Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Janine1990 schreef:PineApple schreef:de moeder van de TS scheidt de was. Maar daarna gaat alles op een grote stapel op de trap. Daar haalt zuslief alles weg
Je moet het mensen niet altijd zo makkelijk maken

PineApple schreef:Je kan elkaar ook een beetje helpen
Anyhow, back on topic: Heb je al merkjes in je kleding gemaakt?
Loose, dat vraagt TS ook niet van haar moeder. Was scheiden ging om kleuren. Als ts zelf moet wassen heeft ze precies genoeg voor 1 was per week. Maar dan zit alles door elkaar
HorseLove28 schreef:Haha, ik ben tien jaar jonger dan jij en weet zelfs hoe ik de was moet doen![]()
Mijn broers hebben het zelfde soort probleempje... Ze zijn even groot en dan wordt de was vaak maar bij iemand neer gelegd, omdat ze niet weten van wie het is. Naam erin zetten helpt hier ook vooral
wtf... Janine1990 schreef:HorseLove28 schreef:Haha, ik ben tien jaar jonger dan jij en weet zelfs hoe ik de was moet doen![]()
Mijn broers hebben het zelfde soort probleempje... Ze zijn even groot en dan wordt de was vaak maar bij iemand neer gelegd, omdat ze niet weten van wie het is. Naam erin zetten helpt hier ook vooral
Ik heb nergens gezegd dat ik niet weet hoe ik de was moet doenwtf...
HorseLove28 schreef:Janine1990 schreef:Ik heb nergens gezegd dat ik niet weet hoe ik de was moet doenwtf...
Waarom doe je het zelf niet dan? Koop een wasmachine + een rek en regel je eigen was....
Fennee schreef:HorseLove28 schreef:Waarom doe je het zelf niet dan? Koop een wasmachine + een rek en regel je eigen was....
Want een wasmachine is zeker heel goedkoop.
Als je nou even leest is het probleem niet het wassen maar het feit dat TS haar zusje de hele meute pakt en het op haar kamer neerlegt waarna TS het moeilijk terugkrijgt.
HorseLove28 schreef:Janine1990 schreef:
Ik heb nergens gezegd dat ik niet weet hoe ik de was moet doenwtf...
Waarom doe je het zelf niet dan? Koop een wasmachine + een rek en regel je eigen was....
ik hielp wel vaak in de zaak als het druk was. Neemt niet weg dat ik op mijn 19de alleen woonde en sindien zelf alles doe. Dus voor diegenen dat denken dat dit iets over je persoonlijkheid zegt... ieder huisje heeft zijn kruisje
je zus gaat zich denk ik wel meer moeten aanpassen als ze alleen gaat wonen
Janine1990 schreef:Koper schreef:Heeft je moeder een beetje hippe kleding? Zo ja: eens kijken hoe zij reageert als haar kleren ineens bij een ander (bij jou dus) op de kamer liggen en je haar zegt dat ze maar beter in haar eigen kast moet zoeken?
Niet onhip ofzo, maar niet iets dat mij zou passen. Bovendien slapen zij beneden en sorteert ze hun eigen kleding altijd al uit voordat ze onze kleding op de trap legt. (voor de duidelijkheid, wij hebben een trap in een L vorm met een plateau er in, zodoende kan er veel op de trap liggen).
En ach, ze heeft het toch meteen door. Vind het zonde van de energie om er weer een discussie over te hebben. Dat maakt het er niet gezelliger op, en we hebben het juist wel heel gezellig. Reden ook dat ik niet heel dringend uit huis hoef van mijn ouders. En dat wil ik voorlopig nog wel zo houden.

Loose schreef:Ik heb eigenlijk alles gelezen Koper, maar dit was toch wel een beetje mijn algemene indruk. Alleen oplossingen waarbij TS niet meer hoefde te doen aan de was werden overwogen, op de rest werd idd nogal kinderachtig en gepikeerd gereageerd.
Maar mag ik nog een keer vragen wat er lui was aan wat ik in mijn eerste post noemde?