Gini schreef:Werkt beide kanten op. Als je iemand vertrouwt, waarom dan toch diens online leven willen controleren.
Verder heb ik echt wel geheimen voor mijn vriend. Geen stiekeme, vuile geheimen die ik angstvallig voor hem verberg, maar gewoon dingetjes, tussen mij en een vriendin, of tussen mij en mijn ouders, mij en mijn broer, etc.
Ik denk dat ik hier te onafhankelijk voor ben.
Dat kan, sommige mensen staan onafhankelijker in hun relatie dan andere. Sommige willen juist het samen zijn en dan niet de onafhankelijkheid. Dit hebben wij allebei. Als de TS dat ook heeft maar haar vriend niet wordt het al snel als controleren bestempeld. Misschien wil zij juist wel graag de vastigheid en hij nog een deel onafhankelijkheid. Dan moeten ze daar goed over spreken en kijken of ze beide tot een compromis kunnen komen.
), mijn vriend heeft meiden op FB, en ik jongens. Logisch, heb meer jongens dan meiden op FB. Met 1 jongen kan ik heel goed, en daar app ik mee. En dat weet mijn vriend, en in onze vriendengroep zitten wat jongens waar ik echt super goed mee kan. Dus ja, die knuffel ik weleens en ga ik weleens op schoot zitten.