Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cassidy schreef:Ik snap dat je boos bent doordat er een niet leuke grap is uitgehaald in jou omgeving maar ik snap totaal niet waarom je dan zo chagrijnig moet gaan doen in dit topic.Als je het niet snapt kan ik het ook niet helpen. Je zou ook kunnen overwegen om gewoon - heel saai - niets te doen. Dan val je ook op. Wedden?
Shadow0 schreef:Uit de oude doos: bij ons is ooit het bericht in omloop gebracht dat we schooluniforms moesten gaan dragen. Mooi verhaaltje er omheen over gelijkheid en identiteit met de schoolcultuur en nog eea. En op de betreffende ochtend zou er dan een show zijn, waar wij als leerlingen onze inbreng mochten geven in welk uniform het dan zou worden.
De leerlingenraad heeft toen een demonstratie georganiseerd met alle leerlingen. De schoolleiding kon het erg waarderen, maar sommige docenten waren echt pissed dat de leerlingen niet bij hun les kwamen maar aan het demonstreren waren!![]()
.
Dieselpaard schreef:Ik zit te denken aan een haarnetje ivm een ernstige uitbraak van luizen
hoe krijg je snel pubers op de kast? Zo dus
matedor schreef:Bij ons word over de wats app naar iedereen gestuurd dat alle leerlingen om half 12 massaal de school uit lopen naar het plein en daar gaan staken tegen te veel les uren hahahhaha
Denk toch dat om half 12 niemand opstaat om de klas uit te lopen hahaha

Mijn collega zal ook wel om de oren worden geslagen met 'je veter zit los' dus mogen wij ook wel

Dieselpaard schreef:Heerlijk al die grappen!
Wij hebben een brief geschreven namens het ministerie van onderwijs dat de natuur te weinig aandacht krijgt en dat we de kids van groep 4 en 5 vragen om allemaal even naar buiten te gaan en een plant of boom aandacht te geven. Pak die boom vast en luister goed...misschien vertelt ie je z'n diepste geheimen wel
Kun je daar later met de kids nog smakelijk om lachen