Morgen banken dicht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:57

Nou ik vraag me ook af eat hij met die kaarten gaat doen, enige wat ik kan bedenken is daar voor de deur verkopen voor veel geld want hij kan nu ook via internet niet doorverkopen :+
Vaaaag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:57

har166 schreef:
maar ik zat even te denken. Als ik woensdag geld had overgemaakt naar iemand dan was dat op donderdag nog niet gestort denk ik, tenzij het een spoedbetaling was geweest. Ik zit bij de abn, doen andere banken dat wel zo snel? anders had die 'klant' van ts waarschijnlijk alsnog niet op tijd kunnen betalen.

Als je op woensdag betaalt, dan is het er in principe op donderdag al wel hoor :) Tenzij de bank op donderdag ook al dicht was, maar dan heb ik dat even gemist geloof ik :+ Spoedbetaling is op dezelfde dag :)

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:59

Digitaal ticket? Ken je niet iemand die heel graag naar het concert wil?
Dan moet diegene alleen wel zorgen dat hij/zij als eerste binnen is ;)
Of contact opnemen met waar jij het ticket hebt gekocht, of het ticket geblokkeerd kan worden en je een nieuw nummer kan krijgen.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:00

ja??? ik had altijd t idee dat t wel twee a drie dagen duurde voordat het geld gestort werd.. :\

Liselot

Ethelate schreef:
Of contact opnemen met waar jij het ticket hebt gekocht, of het ticket geblokkeerd kan worden en je een nieuw nummer kan krijgen.

Dat vind ik ook wel een goede! Ff contact opnemen met Ticketmaster en melden wat er gebeurd is, dan kunnen ze volgens mij het ticket blokkeren

Liselot

har166 schreef:
ja??? ik had altijd t idee dat t wel twee a drie dagen duurde voordat het geld gestort werd.. :\

Doorgaans is een betaling de volgende dag binnen, als je bij dezelfde bank zit vaak nog wel dezelfde dag :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:03

Ethelate schreef:

Das een goeie, eens kijken of dat kan.

Anoniem

Re: Morgen banken dicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:05

Kan iemand mij een telefoonnummer van de klantenservice van ticketmaster doorgeven, de site wordt bij mij geblokkeerd :P

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:06

0900-300 1250

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:08

Omg, ze hebben geen telefonische klantenservice, crap -O-
En de klantenservice site wordt geblokkeerd op mn werk, hoe irritant en mijn telefoon is bijna leeg dus dat gaat ook niet lukken _O-

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:10

Hmmm, dat is wel suf... Kan je niet via dit nummer iemand te spreken krijgen?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:11

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:12

Ja en als je dan op "contact" klikt krijg je een webformulier wat je moet invullen

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:13

Ik vind dit een beetje een sneu topic.
Goed mogelijk dat dat geld dinsdag wel gewoon op je rekening staat en dan probeer je nu de koper van je ticket te dwarsbomen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:14

Ethelate schreef:
Op de site staat:
Ik ben mijn tickets kwijt. Wat nu?

Neem contact met ons op, zodat wij de zoekgeraakte tickets ongeldig kunnen maken en nieuwe tickets kunnen sturen.

http://www.ticketmaster.nl/help/index.h ... uage=nl-nl

Thanks, moet ik wel even zeggen dat ik m zoek heb _O-

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:14

Het is toch belachelijk dat je niet meer normaal iets kan verkopen, zonder dat je belazerd wordt.... Hopelijk komt het geld nog naar jouw rekening toe. Al lijkt die kans klein.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:15

Luckystory schreef:
Goed mogelijk dat dat geld dinsdag wel gewoon op je rekening staat en dan probeer je nu de koper van je ticket te dwarsbomen...

Sorry maar de verkoper laat niks meer van zich horen en ik krijg een waarschuwingsmail. Heel simpel, had hij maar contact met me meten houden.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:15

heb je een naam en huisadres? dan is er misschien nog achter een telefoonnummer te komen

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:17

Joolien schreef:
Luckystory schreef:

Sorry maar de verkoper laat niks meer van zich horen en ik krijg een waarschuwingsmail. Heel simpel, had hij maar contact met me meten houden.

Ik hoop wel dat je dan, als je het dinsdag alsnog op je rekening krijgt, het gewoon terugstort? :+

Enjoy_

Overigens zou ik nooit als iemand vraagt mijn kopie id/paspoort sturen, wat ze daar tegenwoordig allemaal mee uit kunnen halen!! Echt kl*te als maar weer blijkt dat mensen niet te vertrouwen zijn.. Als hij echt op mp geblokkeerd is, dan is dat denk ik geen goed teken :(

Luckystory

Je bent dit topic pas gisterenavond gestart en t'is nu 10 uur in de ochtend.
Wat verwacht je dan? Dat iedereen 24u op 24 direct bereikbaar is?
Sommige mensen moeten ook gewoon werken hé. ;)

Ik blijf het sneu vinden. Er kunnen zoveel redenen zijn waarom hij van marktplaats verwijderd is.
Je hebt toch die printscreen van de betaling?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:22

Je wordt echt niet zomaar door Marktplaats geblokkeerd en een email naar je contacten gestuurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:23

Luckystory schreef:
Je bent dit topic pas gisterenavond gestart en t'is nu 10 uur in de ochtend.
Wat verwacht je dan? Dat iedereen 24u op 24 direct bereikbaar is?
Sommige mensen moeten ook gewoon werken hé. ;)

Ik blijf het sneu vinden. Er kunnen zoveel redenen zijn waarom hij van marktplaats verwijderd is.
Je hebt toch die printscreen van de betaling?

Ik heb net via pb iemand anders gesproken die met dezelfde meneer contact heeft gehad en deze heeft het kaartje niet verstuurd en hoorde toen niks meer van de beste man. Ik heb de man na het versturen van de ticket nogmaals gevraagd om wat meer persoonlijke gegevens, daar hoorde ik niks meer op, dus vind je het gek dat mijn vertrouwen niet zo goed is?
En zoals gezegd wordt hierboven, ik neem aan dat ze niet zomaar je blokkeren van mp...

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:24

Doe je zelf geen betalingen via Internet? Als deze persoon jou op woensdag of donderdag betaald heeft via IB, dan staat het nu op je rekening en kun je dat via je computerscherm controleren. Het is echt niet meer zo dat betalingen via IB dagen onderweg zijn. Meestal heb je het al dezelfde dag binnen, of een dag later.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:24

Misschien eens het hele topic doorlezen? Gebruiker is geblokkeer door mp. Dat doen ze niet voor niks..

En als ik met iemand een discussie over kaarten ontvangen/geld versturen nog niet ontvangen zit ik desnoods de hele nacht achter de computer, maar dan zorg ik wel voor contact..

Het lijkt mij dat als het geld er dinsdag alsnog op zou staan dat het natuurlijk retour gestort kan worden?