blackstar schreef:Vriendlief (ajaxfan) stelde al voor om een film te gaan kijken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik zit stiekem heel hard te genieten
capopjekop schreef:Jammer dat een kleine groep 'supporters' het weer voor heel de voetbalwereld verpest. Voetbal is een geweldig mooie sport, ik sta wekelijks te genieten in het stadion. Maar dit soort momenten doet onze sport geen goed. Mensen die er niets mee hebben die zien alleen de slechte kanten en die worden door zo'n gebeurtenis weer bevestigd.
!), vind ik de positieve kanten niet opwegen tegen de negatieve. En daarom mag er van mij meteen wat gebeuren wat voetbalsupporters betreft, voor mijn part spelen zonder toeschouwers tot men zich weer kan gedragen.capopjekop schreef:Mijn broertje is ajacied en die is heel boos op die gooiers en inmiddels ook op de spelersIk zit stiekem heel hard te genieten
. Iets wat ze serieus nooit doet. Tijdens het snijden van de uien is ze aan het schelden op de spelers
.

Citaat:Heerlijk! Voetbal kijken tijdens Pasen. Ik heb inmiddels 11 eieren op het veld gevonden en en nog een vakje vol dubbel dooiers.
. 
Wat eten die Zwollenaren als paasontbijt? 
Pec knalt lekker de duels in, Ajax veel te slap. LynnDenise schreef:Ik vind echt dat pec dit heel netjes speelt, bijna elke kans goed benutten.. als ze op deze voet doorgaan dan ben ik heel benieuwd hoe ze het in Europa gaan doen
. Net zoals de andere Nederlandse clubs, met een beetje mazzel met de loting kan je 1 of 2 rondes verder komen ....... en dan houdt het wel op.

miszblueeyes schreef:ik als ajaxfan in hart en nieren keur dit voor 100% af.! ajax kan ook fijn hun eigen supporters bedanken voor deze afgang! natuurlijk heeft ajax er zelf ook een aandeel in pec heeft nog nooit zo gemakkelijk gehad om te scoren.!