Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Polivy schreef:Hahaha, ik vind het meer lijken alsof ze allemaal blij zijn dat ze ongesteld zijn geworden = bang dat ze zwanger waren...dat dacht ik ook
![]()
'zieee ik ben niet zwangerrr!!! KIJKKKKKK'. ... so damn close.
Iolanthe schreef:Nu gaat iedereen wel op me schieten, maar ik vind die reclame van de "Happy Period" nog niet zo slecht eigenlijkVolgens mij klopt het wel dat we veel te negatief aankijken tegen menstruatie.
Cayenne schreef:Iolanthe schreef:Nu gaat iedereen wel op me schieten, maar ik vind die reclame van de "Happy Period" nog niet zo slecht eigenlijkVolgens mij klopt het wel dat we veel te negatief aankijken tegen menstruatie.
Tja, ik heb er nog steeds niets leuks aan ontdekt
Behalve dat het vroeger een mooi excuus was om niet te hoeven schoolzwemmen. Het viel ook helemaal niet op dat bijna alle meiden iedere week spontaan ongesteld waren
Iolanthe schreef:Het is toch fijn om te weten dat je lichaam nog normaal funcioneert en dat je gezonde, vruchtbare vrouw bent?
Ik snap uiteraard wel dat het totaal niet leuk is om heel veel pijn te hebben, maar misschien kunnen oefeningen een tip zijn?
kimmie261 schreef:nou de leuse "have a happy period" van een een of ander merk maandverband,kan toch ook niet door een vrouw bedacht zijn???
of die stomme reclame met die vent met schimmel in zijn badkamer en buurvrouwen die voor de deur staan met handdoek en rugborstel..echt...die mag van mij echt een loden loekie krijgen...
Cayenne schreef:Amaris schreef:Ik slik geen pil dus elke maand is ie weer blij dat er geen beeb komt zeg maar
Dan misschien een ander voorbehoedsmiddel gebruiken als je geen kinderen wilt?
Lijkt me een beetje spelen met vuur zo
Maar goed, dat is offtopic.
Winged schreef:Meraki schreef:Nee die schreeuwerd van het Kruidvat dan..
Hadewych Minis
Amaris schreef:.. maar Vriendje is ervan overtuigd dat ie een soort superherozaad heeft dat overal doorheen gaat