Vaaaag!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
har166 schreef:maar ik zat even te denken. Als ik woensdag geld had overgemaakt naar iemand dan was dat op donderdag nog niet gestort denk ik, tenzij het een spoedbetaling was geweest. Ik zit bij de abn, doen andere banken dat wel zo snel? anders had die 'klant' van ts waarschijnlijk alsnog niet op tijd kunnen betalen.
Tenzij de bank op donderdag ook al dicht was, maar dan heb ik dat even gemist geloof ik
Spoedbetaling is op dezelfde dag
Ethelate schreef:Digitaal ticket? Ken je niet iemand die heel graag naar het concert wil?
Dan moet diegene alleen wel zorgen dat hij/zij als eerste binnen is
Of contact opnemen met waar jij het ticket hebt gekocht, of het ticket geblokkeerd kan worden en je een nieuw nummer kan krijgen.
Ethelate schreef:Digitaal ticket? Ken je niet iemand die heel graag naar het concert wil?
Dan moet diegene alleen wel zorgen dat hij/zij als eerste binnen is
Of contact opnemen met waar jij het ticket hebt gekocht, of het ticket geblokkeerd kan worden en je een nieuw nummer kan krijgen.
Ethelate schreef:Op de site staat:
Ik ben mijn tickets kwijt. Wat nu?
Neem contact met ons op, zodat wij de zoekgeraakte tickets ongeldig kunnen maken en nieuwe tickets kunnen sturen.
http://www.ticketmaster.nl/help/index.h ... uage=nl-nl
Luckystory schreef:Ik vind dit een beetje een sneu topic.
Goed mogelijk dat dat geld dinsdag wel gewoon op je rekening staat en dan probeer je nu de koper van je ticket te dwarsbomen...
Joolien schreef:Luckystory schreef:Ik vind dit een beetje een sneu topic.
Goed mogelijk dat dat geld dinsdag wel gewoon op je rekening staat en dan probeer je nu de koper van je ticket te dwarsbomen...
Sorry maar de verkoper laat niks meer van zich horen en ik krijg een waarschuwingsmail. Heel simpel, had hij maar contact met me meten houden.

Luckystory schreef:Je bent dit topic pas gisterenavond gestart en t'is nu 10 uur in de ochtend.
Wat verwacht je dan? Dat iedereen 24u op 24 direct bereikbaar is?
Sommige mensen moeten ook gewoon werken hé.
Ik blijf het sneu vinden. Er kunnen zoveel redenen zijn waarom hij van marktplaats verwijderd is.
Je hebt toch die printscreen van de betaling?