Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
_mexx_lady_ schreef:Haha eerste keer hier ook een beetje misbruik van gemaakt en broer had wat vrienden uitgenodigd.
Helaas, met oma en opa naast de deur wonend zijn mijn ouders daar redelijk snel achter gekomen...
) 
Lisann__ schreef:Ik was een jaar of 12/13, toen ik naar de middelbare school ging.
Wilde ik zelf ook graag! Mocht alleen niet aan de verwarming komen (stond automatisch ingesteld) en mocht niet zelf koken (bang dat ik het gas aan liet staan). Dus ik kreeg nog geld om ieder dag eten de laten bezorgen!![]()
Buurvrouw kwam de 1e paar keer wel langs om te vragen of alles goed ging, en dan ging ze weer.
Grappig om te lezen dat sommige mensen van 21 nog nooit alleen thuis zijn geweest, ik woon als sinds mijn 19e niet meer thuis. En vond dat echt niet vroeg haha![]()
Verschilt heel erg per persoon, ik zou mijn kind ook rond 12/13 wel alleen laten voor een nachtje (als hij/zij toen net zo was als ik, op die leeftijd). Een week vind ik op die leeftijd wel iets te lang. Toen ik 14 was ging ik ook zonder ouders op vakantie e.d. dus dan moet alleen thuis blijven ook wel lukken.