Hoe op zijn punt zetten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

antje_vip

Re: Hoe op zijn punt zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 18:02

TS heeft nu toch wel duidelijk gemaakt hoe ze het wil gaan aanpakken en wat voor haar het beste voelt? :) GO TS, ik ben benieuwd hoe de confrontatie verloopt

miszblueeyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 18:42

heel veel succes

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 19:01

Heel veel sterkte! Je pakt het goed aan vind ik!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 19:07

DearLove schreef:
Hij kon helaas vandaag niet komen. Moest volgens hem overwerken. De hele dag zonder reden dus met koppijn gezeten. Wel al zijn spullen ingepakt en nu hopen op het beste als het goed is komt hij morgen.

Ik weet nog hoe mijn ma dat heeft gedaan, alles in een kruiwagen (ijzeren), wat benzine erover en een lucifer erin. Heerlijk, zo een kampvuurtje. :j Meer dan hem een foto ervan sturen zou ik ook niet doen. _O-

Je gaat hem nu alleen de kont in kruipen met een zielig gesprekje, boeit hem toch geen reet. Als hij je zo makkelijk dumpt ga je hem echt niet 'op zijn plek' krijgen met een goed woordje. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 19:59

GamblersCup schreef:
Resistance schreef:
maar dit is gewoon het enige wat ik hierover heb in te brengen.

Ehm, sorry, maar jij hebt hierover helemaal niets in te brengen :')

TS, dat je het jezelf aandoet om op hem te wachten... ik zou er allang klaar mee zijn, sms de deur uit, spullen buiten gegooid. En de groeten.

Sorry, verkeerde woordkeuze. Ik heb verder niets over TS haar situatie te zeggen, maar ik bedoelde dat dat gewoon is wat ik vind, en niets meer.

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 20:05

Oeh succes!
Ik vind het persoonlijk een hele goede keuze om "face to face" te vertellen waar je achter bent gekomen.
Dus nouja, ik hoop voor je dat je "vriend" nu niet zo stom is om terug te krabbelen en alles te ontkennen, want dat gaat hem een groot schuldgevoel opleveren ben ik bang.. :P

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 20:05

xSlvna schreef:
DearLove schreef:
Hij kon helaas vandaag niet komen. Moest volgens hem overwerken. De hele dag zonder reden dus met koppijn gezeten. Wel al zijn spullen ingepakt en nu hopen op het beste als het goed is komt hij morgen.

Ik weet nog hoe mijn ma dat heeft gedaan, alles in een kruiwagen (ijzeren), wat benzine erover en een lucifer erin. Heerlijk, zo een kampvuurtje. :j Meer dan hem een foto ervan sturen zou ik ook niet doen. _O-

Je gaat hem nu alleen de kont in kruipen met een zielig gesprekje, boeit hem toch geen reet. Als hij je zo makkelijk dumpt ga je hem echt niet 'op zijn plek' krijgen met een goed woordje. :=

Misschien de volgende reacties van de ts lezen, voordat je een poging doet haar keuzes in twijfel te trekken met een oude reactie als onderbouwing. 'In de kont kruipen met een zielig gesprekje', wat een taktloze onzin.

Ts ik vind dat je het prima aanpakt, zelfs nog beter dan ik had gedaan haha. Leg hem inderdaad maar eens stevig uit waarom je het uit maakt. Ik denk dat hij van een hele koude kermis thuis gaat komen. Mits hij naar jou toe komt om het uit te maken, maar daar lijkt het me een veel te laf type voor...

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 20:08

Vind het zeker goed wat TS van plan is, maar of het wat brengt als hij zo koelbloedig 'verdwijnt'.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 20:11

Dat kunnen we niet voorspellen, ook de ts niet. Ik kan haar alleen maar gunnen dat alles volgens plan verloopt en dat het hem alles behalve koud laat.

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 20:57

Meneer kon ineens niet komen dus heb hem maar opgebeld want ik blijf niet langer wachten. Heb hem de waarheid gezegd en hij werd pissed off. Alles was mijn schuld hij zou mij niet hebben geblokkeerd enz. enz. Heb hem gezegd dat hij zijn spullen op kon halen, hij zij gooi het maar weg dat is toch mijn pakkie aan. Heb hem uitgelegd dat dat niet zijn pakkie aan is of wij het weggooien of niet. Hij zal het zelf moeten ophalen en dan kan hij bepalen wat hij er mee doet.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:02

Wat een zak := Lekker in een pakketje sturen met de printscreens naar zn pa? :Y)

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 21:03

Vivian__ schreef:
Wat een zak := Lekker in een pakketje sturen met de printscreens naar zn pa? :Y)

Laten we dat maar niet doen schoonpa heeft niet voor niets een
Spoiler:
strafboek
.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:08

Hoezo? Hoelang hebben jullie eigenlijk wat gehad?

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 21:09

Vivian__ schreef:
Hoezo? Hoelang hebben jullie eigenlijk wat gehad?

Mijn nu ex schoonpa heeft geen clean verleden. Vandaag zouden we 1 jaar twee maand en 3 weken hebben.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:16

Jeetje, ik had zijn spullen in de voortuin gedumpt en verder had hij mogen oprotten. En dan ook nog jou de schuld geven en alles ontkennen, mijn god je moet echt blij zijn dat je van hem af bent!

Veel sterkte ts, maar bedenk je dat je beter van hem af kunt zijn.

Misschien heb ik het gemist, maar hoezo mocht hij niet met je omgaan dan? Of was dat een leugen van hem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:17

Wat een kinderachtig gedoe... Pff sterkte en lkkr je eigen ding gaan doen :)

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 21:23

muntdrop schreef:
Jeetje, ik had zijn spullen in de voortuin gedumpt en verder had hij mogen oprotten. En dan ook nog jou de schuld geven en alles ontkennen, mijn god je moet echt blij zijn dat je van hem af bent!

Veel sterkte ts, maar bedenk je dat je beter van hem af kunt zijn.

Misschien heb ik het gemist, maar hoezo mocht hij niet met je omgaan dan? Of was dat een leugen van hem?

Weet niet of het een leugen was. Was vaak daar thuis wat afwezig omdat ik mij daar verveelde of ik ging direct naar boven. Een keer meegemaakt daar dat ik met schrik wakker werd omdat zijn broer zijn pleegzus iets wat ruw ondernam met dronken harses en sindsdien daar niet meer veilig gevoeld. Laatste keer dat ik daar was heb ik daar ook geslapen en weer kwam zijn broer met dronken harses thuis waarvan ik angst kreeg en dus naar huis wou. Schoonpa zag hier de reden niet van in.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:43

Waarom heb ik het gevoel dat dit verhaal nog een staartje krijgt? :=

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 21:46

Lara_Silver schreef:

Omdat jij mijn gevoel aan kunt voelen via radio golven?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:01

Ik ben heel benieuwd naar hoe dit af gaat lopen, wat een sukkel!
Heel veel succes met wat er nog gaat gebeuren, ik heb respect voor je!

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 22:21

Update:
Zijn zus is zijn spullen opkomen alen en beschuldigde mij er van dat ik zou hebben gezegd dat mijn pa alcholist is.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:23

Jij mag zeggen over je eigen pa wat je wilt, wat heeft zij daar mee te maken >;)

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 22:32

Vivian__ schreef:
Jij mag zeggen over je eigen pa wat je wilt, wat heeft zij daar mee te maken >;)

Ja maar dan alsnog ik heb het geeneens gezegd en zo wil zij mijn familie tegen mij op proberen te stoken?

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:37

Wat heeft zij met jouw familie te maken? >;)
Niets van aantrekken... Anders krijgt ze haar zin.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:38

DearLove schreef:
Lara_Silver schreef:

Omdat jij mijn gevoel aan kunt voelen via radio golven?

Omdat ik genoeg ervaring heb met nare types die ik overigens wel allemaal zelf uit zocht. :) Mijn post was overigens geen aanval naar jou, eerder een gedachte die ik neer schreef.

edit: Volgens mij begrijp ik jou post niet zoals het moet... Sorry. Maar zoals ik al zei, ik denk niet dat hij het hier bij gaat laten, of het komt gemeen terug, of hij komt terug gekropen en ik gok dat laatste..
Laatst bijgewerkt door Lara_Silver op 14-03-14 22:45, in het totaal 3 keer bewerkt