"gezette" mensen en paaldansen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 02:10

eilleen333 schreef:
Ik vind het ontzettend knap wat ze doet eb ik vind het mooi om te zien. Maar ik vind het mooier, eleganter en meer sexy als het iemand is met een slanker figuur en hetzelfde talent.

Dat is een beetje vergelijkbaar met een Totilas die grand prix loopt of een Bels. Heel mooi en knap, maar ik vind de Totilas dan gewoon mooier om te zien.

Dat komt ook, omdat we meestal slanke vrouwen zien die dit doen en dat is ons beeld geworden. Misschien zou het anders zijn als paaldansen meer gedaan werd door meer gezette vrouwen, dan was dat onze referentie geweest.

Maar ik vind mensen met overgewicht in het algemeen al minder aantrekkelijk dan slanke, meer atletisch gebouwde, mensen. Is dat erg? Nee, ik veroordeel mensen er niet op. Ik vind ze net zo aardig.
Het is hetzelfde als dat ik mannen met langer haar mooier vind dan mannen met een gemillimeterd kapsel. Honden met lange poten vind ik mooier dan honden met korte poten.

Maar desalniettemin: respect voor deze vrouw, want ik doe het haar niet na! Met mij maatje 34 kan ik echt niet iets neerzette wat ook maar enigszins in de buurt komt van wat zij doet.

Helemaal mee eens!
En nee, ik heb niet maatje 34.
Heb zelf bijna maat 50 aangetikt maar erg veel afgevallen tot maat 40 maar ook ik vind het gewoonweg mooier als iemand slank is om naar te kijken, terwijl het hoogstwaarschijnlijk een ongelooflijk aardige vrouw zal zijn. En dat is dus niet alleen bij paaldansen maar ook bij heel veel andere sporten zoals turnen, dansen, schoonspringen en schaatsen op muziek.

Anoniem

Re: "gezette" mensen en paaldansen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 02:14

Vind het wel knap van der eigenlijk :) Vind paaldansen zelf niet een aantrekkelijke sport om naar te kijken, maar vind het leuk dat ze het doet en dat ze sport :)

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 03:55

Hhilde schreef:
Waarom moet tegenwoordig iedereen overal en altijd ergens een mening over hebben? Zelfs als dat iemand pijn doet..

Ik vind het knap en doe het haar niet na. Het enige waar ik onpasselijk van word zijn sommige reacties in dit topic :=

Omdat tegenwoordig iedereen zichzelf maar op het internet knalt, zodat je een mening over hun kan vormen. :)* Je maakt geen filmpje openbaar als je niet in de aandacht wil staan.

Ik vind dat ze het goed doet, deze dame. +:)+ Gelukkig zijn er heel veel mensen met heel veel smaken. Vele zullen haar aantrekkelijk vinden, anderen weer niet. Prima toch?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 05:54

Ik vind het geen mooie vrouw maar ik vind dat ze ontzettend goed kan paaldansen, heb immens respect voor haar lenigheid en spierbeheersing en ik denk eigenlijk dat ze onder het vet veel afgetrainder is dan het overgrote deel van de mensen in dit topic, waarvan er veel slanker zullen zijn. Dus ja, ik kijk hier wel graag naar, ik vind het altijd mooi om sporters bezig te zien in iets waar ze echt goed in zijn.

Persoonlijk heb ik veel meer moeite met de modeshow van YSL bijvoorbeeld.
Afbeelding
Dit kan geen natuurlijke slankheid meer zijn. Dat vind ik dus echt veel erger (en persoonlijk ook lelijker).

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 06:42

Natuurlijk moet iemand weer beoordeeld worden op het uiterlijk.
Ik ben benieuwd naar het uiterlijk van diegenen die hier onpasselijk van worden, maar misschien zegt het commentaar dat ze leveren al genoeg over diegene. Hoe dom ben je namelijk als je ergens naar gaat zitten kijken wat je tegenstaat......

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 06:53

Ik vind het heel erg knap van haar. Cru gezegd, maar ze moet toch een zwaarder lijf omhoog houden.
Zelfs zou ik als ik zo'n lijf had niet op facebook gaan staan, maar juist even flink wat cardio er tegenaan gooien om wat overtollig vet kwijt te raken. Krachttraining doet ze met dat paaldansen al. Ik denk dat het er dan echt mooi uit zal zien, ipv vooral knap of indrukwekkend. Ik vind haar lijf niet mooi, maar ze mag mij best wat lesjes spierbeheersing geven, dat lijkt ze erg goed te kunnen :j

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 07:05

Aan de openingspost te lezen had ik echt iets erg verwacht.
Ik vindt het gewoon knap, ik doe ze het niet na. :j
Ze straalt meer zelfvertrouwen uit dat ik op 1m70 en 54 kg, en dat is net wat je knap maakt. :j

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 07:13

Ach ja, het is hetzelfde met buikdanseressen. Die moeten tegenwoordig ook zo slank (lees: mager) mogelijk zijn, terwijl van origine buikdanseressen juist wat meer gevuld waren.
Ik vind dit heel knap, en wat moet ze een spieren hebben. Ik krijg mijn 64 kilo niet aan mijn eigen armen omhoog getild aan een paal hoor.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 07:49

First they tell you to be yourself and then they'll judge you.
Dit topic is er weer een prima voorbeeld van ...

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 07:56

O dit mag ook al niet als je zwaar bent! Wat mag nog meer niet? Hardlopen want dan schud de voorgevel,fietsen want het zadel is te klein?
Jeetje wat zijn er een hoop mensen perfect en mogen dit wel doen.
Het is toch heerlijk dat deze vrouw ondanks dat ze zwaar is zoveel zelfvertrouwen heeft en dit doet.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 07:57

Wat ik niet snap is dat zij, ondanks de zware sport die ze doet, toch van die vetrollen heeft?
Behoorlijk demotiverend voor die mensen die zich dagelijks in een sportschool afbeulen om wat pondjes te verliezen :+

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 08:03

Het gaat om de manier van sporten als je af wilt vallen ...
En je kan nog zo goed sporten, maar als je daarna weer fastfood naar binnen werkt heeft het sporten geen enkel nut (qua afvallen) hoor :+

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 08:04

eilleen333 schreef:
Ik vind het ontzettend knap wat ze doet eb ik vind het mooi om te zien. Maar ik vind het mooier, eleganter en meer sexy als het iemand is met een slanker figuur en hetzelfde talent.

Dat is een beetje vergelijkbaar met een Totilas die grand prix loopt of een Bels. Heel mooi en knap, maar ik vind de Totilas dan gewoon mooier om te zien.

Dat komt ook, omdat we meestal slanke vrouwen zien die dit doen en dat is ons beeld geworden. Misschien zou het anders zijn als paaldansen meer gedaan werd door meer gezette vrouwen, dan was dat onze referentie geweest.

Maar ik vind mensen met overgewicht in het algemeen al minder aantrekkelijk dan slanke, meer atletisch gebouwde, mensen. Is dat erg? Nee, ik veroordeel mensen er niet op. Ik vind ze net zo aardig.
Het is hetzelfde als dat ik mannen met langer haar mooier vind dan mannen met een gemillimeterd kapsel. Honden met lange poten vind ik mooier dan honden met korte poten.

Maar desalniettemin: respect voor deze vrouw, want ik doe het haar niet na! Met mij maatje 34 kan ik echt niet iets neerzette wat ook maar enigszins in de buurt komt van wat zij doet.

Ik kan me helemaal vinden in je post. Ik ben zelf ook alles behalve mooi als ik aan het lopen ben, en de ene mens vind ik mooier om naar te kijken op een paard dan de andere. Maar dat was niet wat ts wilde weten. TS vraagt letterlijk of dit een no-go is en dat ze vindt dat deze sport maar niet beoefend moet worden door dikke nensen omdat ze onpasselijk wordt van het zicht.En dan denk ik, laat haar toch doen als ze het leuk vindt en draai zelf je kop maar ergens anders naar toe.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 08:07

xEmily schreef:
En je kan nog zo goed sporten, maar als je daarna weer fastfood naar binnen werkt heeft het sporten geen enkel nut (qua afvallen) hoor :+

Ik heb een half jaar dieet gedaan met sportschool en wat denk je ik viel bijna niets af!
Je hoeft echt geen fastfood te eten om zwaar te worden hoor.
Wat weten mensen het hier goed zeg,zeker geen ervaring met zwaar zijn en het gevecht er tegen.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 08:07

xEmily schreef:

deze "aardige opmerking" zou betekenen dat als het 30 graden is en je hebt wat meer gewicht dat je niet het gore lef moet hebben een ijsje te eten als een ander dat ziet.
Gaat weer nergens over zeg.
Ik heb mensen zien groeien door medicijn gebruik, en ineens kijkt iedereen als die persoon een bruine boterham durft te eten.
Gaat toch ook helemaal nergens over???
Je weet helemaal niet wat deze dame eet of gebruikt!!!

Ze heeft overal lekker schijt aan en dat is haar winst.
Dat niet iedereen het leuk vind om te zien is dan haar probleem duidelijk niet.
Moet kunnen toch?

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 08:13

Ik doel op het bingen mensen, sorry voor de onduidelijkheid.
Iets lekkers mag en kan altijd, zolang het maar niet te is (:
(En hiermee zeg ik trouwens niet dat ieder "zwaar" persoon aan bingen lijdt oid)

En @ quartel,
quartel schreef:
deze "aardige opmerking" zou betekenen dat als het 30 graden is en je hebt wat meer gewicht dat je niet het gore lef moet hebben een ijsje te eten als een ander dat ziet.
Gaat weer nergens over zeg.
Ik heb mensen zien groeien door medicijn gebruik, en ineens kijkt iedereen als die persoon een bruine boterham durft te eten.
Gaat toch ook helemaal nergens over???
Je weet helemaal niet wat deze dame eet of gebruikt!!!

Ze heeft overal lekker schijt aan en dat is haar winst.
Dat niet iedereen het leuk vind om te zien is dan haar probleem duidelijk niet.
Moet kunnen toch?

Ik zeg ook niks over deze dame hier.
Zie ook mijn vorig berichtje, ik vind het juist knap wat ze doet, ondanks haar overgewicht (:

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 08:19

Maeve schreef:
Supercool dit! You go girl!

Ik vind het echt onwijs knap dat ze dit kan en respect voor hoe ze zich blijkbaar goed voelt in haar eigen lijf! En nee, mooi vind ik het lijf niet, maar daar kijken we het filmpje toch ook niet voor?

Juist. Precies dit.
De dame in kwestie straalt zoveel sensualiteit en zelfvertrouwen uit!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 08:21

Goh dan doet een zwaarder iemand aan lichaamsbeweging en dan is het nog goed voor commentaar('het is vies')?

Ik doe het haar niet na,respect hoor. Ik zou het niet eens durven.

Lijkt me ook niet nodig om verder te gaan speculeren over waarom iemand zwaarder is? Ze doet aan sport en dat is toch super?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 08:30

Sorry maar een echte no go.
Er zijn sporten-beroepen waar je gewoon slank voor moet zijn. Zoals turnen, dansen, ballet en ook paaldansen. En eigenlijk ook paardrijden vind ik, al zit daar ietsje meer marge op.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 08:31

Maar waarom Suzanne? Je hóeft er toch niet naar te kijken?

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 08:33

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Sorry Suzanne, maar ik vind je reactie echt heel kortzichtig. Als zij dit gewoon wil doen, dan kan dat toch? Zij laat zien dat ze leniger is dan de meeste mensen hier. Waarom zou ze dit dan evengoed niet mogen doen? Omdat ze een maatje meer is? Ik vind het nogal onbeschoft en arrogant dat mensen denken te kunnen bepalen wat wel en niet kan :o
Ik zou 100 keer liever te zwaar zijn dan op zo'n manier over andere mensen moeten denken.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 21-04-14 08:34, in het totaal 2 keer bewerkt

Snoevie

Goed,het ziet er eleganter uit met wat kg's minder,maar waarom moet je slank zijn voor sport??? Is dansen dus ook een no-go als je dik bent???

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 08:35

Suzanne F. schreef:
Sorry maar een echte no go.
Er zijn sporten-beroepen waar je gewoon slank voor moet zijn. Zoals turnen, dansen, ballet en ook paaldansen. En eigenlijk ook paardrijden vind ik, al zit daar ietsje meer marge op.

Nog even...dan mogen mensen met puistjes ook niet meer op straat komen....geen gezicht....Iedereen die hier zo negatief is moet eigenlijk even een selfyplaatsen.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 08:36

Papagroom: }>