Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) gemaakt. Gisteren naar Supersized Kingsday Festival (hardere stijlen) bij AquaBest geweest van 12.00-23.00 en daarna met de hele groep gaan afteren bij iemand. Ik was rond 03.30 weer thuis en sliep pas rond 08.00 
Alwiene schreef:Mizora schreef:Ik heb smurfen gekocht voor de hond:
[ Afbeelding ]
ééntje is van vorig jaar. Die moet hoog nodig in de was, maar Boris (de hond) is echt dol op smurf. Aan die van het jaar daarvoor moet een steekje, daar is een naadje geknapt. Maar voor de rest is hij er heel zuinig op.
Hij slaapt ook met smurf (en speelt ermee, knuffelt ermee, kauwt erop).
Echt super grappig om dit te lezen. Ik heb namelijk gisteren met mijn zus ook allemaal smurfen gescoord voor haar yorkshire terrier want die is er ook helemaal gek op! Wat moest jij gemiddeld voor een smurf betalen? Hier varierend tussen de 20 en de 50 cent, beetje afhankelijk van de staat van de smurf (vies of niet).
en wat voorbereidingen. Gelukkig was het erg lekker weer en de koninklijke familie had er zin in en was erg aardig
(Beatrix had ik eerder ontmoet, de rest niet, ik moet zeggen dat ik ook echt niet precies wist wie het allemaal waren - al die prinsen etc waren erg aardig maar ik wist niet alle namen het waren er zoveel
) 
Mizora schreef:De meeste 50ct, eentje een euro. 1 mevrouw die had smurf en smurfin, wilde ze alleen samen verkopen en vroeg er 5 euro voor. Ik heb bedankt.
Maar ik heb alleen in nieuwstaat gekocht.

Weinig gezien wat er op de markt in middelburg gebeurde, heb alleen alles gehoord!