_Ekenna schreef:@Exponent, hij is erg bazig. Die Russen krijg je niet onder de duim.![]()
Daarnaast zal hij nooit zomaar zijn fouten toegeven, want dan zit z'n trots in de weg. Wij Nederlanders vertellen het als we iets leuks hebben gedaan, iets gaan doen, of ergens mee zitten. Zij niet. Bij hun moet je 't er echt uit trekken, ze zullen zulke dingen niet uit zichzelf vertellen. Ik heb 'm wel zo ver gekregen dat ie kookt! Maar verder mag de vrouw het huishouden doen.
Man dit had ik wel kunnen schrijven! Mijn vriend is ook oost-europees (litouwen), klinkt echt zooo herkenbaar!!
Idd fouten niet toe willen geven (nou is mijn vriend erg slim en heeft hij dus ook bijna altijd gelijk
) Sorry bestaat ook niet echt in zijn woordenboek. En idd niet dingen uit zichzelf vertellen, koken doet mijn vriend ook, maar schoonmaken idd liever niet.Nou klinkt hij niet zo aardig, maar ze kunnen ook erg lief zijn hoor. Ik moet altijd als eerste door een deur, hij wil altijd hand in hand lopen, laat mij geen zware dingen tillen enzo, als ik zeg dat ik dorst heb dan staat hij al op om drinken te halen bijvoorbeeld. Niet dat ik dat nou perse wil allemaal, maar het is wel lief bedoeld.
Zolang ik ook heeel duidelijk ben ik waar ik precies over wil praten, of wat ik precies graag wil dat hij anders doet, dan wil hij daar ook echt wel wat aan doen, maar het moet wel allemaal van mij uitkomen.

gelukkig zijn de vliegtickets niet zo duur

Altijd 'buitenlanders'.