Morganlefay schreef:Ga eens een gesprek aan met je huisarts, daar zit medisch geheim op en daar houdt je huisarts zich wel degelijk aan. Hij/zij kan je doorverwijzen naar instanties die op weg kunnen helpen voor het opzetten van een eigen leven. Je moeder vertoont nl wat paranoïde trekjes. En dan druk ik me nog voorzichtig uit. AEn apart bij de bank een eigen rekening openen is voor jezelf een eerste stap in de goede richting.
Succes.
Wanneer ik niet thuis ben wordt er simpelweg gecheckt waar ik heen ben/ga. Qua tijden precies hetzelfde. De locaties die ik doorgegeven heb waar ik ben wordt naar toe gebelt. Stal/werk etc. Het is een te groot risico om naar mijn huisarts te gaan om zoiets te bespreken.
Daarnaast denk ik eigenlijk al dat ik een heel eind ben. Zodra ik mijn financiele gebeuren zelf in de hand heb, paard/spullen verhuisd zijn ben ik klaar om te vertrekken.

GBA? P/A?

was.
) en af en toe als ik de kans krijg maak ik nog wel eens een opname van een situatie thuis. Overigens selecteer ik daar wel in anders komt ie me echt direct ophalen
Gevolg mijn hele avond verziekt, zit ik dan trillend van ingehoudde woede en dan is het zo fijn dat iemand dan zegt "Rustig maar ik neem het je niet kwalijk je kan er ook niks aan doen en volgens mij heb jij een knuffel nodig, komhier"