GO TS, ik ben benieuwd hoe de confrontatie verloopt Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
GO TS, ik ben benieuwd hoe de confrontatie verloopt 
DearLove schreef:Hij kon helaas vandaag niet komen. Moest volgens hem overwerken. De hele dag zonder reden dus met koppijn gezeten. Wel al zijn spullen ingepakt en nu hopen op het beste als het goed is komt hij morgen.
Meer dan hem een foto ervan sturen zou ik ook niet doen.
GamblersCup schreef:Resistance schreef:maar dit is gewoon het enige wat ik hierover heb in te brengen.
Ehm, sorry, maar jij hebt hierover helemaal niets in te brengen![]()
TS, dat je het jezelf aandoet om op hem te wachten... ik zou er allang klaar mee zijn, sms de deur uit, spullen buiten gegooid. En de groeten.
xSlvna schreef:DearLove schreef:Hij kon helaas vandaag niet komen. Moest volgens hem overwerken. De hele dag zonder reden dus met koppijn gezeten. Wel al zijn spullen ingepakt en nu hopen op het beste als het goed is komt hij morgen.
Ik weet nog hoe mijn ma dat heeft gedaan, alles in een kruiwagen (ijzeren), wat benzine erover en een lucifer erin. Heerlijk, zo een kampvuurtje.Meer dan hem een foto ervan sturen zou ik ook niet doen.
![]()
Je gaat hem nu alleen de kont in kruipen met een zielig gesprekje, boeit hem toch geen reet. Als hij je zo makkelijk dumpt ga je hem echt niet 'op zijn plek' krijgen met een goed woordje.
Lekker in een pakketje sturen met de printscreens naar zn pa?
muntdrop schreef:Jeetje, ik had zijn spullen in de voortuin gedumpt en verder had hij mogen oprotten. En dan ook nog jou de schuld geven en alles ontkennen, mijn god je moet echt blij zijn dat je van hem af bent!
Veel sterkte ts, maar bedenk je dat je beter van hem af kunt zijn.
Misschien heb ik het gemist, maar hoezo mocht hij niet met je omgaan dan? Of was dat een leugen van hem?

DearLove schreef:Lara_Silver schreef:Waarom heb ik het gevoel dat dit verhaal nog een staartje krijgt?
Omdat jij mijn gevoel aan kunt voelen via radio golven?
Mijn post was overigens geen aanval naar jou, eerder een gedachte die ik neer schreef.