Ik ben mijn kleding kwijt...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PineApple

Re: Ik ben mijn kleding kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 22:52

de moeder van de TS scheidt de was. Maar daarna gaat alles op een grote stapel op de trap. Daar haalt zuslief alles weg

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-14 22:53

Loose schreef:
Maar je wil eigenlijk wel dat ze het scheidt toch? Meehelpen met de was of je eigen was doen lijkt me dan een goeie oplossing. ;)

OMG _O- _O-

Echt niet goed gelezen dus he...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-14 22:53

PineApple schreef:
de moeder van de TS scheidt de was. Maar daarna gaat alles op een grote stapel op de trap. Daar haalt zuslief alles weg

Je moet het mensen niet altijd zo makkelijk maken _O-

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 22:56

Dus kleren van zusje en TS door elkaar heen op de trap... Dus niet gescheiden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-14 22:56

Loose schreef:
Dus kleren van zusje en TS door elkaar heen op de trap... Dus niet gescheiden.

En wat heeft mijn moeder daar nu mee te maken?

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 22:57

Je eigen was gaan doen dan is het probleem opgelost.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 22:57

Janine1990 schreef:
PineApple schreef:

Je moet het mensen niet altijd zo makkelijk maken _O-

Je kan elkaar ook een beetje helpen ;)

Anyhow, back on topic: Heb je al merkjes in je kleding gemaakt?

Loose, dat vraagt TS ook niet van haar moeder. Was scheiden ging om kleuren. Als ts zelf moet wassen heeft ze precies genoeg voor 1 was per week. Maar dan zit alles door elkaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 22:59

Haha, ik ben tien jaar jonger dan jij en weet zelfs hoe ik de was moet doen _O-

Mijn broers hebben het zelfde soort probleempje... Ze zijn even groot en dan wordt de was vaak maar bij iemand neer gelegd, omdat ze niet weten van wie het is. Naam erin zetten helpt hier ook vooral :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-14 23:00

PineApple schreef:
Je kan elkaar ook een beetje helpen ;)

Anyhow, back on topic: Heb je al merkjes in je kleding gemaakt?

Loose, dat vraagt TS ook niet van haar moeder. Was scheiden ging om kleuren. Als ts zelf moet wassen heeft ze precies genoeg voor 1 was per week. Maar dan zit alles door elkaar

Ja, das waar... Het heeft alleen helaas weinig geholpen. Ligt niet aan jou hoor.

Nog geen merkjes in mijn kleding gemaakt, ik ben echt verschrikkelijk gesloopt. Momenteel zit alles me behoorlijk tegen. Dus heb mezelf even een avondje 'vrij' gegund.
Ik ga eerst de oplossing van Koper proberen, ik ga zelf de was sorteren en op haar kamer bezorgen. Het maakt haar kennelijk toch niet uit dat het op een stapel op de vloer ligt. Dan maakt het haar ook niet uit dat het op een stapel in een mand of krat ligt.
Heb ik ook wat meer tijd om mijn kleding te merken.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-14 23:00

HorseLove28 schreef:

Mijn broers hebben het zelfde soort probleempje... Ze zijn even groot en dan wordt de was vaak maar bij iemand neer gelegd, omdat ze niet weten van wie het is. Naam erin zetten helpt hier ook vooral :)

Ik heb nergens gezegd dat ik niet weet hoe ik de was moet doen :') wtf...

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 23:01

Oef herkenbaar.

ik was de was zelf. Zorg gewoon dat ik een machine vol heb. Of op miniwas was.
ophangen, drogen, opvouwen en hop weer de kast in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 23:03

Janine1990 schreef:
HorseLove28 schreef:

Waarom doe je het zelf niet dan? Koop een wasmachine + een rek en regel je eigen was....

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 23:08

HorseLove28 schreef:
Janine1990 schreef:

Waarom doe je het zelf niet dan? Koop een wasmachine + een rek en regel je eigen was....

Want een wasmachine is zeker heel goedkoop.
Als je nou even leest is het probleem niet het wassen maar het feit dat TS haar zusje de hele meute pakt en het op haar kamer neerlegt waarna TS het moeilijk terugkrijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 23:10

Fennee schreef:
HorseLove28 schreef:

Want een wasmachine is zeker heel goedkoop.
Als je nou even leest is het probleem niet het wassen maar het feit dat TS haar zusje de hele meute pakt en het op haar kamer neerlegt waarna TS het moeilijk terugkrijgt.

Neem de moeite om haar kamer te doorzoeken.... Beter toch dan dat je als een otter in dezelfde kleding gaat zweten?

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 23:12

HorseLove28, als je nu even goed gaat lezen kan je lezen dat TS niet op de kamer van haar zusje mag. TS is er al geweest maar wordt dan weggestuurd waarna ze van haar zusje niet meer mag komen en haar moeder het zusje gelijk geeft. En waar slaat die laatste zin op?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 23:13

HorseLove28 schreef:
Neem de moeite om haar kamer te doorzoeken.... Beter toch dan dat je als een otter in dezelfde kleding gaat zweten?

Als jij nou eens de moeite nam om een topic even door te lezen. Of anders wat minder moeite deed en geen totaal zinloze opmerkingen plaatste.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 23:13

HorseLove28 schreef:
Janine1990 schreef:

Wacht, dus iedereen bij jou thuis heeft een eigen wasmachine? :+

Als je zo weinig was hebt is het veel handiger om het gewoon samen te doen. Scheelt stroom en water, en is dus ook beter voor het milieu.

Ik vind die 'zakken' wel een goede oplossing. Of zelf eerst die stapel uitzoeken ja. Ze steelt dus gelukkig niet uit je kast?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-14 23:15

Jij hebt het ook niet echt begrepen he horselove28

die kleding hoort in de eerste plaats niet op haar kamer.

ze haalt idd gelukkig niets uit mijn kast, muntdrop

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 23:16

Het idee met de waszak vond ik ook niet slecht. Oftewel zelf scheiden en bij je zus droppen. Ik was op dat niveau ook wel verwend thuis. Moest geen was en geen pan aanraken. Misschien 1x per jaar stofzuigen :) ik hielp wel vaak in de zaak als het druk was. Neemt niet weg dat ik op mijn 19de alleen woonde en sindien zelf alles doe. Dus voor diegenen dat denken dat dit iets over je persoonlijkheid zegt... ieder huisje heeft zijn kruisje ;) je zus gaat zich denk ik wel meer moeten aanpassen als ze alleen gaat wonen :=

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 23:19

Janine1990 schreef:
Koper schreef:
Heeft je moeder een beetje hippe kleding? Zo ja: eens kijken hoe zij reageert als haar kleren ineens bij een ander (bij jou dus) op de kamer liggen en je haar zegt dat ze maar beter in haar eigen kast moet zoeken?

Niet onhip ofzo, maar niet iets dat mij zou passen. Bovendien slapen zij beneden en sorteert ze hun eigen kleding altijd al uit voordat ze onze kleding op de trap legt. (voor de duidelijkheid, wij hebben een trap in een L vorm met een plateau er in, zodoende kan er veel op de trap liggen).
En ach, ze heeft het toch meteen door. Vind het zonde van de energie om er weer een discussie over te hebben. Dat maakt het er niet gezelliger op, en we hebben het juist wel heel gezellig. Reden ook dat ik niet heel dringend uit huis hoef van mijn ouders. En dat wil ik voorlopig nog wel zo houden.

Hier was mijn reactie dus vooral om... Je gaat hier nog in mee ook. :')

Maar goed, laat maar. Ik zie dat je je stekels opzet tegen iedereen die je maar een beetje kritiseert. :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 23:20

Voor haar leeftijd draagt ze anders aardig goede oplossingen aan. Wat wordt er ontzettend kinderachtig gereageerd op adviezen die niet in je straatje passen.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 23:21

Loose schreef:
Maar goed, laat maar. Ik zie dat je je stekels opzet tegen iedereen die je maar een beetje kritiseert. :)

Volgens mij alleen maar tegen mensen die selectief lezen ;)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 23:27

Ik heb eigenlijk alles gelezen Koper, maar dit was toch wel een beetje mijn algemene indruk. Alleen oplossingen waarbij TS niet meer hoefde te doen aan de was werden overwogen, op de rest werd idd nogal kinderachtig en gepikeerd gereageerd.

Maar mag ik nog een keer vragen wat er lui was aan wat ik in mijn eerste post noemde? :)

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 00:37

Loose schreef:
Ik heb eigenlijk alles gelezen Koper, maar dit was toch wel een beetje mijn algemene indruk. Alleen oplossingen waarbij TS niet meer hoefde te doen aan de was werden overwogen, op de rest werd idd nogal kinderachtig en gepikeerd gereageerd.

Maar mag ik nog een keer vragen wat er lui was aan wat ik in mijn eerste post noemde? :)

Nou, dat je het topic niet doorleest lijkt me.. :')

In plaats van door blijven hameren op adviezen die toch geen nut hebben, kan men beter de OP even lezen :)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 01:23

Herken het ook wel van toen mijn zus en ik jonger waren. Ze pakte regelmatig truien of vesten van mij, opzich niet erg, alleen heb ik al jaren maat XS-S en mijn zus M of L! Dus als ik mijn vestje dan eindelijk terug kreeg, zat het voor geen meter... Uitgeloddert -O-