Help

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 23:56

Aleeneh schreef:
Laat spinnen lekker zitten waar ze zitten is makkelijker gezegd dan gedaan wanneer de adrenaline door je lijf giert en je blijft janken van paniek tot het beest veilig exit is :+

Ja, misschien wel, ik ken geen extreme angsten dus praat misschien makkelijk. Maar toch blijf ik er bij :=

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 23:58

Raponsje schreef:
Altijd positief blijven.

Dit zijn de huisspinnen in Australie:
[ Afbeelding ]

En opeens lag ik aan de andere kant van m'n bed! |( :brr:

Fink

Re: Help

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 00:06

Wat kunnen mensen zich aanstellen zeg :') glas en een papiertje erbij, en hup ze zijn buiten :')

Ibanez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 00:23

Ik heb het eerlijk waar geprobeerd met zo'n enorme huisspin. Maar toen bewoog de spin, ik schrok en de spin kroop eruit. Sindsdien doe ik dat nooit meer :( Ik snap dat het als aanstellerij over kan komen, maar dat heb je niet in de hand. En ik ben niet de enige :+

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 00:24

NikkiEnJij schreef:
Wat kunnen mensen zich aanstellen zeg :') glas en een papiertje erbij, en hup ze zijn buiten :')

Jij bent zeker nergens echt bang voor?

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 00:28

_Nadia_ schreef:
NikkiEnJij schreef:

Neh, qua dieren niet nee :')

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 00:29

Ibanez schreef:
Ik heb het eerlijk waar geprobeerd met zo'n enorme huisspin. Maar toen bewoog de spin, ik schrok en de spin kroop eruit. Sindsdien doe ik dat nooit meer :( Ik snap dat het als aanstellerij over kan komen, maar dat heb je niet in de hand. En ik ben niet de enige :+

De spin kroop onder her glas uit?

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 00:31

NikkiEnJij schreef:

Dan stel ik me maar aan, maar nee... :+ durf ik niet :o

Ibanez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 00:32

NikkiEnJij schreef:
Ibanez schreef:

De spin kroop onder her glas uit?

Nee, ik had het glas met de opening naar de bovenkant. En het was misschien meer 'ik gooide de spin weg omdat ik schrok'. :+ Ging niet volgens plan.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 00:50

NikkiEnJij schreef:
_Nadia_ schreef:

Neh, qua dieren niet nee :')

Wel iets anders, dan?

Fobieën zijn nou eenmaal niet altijd rationeel, maar om dan mensen haast uit te lachen dat ze die angst hebben vind ik niet netjes.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 08:17

Goedemorgen iedereen,allemaal goed geslapen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 08:19

Iets té goed :')
Gelukkig 2 wekkers..
Door de eerste heen geslapen :P

Vanmorgen geen spinnen gezien gelukkig!

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 08:29

Ja hoor, prima geslapen. Geen enge nachtmerries over spinnen! :+

Loraine1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 08:31

of een buurman hebben die turantula's fokt..... en er eentje in je gang vinden... Nou die krengen zijn echt groot!!!!

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 08:32

Loraine1985 schreef:
of een buurman hebben die turantula's fokt..... en er eentje in je gang vinden... Nou die krengen zijn echt groot!!!!

Baahhh, dat is echt niet leuk ;(
Maar hoezo zou je die beesten fokken!?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 08:44

Goedemorgen :')

Ik liep net naar mn vader toe en die ging 'm straks wel even zoeken zei hij.

Ik zit nu in elke kamer echt drastisch om me heen te kijken of ik dat beest niet zie.

Vannacht ook geslapen met een dikke trui, lange broek en sokken erover heen _O-

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 08:45

_Dominique schreef:
Goedemorgen :')

Ik liep net naar mn vader toe en die ging 'm straks wel even zoeken zei hij.

Ik zit nu in elke kamer echt drastisch om me heen te kijken of ik dat beest niet zie.

Vannacht ook geslapen met een dikke trui, lange broek en sokken erover heen _O-

Wat moet jij het warm gehad hebben! :Y)
Ik hoop voor je dat je vader hem kan vinden..

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 08:52

Je vader kan ook zeggen dat hij de spin gevonden heeft,maar dat dat niet zo is.Nep vangen,doe ik ook weleens bij de kinderen.Je hand dichtdoen en zeggen dat mama de spin echt heeft(durven toch niet te kijken) en dan nep naar buiten zetten.Kind blij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 10:54

Mn vader gaat dalijk met een 1 of andere spray spuiten :')

Heb net op de 1e verdieping wel een spinnetje dood getrapt, maar deze was wel wat kleiner..

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:14

Ik meld me hier ook 89% van mijn night terrors gaan over spinnen x0x
Ik ben wel nu in de iets minder hysterishe fase beland ben zo ver dat hooiwagentjes van mij rustig mogen blijven zitten maar.. van die zwarte riool spinnen.. of kruis spinnen .. of spring spinnen.. nee liever niet.. zolang ze op het plavon bijven hou ik ze in de gaten zijn ze opeens weg prima.. behalve dan die riool spinnen.. ik controleer wel altijd alle hoekjes van de slaap kamer voor ik te bed ga.

ik durf ze dus zelf niet weg te halen.. dus vraag meestal hulp maar dan wel altijd met de '' geen pijn doen hoor.. gewoon buiten in de plantjes zetten lol''

Durf ze ook niet op te zuigen.. niet alleen kunnen ze terug kruipen maar ik heb stofzuiger zonder zak.. die durf ik als ik weet dat er spin in zit noooit meer te legen natuurlijk x0x

K heb gewoon een spinnen trauma dat ik heel jong was.. hadden we zo een enorme spin in huis.. dat me vader met een breekijzer meerdere keren moest rammen tot hij het hoekje om was ( erg zielig maar die spin was zo enorm en rende alle kanten op en mijn moeder ik en mn zus maar gillen terwijl we op de bank stonden lol)

Zo durf ik rond deze tijd ook niet zelf mn fiets uit de schuur te halen.. tja.. van de week toevallig nog een heele dikke.. natuurlijk in de deur opening.. mn vriend lachte me al uit want als ik zeg dik dan vind hij ze meestal klein.. dus ik deur open en wijzen.. vriend trok helemaal wit weg '' ja maar die ga ik ook niet weg halen das een mutant !'' lol hij had foto van spin gemaakt met zijn tablet.. geen goed idee want je kon gewoon twee van die fangs bij zn .. ehrmbekje zien xox bahhh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:18

Heb je die foto nog? :=
(even in linkje dan :P )

Ik ga dood als ik een foto zie, maarja :')

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 12:05

Ooh spinnen zijn toch wel zo geweldig.. Not.

Ik ben wel eens 's nachts naar de wc gegaan beneden niet wetend dat een langpoot z'n draad in de deuropening van de wc had gespannen.
Dus opeens voel ik dat ik ergens doorheen loop.. Er kriebelt iets ik doe het licht aan en er zit een mega spin te chillen op mn schouder. _O-

Ook vinden spinnen het hier leuk om in kleding te kruipen die buiten heeft gehangen om te drogen.
Zo zat er een keer een mega zwarte dikke spin op mn badjas. Maarja ik had die badjas natuurlijk om mn middel geknoopt.. Dus ik scheur dat ding zo in tweeen met al de kracht die ik in me had. :')

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 12:26

Blacky schreef:
Ooh spinnen zijn toch wel zo geweldig.. Not.

Ik ben wel eens 's nachts naar de wc gegaan beneden niet wetend dat een langpoot z'n draad in de deuropening van de wc had gespannen.
Dus opeens voel ik dat ik ergens doorheen loop.. Er kriebelt iets ik doe het licht aan en er zit een mega spin te chillen op mn schouder. _O-

Ook vinden spinnen het hier leuk om in kleding te kruipen die buiten heeft gehangen om te drogen.
Zo zat er een keer een mega zwarte dikke spin op mn badjas. Maarja ik had die badjas natuurlijk om mn middel geknoopt.. Dus ik scheur dat ding zo in tweeen met al de kracht die ik in me had. :')

Ik had zoiets ook.. Langskomt klom op mijn broek... Hoezo zijn die krengen bang voor ons? :')
Had toen mijn hond naar me toe geroepen en wees naar de spin, hij vrat hem op en was een week lang de held... Koekjes knuffels.. :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 12:29

Dus opeens voel ik dat ik ergens doorheen loop.. Er kriebelt iets ik doe het licht aan en er zit een mega spin te chillen op mn schouder. _O- quote Blacky

Dat is wel zo,buiten dikke kruisspinnen.Loop je door een draad denk ik gelijk van,help waar is de spin.Kruisspinnen zijn wel heel mooi om te zien van dichtbij,maar wel veilig in een web.