Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
loez schreef:Gefeliciteerd!!
Iemand een idee hoe het zit als je een vast contract moet krijgen? De mijne loopt 31 juni af en moet dus of eruit of vast contract.
Heb 2x een jaar gehad en nu op het laatst Een half jaar om te zorgen dat mijn filiaalleider meer op klantenbezoek gast, doet hij dit niet dan zou ik moeten vertrekken. Dat vond ik al krom....
bliver schreef:loez schreef:Gefeliciteerd!!
Iemand een idee hoe het zit als je een vast contract moet krijgen? De mijne loopt 31 juni af en moet dus of eruit of vast contract.
Heb 2x een jaar gehad en nu op het laatst Een half jaar om te zorgen dat mijn filiaalleider meer op klantenbezoek gast, doet hij dit niet dan zou ik moeten vertrekken. Dat vond ik al krom....
Hij had jou helemaal geen half jaar mogen geven volgens mij. Maar zoals je zegt je hebt drie tijdelijke contracten gehad dus dan zou je nu een vast contract moeten krijgen. Ik zou zeggen wees gewoon slim en vraag er zelf alvast naar. Geef aan dat je graag wil blijven en of zij al kunnen aangeven of je mag blijven of niet. Zeggen ze ja zorg dan ook dat ze met een nieuw contract over de brug komen want zo lang er niks getekend is kunnen ze je alsnog op het laatste moment vertellen dat het niet doorgaat.
loez schreef:Pff ook al balen quartel! Ik hoop dat het mee gaat vallen. Mijn filiaalleider zweert erbij dat ze me een vast gaan geven Maargoed.... Daar moet de baas het natuurlijk ook mee eens zijn
loez schreef:Klopt! Mijn gevoel is wel anders geworden na ik een half jaar gekregen heb. Iedereen en zelfs mijn klanten geven aan dat ik het visitekaartje ben van de zaak.
Maar ik heb nu dus een half jaar gekregen, omdat mijn filiaalleider meer op klanten bezoek moet. Doet hij dit niet dan kan ik gaan.
Dus ik moet eigenlijk zorgen dat hij zijn werk beter ga doen, want anders verlies ik mijn baan.
bliver schreef:loez schreef:Klopt! Mijn gevoel is wel anders geworden na ik een half jaar gekregen heb. Iedereen en zelfs mijn klanten geven aan dat ik het visitekaartje ben van de zaak.
Maar ik heb nu dus een half jaar gekregen, omdat mijn filiaalleider meer op klanten bezoek moet. Doet hij dit niet dan kan ik gaan.
Dus ik moet eigenlijk zorgen dat hij zijn werk beter ga doen, want anders verlies ik mijn baan.
Ik dacht eigenlijk altijd dat als ze je contract verlengen dit altijd minstens met dezelfde tijd moesten doen en niet korter. Dus omdat je laatste een jaar was dat je nu weer een jaar had moeten hebben en daarna vast