Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
chevax schreef:Kom op zeg, begin 20 en een burn out... Verliezen we hier de werkelijkheid niet een beetje uit het oog? TS baalt van haar werk omdat er een groepje is veranderd, moet nog een maand en ziet daar tegen op. Zal nog heel vaak in haar leven gebeuren en dat is vervelend, maar dan pak je dat aan. Niet nu een excuus zoeken om toch ziek te kunnen melden; als die slijmbeursontsteking zo erg was, zat TS als thuis en hoefde die niet als excuus te worden opgevoerd om nu te rechtvaardigen dat ze de laatste maand niet meer wil werken bij haar huidige baas.
Liselot schreef:chevax schreef:Kom op zeg, begin 20 en een burn out... Verliezen we hier de werkelijkheid niet een beetje uit het oog? TS baalt van haar werk omdat er een groepje is veranderd, moet nog een maand en ziet daar tegen op. Zal nog heel vaak in haar leven gebeuren en dat is vervelend, maar dan pak je dat aan. Niet nu een excuus zoeken om toch ziek te kunnen melden; als die slijmbeursontsteking zo erg was, zat TS als thuis en hoefde die niet als excuus te worden opgevoerd om nu te rechtvaardigen dat ze de laatste maand niet meer wil werken bij haar huidige baas.
Niet dat het in dit geval zo is, maar pas je wel op met wat je hier verkondigd? Ik was 24 toen ik met een burn out thuis kwam te zitten
Liselot schreef:chevax schreef:Kom op zeg, begin 20 en een burn out... Verliezen we hier de werkelijkheid niet een beetje uit het oog? TS baalt van haar werk omdat er een groepje is veranderd, moet nog een maand en ziet daar tegen op. Zal nog heel vaak in haar leven gebeuren en dat is vervelend, maar dan pak je dat aan. Niet nu een excuus zoeken om toch ziek te kunnen melden; als die slijmbeursontsteking zo erg was, zat TS als thuis en hoefde die niet als excuus te worden opgevoerd om nu te rechtvaardigen dat ze de laatste maand niet meer wil werken bij haar huidige baas.
Niet dat het in dit geval zo is, maar pas je wel op met wat je hier verkondigd? Ik was 24 toen ik met een burn out thuis kwam te zitten
Sushilla88 schreef:Liselot schreef:chevax schreef:Kom op zeg, begin 20 en een burn out... Verliezen we hier de werkelijkheid niet een beetje uit het oog? TS baalt van haar werk omdat er een groepje is veranderd, moet nog een maand en ziet daar tegen op. Zal nog heel vaak in haar leven gebeuren en dat is vervelend, maar dan pak je dat aan. Niet nu een excuus zoeken om toch ziek te kunnen melden; als die slijmbeursontsteking zo erg was, zat TS als thuis en hoefde die niet als excuus te worden opgevoerd om nu te rechtvaardigen dat ze de laatste maand niet meer wil werken bij haar huidige baas.
Juist ja, hier is mijn inziens niet sprake van een burn out. Maar op jonge leeftijd een burn out krijgen is zeker wel mogelijk, ook ik was 24 toen ik thuis kwam te zitten...