Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus kreunen etc
, alleen ik blijf eeuwig single maar dat weten hun niet
Maar ik heb er, nadat ik hem veel plezier had gewenst, enorm hard om gelachen met m'n collega's
moonfish13 schreef:Ik ken iemand die doodleuk vraagt of ze een momentje hebben, de telefoon weg legt en dat net zo lang herhaald tot ze zelf ophangen. :p
paardje1983 schreef:nog zo'n lolbroek.. Gewoon nee geen interesse nog een fijne dag zeggen is blijkbaar te moeilijk..wat ik altijd doe is opnemen en heel hard zuchten van, is het weer zover, en dan de telefoon aan laten en in je broekzak doen en gewoon verder gaan met je werk.
Sammie schreef:moonfish13 schreef:Ik ken iemand die doodleuk vraagt of ze een momentje hebben, de telefoon weg legt en dat net zo lang herhaald tot ze zelf ophangen. :p
Kinderachtig...
paardje1983 schreef:nog zo'n lolbroek.. Gewoon nee geen interesse nog een fijne dag zeggen is blijkbaar te moeilijk..wat ik altijd doe is opnemen en heel hard zuchten van, is het weer zover, en dan de telefoon aan laten en in je broekzak doen en gewoon verder gaan met je werk.
Sammie schreef:moonfish13 schreef:Ik ken iemand die doodleuk vraagt of ze een momentje hebben, de telefoon weg legt en dat net zo lang herhaald tot ze zelf ophangen. :p
Kinderachtig...
Ik weet dat mijn abonnement voor mij het meest geschikt is. Als je gewerkt hebt voor zo'n bedrijf kan je dat echt wel zelf inschatten.
.Goof schreef:Ik word gelukkig nooit gebeld door onbekenden voor dit soort dingen, maar kan me wel rot ergeren aan mensen aan de andere kant van de lijn.
Zo belde ik laatst om de tvgids op te zeggen aangezien ik die al jaren niet meer open sla, waarop meneer zegt:
"U kunt deze als tijdschrift lezen"
Ik:"Ja klopt, maar ik heb er geen tijd voor en geen interesse in"
Hij:"Tja, maar dat u geen tijd heeft.... u zou er natuurlijk ook gewoon even tijd voor kunnen vrijmaken"
Ik:"Uh..... wat?"
Waar bemoeien ze zich mee.
dat is wel heel onbeschoft zeg. Hoe weten zij nou weer dat dat kan. LEKKERGEK schreef:Dieselpaard schreef:Ik werd van de week gebeld dat ik een gratis verwenpakket had gewonnen en alleen maar de verzendkosten hoefde te betalen. Toen verder vroeg bleek dit zogenaamde verwenpakket uit supplementen te bestaan die ik moest innemen...
Daar ben ik dus helemaal niet van, dus ik zei ook dat ik dat niet wilde.
Begint die jongen toch een partij de zielenpoot uit te hangen!!! Het was z'n eerste dag, hij had nog niks verkocht, ik zou z'n dag echt goedmaken![]()
Ik zou zoiets op mijn werk moeten doenTe belachelijk van woorden. En nog erger...hij wilde niet ophangen ook... Dus toen zelf de verbinding verbroken
Door welk bedrijf werd je gebeld? Verhaal komt me erg bekend voor. Heb een paar weken bij een call center gewerkt en er was iemand die dit verhaal ook wel eens ophing. Ik verkocht ook voedingsupplementen. Vond het afschuwelijk werk en heb daarom na 2 weken ontslag genomen
unihorses schreef:hallo, spreek ik met *** ?
*snik* *snik* na een lange strijd heeft hij ons helaas verlaten *snik* weg bellers
paardje1983 schreef:niks lolbroek. als je tig keren gebeld word en ze blijven doordrammen dan maar op zo'n manier. wie niet horen wil moet maar voelen.
Sammie schreef:Nee idd niks lolbroek. Je wordt toch niet altijd gebeld door dezelfde persoon of wel soms? Meldt je aan bij het belmenietregister en strooi je mobiele nr. niet overal.
Die mensen doen ook gewoon d'r werk en als jij 2 x aangeeft geen interesse te gebben behoren ze het op te geven.
.
Sammie schreef:Je bent niet verplicht een telefoon op te nemen.
Als dat nr. van die enquêtes altijd dezelfde is (en zichtbaar) dan is het misschien een idee om ze te laten blokkeren bij je provider. Ben je er gelijk vanaf.