Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Resistance schreef:Ik vind hem echt helemaal niet aantrekkelijk, maar van tijd tot tijd wel aandoenlijk. Die man heeft een enorm zwak voor dieren. Tijdens een pers conferentie kreeg hij zijn puppy mee de zaal in... hij probeerde zich serieus te houden, maar zijn ogen veraadden alles.Filmpje staat op youtube. Hij rijdt trouwens ook paard en zwemt met dolfijnen, enzo. Als je op google images "putin animals" intupt, krijg je echt een waslijst.
crazycactus schreef:zonnebloem18 schreef:Tja zo vind ik Hugh Laurie toch wel heel aantrekkelijk:
[ Afbeelding ]
Die man heeft echt uitstraling!
Grappig dat Hugh ineens knap gevonden wordt, zoek eens terug naar oudere foto's en dan is ie echt niet zo bijzonder ( zoals in sense & sensebility en blackadder ). Ik houd wel van mannen met van die karakteristieke koppen

Morganlefay schreef:crazycactus schreef:
Grappig dat Hugh ineens knap gevonden wordt, zoek eens terug naar oudere foto's en dan is ie echt niet zo bijzonder ( zoals in sense & sensebility en blackadder ). Ik houd wel van mannen met van die karakteristieke koppen
Niet in de war met Alan Rickman??
Frederieke_ schreef:Ik vind Kurt Cobain ook erg jummie. Jammer dat hij al sinds 1994 overleden is.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Al moet ik wel zeggen dat hij er op veel foto's al heel verloren uit ziet... maar ik vind hem wel wat hebben

martine0503 schreef:Tygo Gernandt vind ik echt iemand waarvan je in eerste instantie denkt brrr nee, maar als je even wat langer kijkt heeft ie wel iets. Heeel fout stout, karakteristieke uitstraling. Uitstraling is voor mij zo bepalend of iemand wel of niet aantrekkelijk is. Zo'n strak gelikt iemand, leuk om naar te kijken maar doet me dan verder niks.
Nog even een stouterd, als ie nu minder stout. Zucht, zwijmel.....
[ Afbeelding ]
Resistance schreef:Ik vind hem echt helemaal niet aantrekkelijk, maar van tijd tot tijd wel aandoenlijk. Die man heeft een enorm zwak voor dieren. Tijdens een pers conferentie kreeg hij zijn puppy mee de zaal in... hij probeerde zich serieus te houden, maar zijn ogen veraadden alles.Filmpje staat op youtube. Hij rijdt trouwens ook paard en zwemt met dolfijnen, enzo. Als je op google images "putin animals" intupt, krijg je echt een waslijst.