gohya schreef:Ik maakte een hele poos gelden deze foto op mijn weiland.Is dit een geest? het is geen rook van een sigaret,er rookte niemand toen.
[ Afbeelding ]
Blijft altijd een raadsel.
Het is de bokt geest die zegt dat je een cap moet op doen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:Ik maakte een hele poos gelden deze foto op mijn weiland.Is dit een geest? het is geen rook van een sigaret,er rookte niemand toen.
[ Afbeelding ]
Danique_G schreef:gohya schreef:Ik maakte een hele poos gelden deze foto op mijn weiland.Is dit een geest? het is geen rook van een sigaret,er rookte niemand toen.
[ Afbeelding ]
hahah, officieel beste commentaar ooit! Danique_G schreef:gohya schreef:Ik maakte een hele poos gelden deze foto op mijn weiland.Is dit een geest? het is geen rook van een sigaret,er rookte niemand toen.
[ Afbeelding ]
*raap me op*
Snadrem schreef:Deliana1993 schreef:
Argh ik hou er niet van om mensen hun geloof niet te respecteren maar come on... Die hond, seriously?
[/quote]
Ik zie ook een schaduw, die is namelijk achter de hond omdat het zonlicht van voren komt. (zie ook schaduw van het paaltje die ook achter het paaltje is)
Zijn in mijn geval troebelingen in het glasvocht van mijn oog die voor mijn lens af en toe zweven. M.a.w. de lens en sensor van die camera zouden een schoonmaakbeurtje kunnen gebruiken, die hebben ook last van "troebelingen"
Filmden een ruïne van een bunkertje naast het huis en deden even de zaklamp uit. En woeps daar vloog er eentje een beetje heen en weer in de buurt van de bunker. Arrabel schreef:Het zou ook vocht kunnen zijn...
Ik heb deze foto gemaakt in Griekenland van de zee.
Hier wemelt het van de "orbs".
[ Afbeelding ]
lifaya schreef:Heb je de exif gegevens van de foto? Is het probleem rond wel of niet flitsen meteen opgelost
Zat er ook aan te denken; bv. Opanda IExif downloaden en gewoon even het origineel checken 
Wat een onzin zeg. Die man mag wel eens een basis cursus fotografie doen.