat het jurkje bij een kleine beweging naar beneden zakt...
Plus dat het heel erg lelijk lijkt als er geen taille in het jurkje zit, waardoor het een recht jurkje is, terwijl dit helemaal niet zo bedoeld is.

Geen voorgevel nodig voor een bloesje heb ik geen ervaring mee. Maar ik weet wel dat ik ze graag mooi aansluitend aan mijn lichaam heb, dus een beetje taille er in. Maar dat het laatste knoopje toch echt beter dicht zou gaan als ik twee cupmaten minder had. Dus meestal doe ik een knoopje onder m'n borsten dicht en draag ik er een leuk hemdje onder zodat het nog steeds charmant staat, zonder sletterig te zijn.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 16:18

Waarom zo denigrerend 'erwtjes op een plankje'..? Ik snap dat niet zo goed. Alsof je er iets aan kan dan, als je wat minder bedeeld bent. Behalve bij modellen die bijna niks eten, dan vraag je erom :+
Overigens heb ik geen problemen met mijn kleinere borsten (al had 1 maatje groter net iets fijner geweest wellicht) Maar grote borsten lijkt mij dan weer helemaal niks..

Overigens ben ik het met je eens dat de modellen van Zalando wel wat beter zouden kunnen. Deze ziet er ook niet erg charmant uit. Hele bruine benen (volgens mij geen panty) en die hals is best wit. Of de fotograaf is niet zo goed, qua flits ofzo.. Ook die botten bij haar hals vind ik maar eng. http://www.zalando.nl/jacqueline-de-yon ... 2-g11.html

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 16:21

SpeechLess schreef:
Waarom zo denigrerend 'erwtjes op een plankje'..? Ik snap dat niet zo goed. Alsof je er iets aan kan dan, als je wat minder bedeeld bent. Behalve bij modellen die bijna niks eten, dan vraag je erom :+
Overigens heb ik geen problemen met mijn kleinere borsten (al had 1 maatje groter net iets fijner geweest wellicht) Maar grote borsten lijkt mij dan weer helemaal niks..

Overigens ben ik het met je eens dat de modellen van Zalando wel wat beter zouden kunnen. Deze ziet er ook niet erg charmant uit. Hele bruine benen (volgens mij geen panty) en die hals is best wit. Of de fotograaf is niet zo goed, .. Ook die botten bij haar hals vind ik maar eng. http://www.zalando.nl/jacqueline-de-yon ... 2-g11.html

Omdat ik een gewone A cup, soms zelfs AA cup op modellen ook gewoon borsten vindt. Dan zit er een welving.

Erwtjes op een plankje zijn letterlijk dames die helemaal plat zijn, en alleen tepels hebben op hun borstkas.

Is dus totaal niet denigrerend bedoeld, meer om een duidelijke grens te trekken tussen borsten en geen borsten. Genoeg mensen die A/AA ook al geen borsten vinden, dat gaat mij beslist te ver, met name op modellen die al gebonden zijn aan maximale maten.

Edit: Zo zien mijn benen er in de winter ook uit, vind het afschuwelijk vooral bij mijn knieën. Maar het is niet anders :') Stom genoeg heb ik ook altijd een heel licht gezicht. Maar bij mij heeft dat volgens mij een reden.
Maar je hebt wel gelijk, bij dergelijke foto's shop je dat naar een meer effen kleur!
Laatst bijgewerkt door Janine1990 op 09-05-14 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 16:23

Janine1990 schreef:
SpeechLess schreef:

Overigens ben ik het met je eens dat de modellen van Zalando wel wat beter zouden kunnen. Deze ziet er ook niet erg charmant uit. Hele bruine benen (volgens mij geen panty) en die hals is best wit. Of de fotograaf is niet zo goed, .. Ook die botten bij haar hals vind ik maar eng. http://www.zalando.nl/jacqueline-de-yon ... 2-g11.html

Omdat ik een gewone A cup, soms zelfs AA cup op modellen ook gewoon borsten vindt. Dan zit er een welving.

Erwtjes op een plankje zijn letterlijk dames die helemaal plat zijn, en alleen tepels hebben op hun borstkas.

Is dus totaal niet denigrerend bedoeld, meer om een duidelijke grens te trekken tussen borsten en geen borsten. Genoeg mensen die A/AA ook al geen borsten vinden, dat gaat mij beslist te ver, met name op modellen die al gebonden zijn aan maximale maten.

Ah oke, dat had ik niet begrepen :) Dan heb ik niks gezegd :+