eilleen333 schreef:Ik vind het ontzettend knap wat ze doet eb ik vind het mooi om te zien. Maar ik vind het mooier, eleganter en meer sexy als het iemand is met een slanker figuur en hetzelfde talent.
Dat is een beetje vergelijkbaar met een Totilas die grand prix loopt of een Bels. Heel mooi en knap, maar ik vind de Totilas dan gewoon mooier om te zien.
Dat komt ook, omdat we meestal slanke vrouwen zien die dit doen en dat is ons beeld geworden. Misschien zou het anders zijn als paaldansen meer gedaan werd door meer gezette vrouwen, dan was dat onze referentie geweest.
Maar ik vind mensen met overgewicht in het algemeen al minder aantrekkelijk dan slanke, meer atletisch gebouwde, mensen. Is dat erg? Nee, ik veroordeel mensen er niet op. Ik vind ze net zo aardig.
Het is hetzelfde als dat ik mannen met langer haar mooier vind dan mannen met een gemillimeterd kapsel. Honden met lange poten vind ik mooier dan honden met korte poten.
Maar desalniettemin: respect voor deze vrouw, want ik doe het haar niet na! Met mij maatje 34 kan ik echt niet iets neerzette wat ook maar enigszins in de buurt komt van wat zij doet.
Helemaal mee eens!
En nee, ik heb niet maatje 34.
Heb zelf bijna maat 50 aangetikt maar erg veel afgevallen tot maat 40 maar ook ik vind het gewoonweg mooier als iemand slank is om naar te kijken, terwijl het hoogstwaarschijnlijk een ongelooflijk aardige vrouw zal zijn. En dat is dus niet alleen bij paaldansen maar ook bij heel veel andere sporten zoals turnen, dansen, schoonspringen en schaatsen op muziek.
Vind paaldansen zelf niet een aantrekkelijke sport om naar te kijken, maar vind het leuk dat ze het doet en dat ze sport 
Je maakt geen filmpje openbaar als je niet in de aandacht wil staan.