Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Berdien schreef:Alleen is het niet onveilig. Een systeembank als ING (én de andere banken dus!) gaat geen systeem op de wereld brengen wat een onaanvaardbaar risico oplevert voor klanten. Uiteindelijk zijn ze daar zelf ook de dupe van, en daar zijn banken niet heel happig op.
Ryomieko schreef:Maar ehm, er wordt je niet verplicht om het te gaan verbruiken he? Als jij 50 euro belachelijk veel vindt, dan gebruik je toch je het hele
systeem in de toekomst niet.
Berdien schreef:En inderdaad, als je het niet wilt, dan gebruik je het toch niet? Probleem opgelost. Ik snap de heisa echt niet zo.
want een paar mensjes met verstand van computersystemen waakt over ons.
Berdien schreef:Nogmaals, lees wat er staat en wat ik zeg. Ik zeg nergens dat het 100% veilig is.
Citaat:Ik ontken ook nergens dat er in het verleden diverse problemen zijn geweest. Wederom, ik werk er. Ik weet wat er speelt en waar we tegenaan lopen. Ik zeg wel dat ik voldoende vertrouwen in deze nieuwe manier van betalen heb.
Citaat:Maar stemmingmakerij en roepen dat je in de bus met draagbare pinapparaten wordt beroofd van ál je geld en apparaten in de OV-punten? Het spijt me zeer, maar daar geloof ik echt niet in.
Berdien schreef:Welk voordeel heeft een bank erbij om een betalingsmethode te introduceren wat op welke manier dan ook onaanvaardbaar gevaarlijk is?
Citaat:En nogmaals, een ieder die dat vertrouwen niet deelt, even goede vrienden. Daarom heb je ook de keuze om voor deze betaalmethode te kiezen. Maar hou het wel rationeel en ga geen paniek zaaien. Wederom een algemene uitspraak en niet gericht op iemand specifiek.
Berdien schreef:En daarmee zijn we weer terug bij af. Ik heb er vertrouwen in, jij niet. Als deze methode in april geïntroduceerd wordt zullen we zien of dat (wan)vertrouwen misplaatst is.
KimD schreef:Anthea schreef:Het kost ook zoveel tijd, je pincode intoetsen...
Je moest eens weten hoeveel mensen aan de kassa nerveus staan te doen. Op de kassa tikken, nog een keer aan het pasje duwen, het pasje er zelfs uithalen...
.