Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maarten schreef:En dan staat er de volgende keer weer iemand met een lading gifgas klaar en denkt vervolgens dat hij er mee wegkomt want hij wordt beschermd door de universele rechten van de mens. In sommige landen gelden deze regels niet. Zoals ik al zei: SH heeft ze ook niet in zijn binnenzak zitten...
Citaat:niemand verspeelt ooit zijn mensenrechten, ook misdadigers niet.
[quote="SuperPepeijn schreef:sorry dat ik het zeg jongens maar ik vind het werkelijk DRAMATISCH dat mensen van een jaar of 30 de oorsprong, bedoeling en de globale inhoud van de universele rechten niet kennen.
Maarten"]
[quote="Lovely"][quote="SuperPepeijn schreef:sorry dat ik het zeg jongens maar ik vind het werkelijk DRAMATISCH dat mensen van een jaar of 30 de oorsprong, bedoeling en de globale inhoud van de universele rechten niet kennen.
SuperPepeijn"]zo is het niet bedoeld, maar ter motivatie de rechten wel eens door te nemen.
[quote="Maarten schreef:Sorry dat ik het zeg, maar wat zijn dit een ontzettende dooddoeners.
Maarten schreef:dan hoef je je er ook niet door aangesproken te voelen maarten, ik richtte het ook zeker niet alleen aan jou!Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?zoals ik al eerder aangaf ben ik het voor het grootste deel eens met deze rechten en ben ook verdomd blij dat ze bestaan, maar in deze kwestie laat ik mijn gevoel meespelen.