Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Saaarr schreef:Zo herkenbaar dit, ik heb ook geen vriendinnen, alleen me vriend en ik heb verder ook totaal geen behoefte aan vriendinnen. Vriendinnen die meer op afstand stonden sprak ik 'vroeger' nog wel is mee af, maar als de afspraak dichterbij kwam verzon ik nog wel eens een smoesje want ik had dan eigenlijk helemaal geen zin meer erin.
Ik vond het toen ik nog paarden verzorgden wel leuk om met iemand af te spreken op stal, dan kon ik alsnog gewoon mijn ding doen, maar helaas heb ik nu geen verzorgpaard meer.
Verder ben ik op werk wel gewoon sociaal, en thuis vindt ik het leuk met me ouders, maar verder sluit ik me graag af en ben ik graag bezig met me beestjes.
Ik dacht ook dat ik de enige was, ben wel beetje opgelucht te zien dat ik hierin niet de enige ben
Weer niet gelukt dus en heb het gewoon een tijd geleden opgegeven. Ik ben geen type voor vriendschappen en banden met anderen! Wat mensen voor een ander zijn, zijn dieren voor mij. 
Als je in de omgeving woont mag je mij ook best PB'en om je hart te luchten of wie weet wel wat af te spreken. Ik bijt niet. - 

Alexandra_ schreef:Gaatje, ik ben niet bang om niet leuk gevonden te worden.. Ik doe gewoon liever andere dingen en daardoor heb ik denk ik geen zin.. Erg jammer maar weet ook niet zo goed hoe ik dit moet veranderen.
.
Gaabje schreef:Alexandra_ schreef:Gaatje, ik ben niet bang om niet leuk gevonden te worden.. Ik doe gewoon liever andere dingen en daardoor heb ik denk ik geen zin.. Erg jammer maar weet ook niet zo goed hoe ik dit moet veranderen.
Als je er werkelijk geen zin in hebt waarom wil je het dan veranderen? omdat het beeld geschetst wordt, dat iedereen honderden vrienden moet hebben en altijd wat te doen? als je er tevreden mee bent, dan zou ik me nergens druk om maken. Alleen als je het voor jezelf graag anders had gezien.
Alexandra_ schreef:Gaabje schreef:
Als je er werkelijk geen zin in hebt waarom wil je het dan veranderen? omdat het beeld geschetst wordt, dat iedereen honderden vrienden moet hebben en altijd wat te doen? als je er tevreden mee bent, dan zou ik me nergens druk om maken. Alleen als je het voor jezelf graag anders had gezien.
Sorry btw, zie nu dat mijn iPad gaabje in gaatje heeft veranderd.
Ik wil mezelf niet veranderen, maar voelde me wel de enige op de wereld ofzo. Ik opende het topic om te kijken of er meer meiden zijn die zich zo voelen.
lekker doen waar je je goed bij voelt!
Ik heb geen psychische klachten oid voor zover ik weet
Ik heb gewoon net zoals de meesten van jullie, gewoon geen behoefte aan 'vriendinnen' waarmee je je bijna verplicht voelt om minimaal eens in de 2 weken mee af te spreken..
Niobe schreef:Ik heb al veel meegemaakt op het vlak van "goede vriendinnen", ben heel vaak teleurgesteld, op de meest uiteenlopende manieren. Die variëren van vriendinnen die eigenlijk alleen over de vloer kwamen om met mijn broer te flirten tot vriendinnen die er met mijn vriendje vandoor gingen.
En de meest recente gaat nu, geloof ik, liever om met haar rijke klanten dan haar net-uit-de-schulden vriendinnetje (ik dus).![]()
Dus ik ben er aan de ene kant wel een beetje klaar mee, maar aan de andere kant mis ik het ook wel.. Ik ben over de laatstgenoemde best nog wel verdrietig geweest. Ik begin ook een beetje het gevoel te krijgen dat het aan mij ligt ofzo..
Gaabje schreef:Niet iedereen houdt van uitbundige types.
MareVeer schreef:Ben even onder mijn steen vandaan gekomen.. Maar het stelt me lichtelijk gerust dat er meer mensen zijn zoals mij! Ik voel me eigenlijk best wel thuis in dit topicIk heb geen psychische klachten oid voor zover ik weet
Ik heb gewoon net zoals de meesten van jullie, gewoon geen behoefte aan 'vriendinnen' waarmee je je bijna verplicht voelt om minimaal eens in de 2 weken mee af te spreken..
Op school/stal/werk ben ik altijd sociaal, maar ik ben echt niet opzoek naar vriendschappen.
Veel liever ben ik met familie, of met m'n zusje en onze twee jongens vrienden (broers van elkaar).
Daar is het zoals Xslvna zegt; chillen, films kijken, koken, soms karten e.d. Dat is gewoon zo ontzettend fijn, om gewoon vrienden te hebben waarbij je jezelf kunt zijn. Onvoorwaardelijke vriendschap.
Opstap gaan heb ik ook een godsgruwelijke hekel aan. Alsof je na een lange dag werken tussen de mensen überhaupt nog zin hebt om wéér onder de mensen te komen.. Vaak zeggen m'n ouders dan, ''Ga toch eens op stap, daar leer je mensen kennen. Je kunt niet voor altijd bij ons op de bank blijven zitten, dat is niet gezond voor jouw leeftijd''.. Oké, maar nu weet ik dus dat er meer bokkers zijn!!![]()
Ik klets mee in dit topic! Leuk!
Arcodavella schreef:Ja, dat herken ik inderdaad, TS. Ik heb het idee dat best wel veel 'paardenmeiden' daar last van hebben. Wij zijn met hele andere dingen bezig dan de gemiddelde meiden/vrouwen (voornamelijk het paard), waardoor ik niet zo snel klik met mensen, want ze delen mijn gevoel niet. Daardoor wordt het lastig om niet op je tenen te gaan lopen en dat is wat je natuurlijk niet wilt in een vriendschap.
Ik heb inderdaad wat een aantal meer hier in het topic hebben. Ik heb wel hier en daar wat vrienden, maar zie ze niet altijd wekelijks en al helemaal niet dagelijks, maar dat vind ik ook wel best.
Edit; Ik bedenk altijd maar. De meeste Bokkers hebben niet zo veel vrienden, waarom zou je anders contact op internet zoeken? Met een grote vriendengroep heb je die behoefte niet hoor.
Arcodavella schreef:Ja, dat herken ik inderdaad, TS. Ik heb het idee dat best wel veel 'paardenmeiden' daar last van hebben. Wij zijn met hele andere dingen bezig dan de gemiddelde meiden/vrouwen (voornamelijk het paard), waardoor ik niet zo snel klik met mensen, want ze delen mijn gevoel niet. Daardoor wordt het lastig om niet op je tenen te gaan lopen en dat is wat je natuurlijk niet wilt in een vriendschap.
Ik heb inderdaad wat een aantal meer hier in het topic hebben. Ik heb wel hier en daar wat vrienden, maar zie ze niet altijd wekelijks en al helemaal niet dagelijks, maar dat vind ik ook wel best.
Edit; Ik bedenk altijd maar. De meeste Bokkers hebben niet zo veel vrienden, waarom zou je anders contact op internet zoeken? Met een grote vriendengroep heb je die behoefte niet hoor.
en niet om vriendschappen op te doen en al helemaal niet om een "echte" vriendin te vinden als ik daar behoefte aan zou hebben ga ik daar liever opzoek naar in mijn directe omgeving. Maar nee......ik bedank.